🍁32

3.1K 269 154
                                    

Dört gün geçmişti. Bay Hwang'ın elinden kurtulmamın, ve Hyunjin tarafından görmezden gelinmemin dördüncü günüydü. Dört gün boyunca Hyunjin ciddi anlamda yanıma yaklaşmıyor, sabahları erkenden çıkıp işe gidiyordu. Gece geç saatlerde geldiğinde ise çalışma odasına çekiliyordu ki orada uyuyup yanıma gelmemeye çalıştığının farkındaydım ama sorduğumda sadece uyuyakaldığını söyleyip duruyordu.

Yine koca bir günü evde yalnız başıma geçirmiştim. Uykum gelse dahi onun gelişini bekleyecek onunla mutlaka konuşacaktım. Gece on bir olmak üzereydi ve dört gündür hesapladığıma göre yarım saat içinde gelecekti. Aç olacağını düşünerek dolaptaki hazır pizza paketlerine yöneldim ve iki pizza çıkarıp tepsilere yerleştirdikten sonra fırına verdim.

Masanın üzerine birer bardak meyve suyu ve tabak koyduktan sonra oturup pizzaların pişmesini beklemeye başladım. Aynı zamanda sürekli olarak telefonumdan saate bakıyordum.

23.25

Fırından gelen sesle pizzaların piştiğini anlayıp hızla pizzaları çıkardım. Güzelce dilimledikten sonra tabaklara yerleştirdim. Bu sırada dış kapının açılma sesi gelmişti. Hızla mutfak kapısına koştum. Yukarıya çıkmaya hazırlanan Hyunjin beni görünce duraksamıştı.

"Acıkmış olmalısın." dedim buradan görünen masayı göstererek. Yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluşurken üzerindeki ceketi çıkarmıştı. Hızla elinden alıp askılığa asarken o da ellerini yıkamak için banyoya yönelmişti.

Tekrar mutfağa döndüğümde o da sandalyesine yerleşmişti. Her zamanki gibi karşısına geçip oturdum. Yine bana bakmamak için büyük çaba harcarken büyük lokmalarla bitirmeye çalışıyordu yemeğini.

Daha fazla yiyemeyeceğimi farkettiğimde tabağımda kalan son pizza dilimindi Hyunjin'in tabağına bıraktım. İtiraz etmeden onu da yemişti. Yerimden kalkıp hızla bulaşıkları yıkarken o da mutfaktan çıkmıştı.

İşimi daha hızlı bitirip yatak odasına yöneldim. Hyunjin üzerini değiştiriyordu ve üst tarafı tamamen çıplaktı. Arkası dönük olduğu için beni farketmezken ses çıkarmamaya özen göstererek tekrar kapattım kapıyı. Aklıma dolan anılar yüzümde buruk bir tebessüm oluşturmuştu.

Geriye Dönüş (11. Bölüm)

Hyunjin'in odasının kapısına baktım bir süre. İçerde miydi? Ayaklarım istemsizce oraya giderken kapıyı açıp başımı uzattım. Fakat asla belinde havlu ile duştan yeni çıkmış Hyunjin'i görmeyi beklemiyordum. Elimle gözlerimi kapatırken bu rezil durum adına yüzümü buruşturdum.

"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim."

    Bir anda elimi kavrayan el ile kaskatı kesilmiştim. Hyunjin gözümü kapattığım elimi indirirken sadece yüzüne bakıyordum.

"Biz evliyiz biliyorsun değil mi?"

   Sertçe yutkunurken başımı hafifçe aşağı yukarı salladım. Diğer eli belimi bulunca titremeye başlamıştım. Beni kendine çekip bedenlerimizin birbirine değmesini sağladı.

"Benden uzak durma."

    Ben hipnoz olmuş bir şekilde gözlerine bakarken belimdeki elini gevşetip geriye gitmemi sağladı. Hızla kapıya koşup odadan çıktım.

Geriye Dönüş (Son)

Benden uzak durma, demişti. Şimdi aynısını o yapıyordu. Giyinmiş olduğunu umarak tekrar girdim odaya.

"Konuşmamız lazım."

Yatağın üzerinde oturuyordu ve elinde telefonu vardı. Koşarak yanına gittim ve bende yatağın üzerine oturdum. Telefonunu kapatıp yanındaki komodinin üzerine bırakırken başını salladı.

End Desire🍀 "Hyunjin" (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin