🍁20

4.7K 355 761
                                    

Bölümün erken gelişinin şerefine bol satır arası yorum yapın lütfen.
______________

"Bana kazanın nasıl gerçekleştiğini ikinizde anlatmadınız."

   Hyunjin soru sorar gibi konuşunca Jisung ile göz göze gelmiştik. Hyunjin'e olanları anlatamazdım.

"Tamamen benim dikkatsizliğimdi. Yola bakmadan karşıya geçmeye çalıştım."

Jisung'a baktım. Gözleri hafif dolmuştu. Gülümsedim.

"Üzülme artık Jisung. İyim ben."

Başını salladı sadece. Ardından ayağa kalktı.

"Sadece seni görmek istemiştim. İyi geceler."

Kapıya yönelince peşinden gittim.

"Bu kadar çabuk mu gidiyorsun?"

"Dedim ya sadece seni görmek istemiştim."

Daha fazla bir şey dememe fırsat vermeden evden çıkmıştı. Bu sırada bahçeye giren pizzacı ile kapıyı kapatmadan bekledim.

Hyunjin de gelince pizzayı alıp parasını ödemiştik. Jisung'un hemen gitmesinin verdiği moralsizlik ile mutfağa ilerledim.

Pizzaları tabağa alıp birer bardak meyve suyu doldurdum. Hepsini masaya yerleştirirken bir anda belime dolanan eller ile irkilmiştim. Fakat Hyunjin'in sıcak nefesi boynuma çarpınca rahatlamıştım.

"Bana anlatmadığın bir şeyler yok değil mi?"

Durdum. Cevap vermedim. Söylemeli miydim? Ne tepki verirdi ki?

Yavaşça Hyunjin'e döndüm ve gülümsedim.

"Önce karnımızı doyursak?"

O da güldü ve başını salladı. Hızla sandalyelerden birine geçip pizzayı yemeye başladım. Fazlası ile acıkmıştım, Hyunjin de öyle.

Kalan iki dilimin ardından doyduğumu hissedince geriye yaslandım. Hyunjin çoktan bitirmiş bana bakıyordu.

Gözlerimi kaçırıp yerimden kalktım ve kirli bulaşıkları makineye yerleştirdim. Ardından masayı silip çıkmak için kapıya yöneldim.

Bu sırada Hyunjin de yerinden kalkmış ve bileğimden kavrayıp merdivenlere yürümeye başlamıştı.

Ona ayak uydurup peşinden gittim. Odalarımızın önünde durunca bana döndü.

"Bu gece de benimle uyur musun?"

Başımı iki yana salladım. Üzülmüştü. Gülümsedim ve bu sefer ben onun bileğini kavradım.

"Bu gece de sen benimle uyu."

Cümlemin sonunda yüzünde oluşan gülümseme onu daha bir harika yapmıştı.

Üzerini değiştirip geleceğini söylerken onu onaylayıp önden odama girdim. Dolaptan aldığım siyah pijama takımım ile banyoya girdim. Üzerimi değiştirip yüzüme bakım kremi sürdükten sonra tekrar odaya döndüm. Zaten bu sırada da kapı çalmıştı.

"Girebilirsin."

Sesimi duyunca kapıyı açmış ve yavaşça içeriye girmişti. Yatak örtüsünü kaldırıp bekledim. Anında yatağa girmiş ve beni de belimden yakalayıp kendisine çekmişti.

Ben şaşkınlık ile ufak bir çığlık atarken o kıkırdıyordu.

"Gülme."

"Ama çok tatlısın."

  Dediği şey ile anında yanaklarım kızarırken başımı boynuna gömerek saklamaya çalıştım. O ise beni daha sıkı sarmalayıp konuşmuştu.

End Desire🍀 "Hyunjin" (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin