3. İntikam Peşinde

929 51 3
                                    

Jennie nin Ağzından

Şu an da herkes ağlıyordu. Ben ise göz üm ile ağlamamak için savaşıyordum

Erkekler de ağlıyordu aynı zaman da kızları tesellie etmeye çalışıyordu. Gözlerimi kızlar da gezdirdim hepsi yıkılmıştı. Elimi sertçe saçlarıma geçirdim. Ağlayamazdım. Güçlü durmak zorundaydım kızlar için. Ama olmuyordu gözümle hala savaşıyordum. Hızla koltuktan kalkıp ev den çıktım direk motoruma bindim ve uçuruma sürdüm. Uçurum neresi mi? Ne zaman derdim olsa,üzülsem,sinirlensem,yalnız kalmak istesem buraya gelir ve annem ile dertleşurdim. Çünkü annem yıllar önce bu uçurumdan atlayıp intihar etmişti. Pelisler onun cesedini bulamadı ben de bu yüz den buraya gelip ona sığınırım. Uçuruma gelince motordan indim. Uçurumun kenarına geçip oturdum ayaklarımı aşağıya sarkıtım.

Jennie: Ben geldim anne. Özledin mi beni? Anne hani sen hep derdin ya 'ölenler yıldızlara dönüşür' diye amcam da yıldız oldu bugün anne. Birisi daha beni bırakıp gitti. Peki şimdi sırada kim var? Önce babam, ardından sen,senden sonra abim ve şimdi de amcam beni seven herkes bırakıp gidiyor ve benim kızlardan başka kimsem kalmadı. Onlar da beni bırakıp gitmez dimi? Ben onlarsız yaşayamam ki?

Gözlerimle hala savaşıyordum. Ağlamıcaktım işte ben güçsüz değildim. Telefonumu çıkartıp amcamın adamını aradım.

Adam: Alo?

Jennie: Cenaze işlemlerini halletin mi?

Adam: Evet Jennie hanım. Şu an da macanızın mezarının yanındayım ve bangtanpink de burada. Size konumu atacam.

Jennie: At ama ben gelmeyecem.

Adam: Jennei Hanım ama amcanız?

Jennie: Işime burnunu sokma.

Adamın yüzüne kapatım. Amcamın mezarına sonra gidecektim şimdi herkes ordayken olmaz. Bir süre sonra telefonum tekrar çaldı bu sefer arrayan amcamın avukatıydı hemen açtım.

Avukat:Alo Jennie Hanım?

Jennie: Ne var?

Avukut: Şey ben size amcanızdan kalan mektup için rahatsız etmiştim üstünde 'kızım Jennie ye' yazıyor da.

Jennei: Amcamın ofisine bırakın ben oradan alırım.

Avukut: Peki Jennie Hanım iyi günler.

Telefonu kapatıp ayağa kalktım son bir kez uçuruma baktım.

Jennie: Hoşçakal anne tekrar gelecem.

Hızla motoruma atlayıp amcamın ofisine sürdüm. Bu ara da amcam aynı zaman da çok tanınan iş adamı. Ofise gelince beni gören başıyla selam veriyordu hızla amcamın odasına gitik. Mektup masanın üstündeydi hemen açıp okumaya başladım.

Sevgili Jennie

Bilirsin ki ben seni her zaman kızım gibi gördüm. Eğer bu mektubu okuyorsan ben de annen gibi yıldız olmuşum demektir. Üzgünsün ve ağlamak istiyorsun ama yapmıyorsun. Göz yaşlarını saklıyor ve üzüntünü belli etmiyorsun. Şirketi istemediğini biliyorum bu yüzden şirketin başına en güvendiğim adamımı geçircem. Şunu unutma 'bazen en büyük güçsüzlük güçsüzlüğünü saklmaktır' ve den de bunu yapıyorsun. Herkesin duyguları vardır senin de. Her zaman mutlubol kızım sen buna layıksın.

Amcam RM

Kendimi koltuğa atım ve mektubu defalarca okudum. Tekrar tekrar ve tekrar. Böyle devam edeceken telefonum çaldı. Ekran da 'Hackerım' yazısını görünce direk açtım.

Jisoo: Alo Jennie neredesin?

Jennie: İşim vardı.

Jisoo: Mezarlık da da yoktun.

Jennie: Dedim ya işim vardı. Neyse diğerleri yanın da mı?

Jisoo: Evet. Herkea burada.

Jennie: Hopörlöre al.

Jisoo: Aldım.

Jennei: Hazırlanın yeni bir göreve çıkacaksınız hem olmayacam size konumu atacam orayı temizlemenizi istiyorum.

Lisa: Ama Ninim biz sensiz yapamayız ki.

Jennei: Yapacaksınız ben de başka bir mekana baskın yapacam. Yoongi?

Yoongi: Evet?

Jennie: Komuta sen de.

Yoongi: Tamam

Jennie: Bana bakın eğer birinize bir şey olursa hepinizi gebertirim. Dikat edin.

Rose: Sen de Unnie.

Telefonu kapatım ve Jisoo ya konumu atım burası bir depoydu depo da bir adamı esir tutuyorlardı ve bize o adam lazımdı. Ben de amcamın katilinin yanına gidiyordum. Ofisten çıkıp motoruma atladım ve amcamın katilinin evine son gaz sürdüm intikam vakti geldi. Eve gelince etrafa göz atım. Dışarda 10 adam vardı bi o kadar da içrdi. Taktik maktik yok bam bam bam diye içri daldım. Dışardaki adamlara tek tek ateş edip işlerini bitirdim kapıyı kırıp evin içine girdim. Beni gören adamlar silahlarını çıkartasıya hepsini gebertim ve salona geçtim tahmin etiğim gibi oradaydı ve şu an ayakta bana silah doğrultuyordu.

Jennie: Oyun Bozana bulaşmaman gerektiğini öğrenemedin mi?

Amcamın katili: Yaklaşma.

Ona bir adım daha atım. Elin de ki silaha bakıp hızla eline bir tekme atım ve silah yerde aonra da yüzüne bir yumruk adam da yerde. Silahımı ona doğrultum.

Jennie: Kanın yer de kalmadı amca.

Adamın tam kafasına ateş etim adam geberip giti ben de motoruma binip sokaklar da dolaşmaya başladım. Bir süre sonra telefonum çaldı ekran da 'sincabım' yazıyordu açtım.

Rose: Alo Jennie Unnie?

Jennie: Konuş.

Rose: Görev i tamamladık. Adam şu an da elimiz de bizim ev de ki yere kapatık hiç yaralımız yok.

Jennie: Güzel yarım saate evdeyim adamı bana bırakın.

Rose: Peki Unnie'm görüşürüz.

Telefonu kapatıp mororumun hızını artırdım. Biraz sokaklar da dolaşıp evin yolunu tutum...

Devamı 4. Bölümde

Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin