🌈3🌈

948 146 90
                                    

"Ne kadar harika bir yer..."

Ben etrafa büyülenmiş şekilde bakarken Minho hevesimle dalga geçiyordu. Ne yani, ilk defa böyle bir şey görüyordum. Etkilenmem çok da tuhaf olmamalıydı.

"Umarım dersler tam gaz başladığında da aynısını söylersin."

Bahçeye giriş yapmış, meydana doğru ilerlemeye başlamıştık. İleride elinde yoklama defterine benzer bir defter ile bekleyen adamı gördüğümde Minho'ya dönmüştüm.

"O kim?"

"O mu? Eğitim yılı içerisinde sıkça ağzından ismimi duyacağımız adam. Bay Youngho. Disiplin şefimiz."

İnsanların isimlerini alıp listeden kayıtlarını kontrol eden adamı inceledim. Oldukça sert duruyordu, sanki birinin kurallara aykırı bir hareket yapmasını ve onun kıçını tekmelemeyi bekliyor gibiydi.

"Minho, ne yapacağız? Benim listede ismim yok."

"Merak etme, benim herşeye bir çözümüm vardır."

"Hadi ya, neymiş bu seferki çözümün?"

Elini cebine atmış ve bir zarf çıkarmıştı.

"Calisto prensi Jaehyun bu sene Alfea'ya gelecekti ama gelmekten vazgeçti. Ben de onun bana müdüre iletmem için verdiği mektubu küçük bir kaza yüzünden vermeyeceğim."

Küçük bir kaza dediği anda gözümün önünde zarfı parçalara ayırmıştı.

"Minho! Onun yerine mi geçmemi istiyorsun yani?!"

"Yalandan kim ölmüş."

Beni kolumdan çekerek Bay Youngho'nun önüne sürüklemişti.

"Ooo, Solaria Prensi Minho. Seni bu sene de aramızda görmek ne büyük şeref."

"O şeref bana ait Bay Youngho."

"Geçen sene olanlardan sonra buraya dönebileceğini sanmıyordum. Seni nasıl içeri aldılar acaba?"

"Şaşırtmayı severim bilirsiniz."

İkisinin arasında fazlaca negatif enerji dönüyordu. Geçen sene ne olmuştu acaba. Bunu Minho'ya sormalıydım.

"Arkadaşınız kim peki?"

"Bu Calisto Prensi Jaehyun."

Bay Youngho listeyi karıştırıp ismimi bulmaya çalışırken ben yerimde gergince sallanıyordum. Ya yemezse-

"Calistolu Jaehyun. İsmin listede var. Geçebilirsiniz."

"Teşekkürler Bay Youngho."

Minho beni yeniden çekiştirip oradan uzaklaştırmıştı. İyi de olmuştu, çok gerilmiştim.

"Minho, geçen sene ne oldu?"

"Önemli birşey değil, o herif abartmayı seviyor sadece."

İnsanların yoklaması tamamlandığında bizi sıraya sokmuşlardı. Etrafımda çok fazla çocuk vardı. Hepsinin peri olduğuna inanmak zordu.

"Merhaba genç periler. Alfea'ya hoş geldiniz. Burası önümüzdeki beş yıl boyunca okulunuz olacak- tabi sizi kapının önüne koymadığım sürece. Kurallara itaatsizlik edemezsiniz aksi taktirde sizi kendim cezalandıracağım. Güçlerinizi ortalık yerlerde şaklabanlık olsun diye kullanamazsınız."

Bay Youngho dönüp Minho'ya baktığında ben de şaşkınlıkla ona dönmüştüm.

"Umarım duymuşsunuzdur Bay Minho. Sizin yüzünüzden iksir labaratuvarı önümüzdeki aya kadar kullanıma açılamayacak."

stray club (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin