JENNİE NİN AĞZINDAN
Sıkıcı ve bol hastane kokulu bir haftanın sonun da evimize gelmiştik. Şu an odam da uzanıyordum. Neymiş 'Ayağa kalkmamalıymışım' sanki ben onları dinleyecem de. Haraket etmeme bile izin vermiyorlar. Alt tarafı vuruldum ya! Sanki öldük! Canım çok sıkıldı. Hayır bir de Lisa yı başıma nöbetçi diktiler. Alttarafı on kere kaçmaya çalıştım diye. Hepsin de de yakalanmayı nasıl başardım anlamış değilim.
Neyse şu an Lisa ile playstation oynuyoruz. Bir dövüş oyunu açtık. Lisa yatakta yanıma uzandı karşımız da dev ekran televizyon elimiz de kollar bağra çağra oynuyoruz. En azın dan bekçi olarak Lisa yı seçtiler. Başkası olsa sıkıntıdan patlardım. Şu an Lisa yı yenerek eğleniyorum. Jahajajdhsh.
Lisa: Al sana. Koparacam kafanı. Vur vur vur.
Ve kazanan yine BEN!
Jennie: Yine kaybettin Velet.
Lisa: Ya banane haksızlık. Benim kol bozuk.
Jennie: Lisa o bahaneler çok eski de kaldı emin ol artık çok daha iyileri var.
Lisa: Offfffffff. Ben daha oynamayacam.
Lisa kolu kenara attı ve yatakta bana dönerek uzanmaya başladı ben de kolu yanıma koydum.
Lisa: Canın yanmıyor dimi?
Jennie: Bunu bin kere söyledim hayır. Ben iyim.
Lisa: Senin için cidden çok korktum. Hele o vurduğu an. Bütün Dünya yı yakasım geldi. Nefes alamadım.
Lisa nın yine gözleri dolmuştu kolumu kafasının altından geçirdim ve onu kendime çektim. Başını boyun girintim gömdü ve kollarını bana sım sıkı sardı. Bir iki damla göz yaşı düştü. Saçlarını okşadım.
Jennie: Geçti. Bak ben iyim. Yanınızdayım. Her şey yolun da. Artık ağlama. Çok sulu göz oldun bak bu bir hafta da. Sen Lili'sin. Her zaman pozitif ve enerjik. Ağlayınca çirkin olduğunu daha önce sana söylemedim mi?
Lisa burnunu çekip omzuma hafif bir yumruk attı ve bana daha sıkı sarıldı. Seviyor da dövüyor da lan. Hafif bir kahkaha attıp ona daha sıkı sarıldım. Jisoo Unnie nin ve ardın dan Rose un aşağıdan gelen sesi ile ayrıldık.
Jisoo(bağırarak): JENNİE VE LİSA YEMEK HAZIR!
Rose: LİSA, JENNIE UNNIE Yİ DİKKATLİCE GETİR!
Resmen bana eşya gibi davranıyorlar lan. Dikkatli getir ne? Ben de onlara bağırdım.
Jennie: BEN EŞYA DEĞİLİM CHEAYOUNG! ORAYA GELEYIM SENIN O DILINI KOPARIP YEDIRECEM!
Lisa kahka attı ve yataktan kalkıp beni kolum dan dutup kaldırdı. Ya sabır! Kolumu sertçe ondan çektim.
Jennie: Elim ayağım tutuyor Lisa.
Lisa tam ağzını açıp ısrar edecekken kelimelerini yutmasını sağladım.
Jennie: Eğer ısrar edersen seni testere ile pança pinçik ederim.
Lisa: En azın dan yanın da yürüyüm?
Göz devirip odadan çıktım o da yanım da yürümeye başladı beraber aşağı indik ve mutfağa geçtik ben Rose ve Jisoo ya öldürücü bakışlar atıp yerime oturdum. Tabii oturmadan Jungkook ve Jiminin saçını da karıştırdım. Bu sefer Lisa kurtludu. Hihihi.
Jungkook-Jimin: YAAAĞ
Jimin: Yağ ama Noona ben maknea değilim.
Jennie: Ama ben den küçüksün Park.
Jungkook: Ben sanırım alıştım. Hatta Jennie Noona nın beni sevdiği için böyle yaptığını anladım. Canım Noona'm.
Jennie: Senin neyini sevecem be Tavşan Veledi!
Yoongi: Tavşan Veledini sevdim.
Jin: Ben de çok beğendim. Iyi iş Jen.
Onları takmadan Jisoo ve Rose ikilisine döndüm. Ikisi de sevimlice bana bakıyordu. Hatalarını biliyorlar tabii!
Jennie: Siz ikiniz bundan sonra istediğim gibi dolaşacam istediğimi yapacam ve siz buna karışmayacaksınız. Anlaşıldı mı?
Jisoo: Biraz daha beklesen. Daha tam iyleşmedin. Bak son iki gün lütfeenn.
Lisa: Yalvarırım.
Rose: Nolurrrr.
Bangtanpink: Noluurrrrrr.
Hepsi sevimli yüz ifadesini takındı. Yedi si de. Oflayıp göz devirdim. Iki gün daha dayanabilirim heralde.
Jennie: Neyse ne. Ama sadece iki gün.
Jin: Anlaştık.
Hepimiz sohbet ederek yemek yemeye geri döndük. İki gün daha sabredecem sonra yaşasın özgürlük!!
DEVAMI 11. BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanfictionYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...