6. Hepsi Senin Suçun

745 35 10
                                    

JENNİE NİN AĞZINDAN

Sabah yedi de uyandım. Neden ben ya offff? Neyse aslın da iyi oldu yeni görevimizi araştırmalıyım. Sesizce bilgisayar başına oturdum. Sesiz olmalıydım çünkü Lisa hala uyuyordu. Bugün eski düşmanımız Kai ve çetesine baskın yapacaz. Onların deposunun yerini araştıracam. Biliyorum Hackerımız Jisoo. Ama ben de bu işten anlarım. Neyse yerlerini buldum. Fakat bu Kai zekidir bu yüzden elin de kesin bize karşı bir loz vardır. Ben de onlara karşı bir koz bulmalıyım. Kai nin bütün hayatını araştırmaya başladım. Mutlaka herkesin bir kusiru vardır. Bir hatası vardır. Ve ben Kai ninkini bulacam.

İki Saat Sonra

Tam iki saatir bilgisayarda Kai yi araştırıyorum. Bir kaç bir şey buldum ve bulduklarım onu bitirecek türden şeyler. Biraz daha devam edeceken arkamdan dolanan eller ile durmak zorunda kaldım. Sandalyemin arkasın da ki Lisa kolarını bana sım sıkı doladı ve çenesini omzuma koydu.

Lisa: Ninim artık biraz ara mı versen?

Jennie: Tamam Lisa sen in ben biraz daha bakıp gelecem.

Lisa: Olmaz beraber inecez. Hem sen ne arıyorsun?

Jennie: İşimize yarayacak şeyler. Şimdi aşağı in ve herkese kahvaltı dan sonra görevimiz olduğunu söyle.

Lisa: Tamam öyle olsun ama sen de hemen gel.

Jennie: Peki.

Lisa odadan çıkınca ben bilgisayara biraz daha baktım ve en sonun da kapatıp üstümü değiştirdim. Aşağı indiğim de herkes salon da beni bekliyordu. Hızla tekli koltuğa oturdum.

Jennie: Kahvaltı yaptınız mı?

Jisoo: Evet. Sana da ayırdık masa da duruyor.

Jennie: Gerek yok. Hemen göreve geçmeliyiz. İki farklı görevimiz var. Bu yüzden ikiye ayrılcaz Bts ve Blackpink olarak. Bts siz Kai nin evine baskın yapıp orada ki belgeleri alacaksınız. Biz de kızlarla Kai ve ekibinin olduğu depoya baskın yapıp onları yakalayacaz. Anlaşılmayan bir şey var mı?

Herkes hayır anlamın da kafa salladığın da konuşmama devam etim.

Jennie: Güzel. Şimdi berkes odalarına beş dakikanız var hazırlanın.

Herkes odalarına gidince ben araba da beklemeye başladım. Aynı zaman da da plan yapıyordum. Bir süre sonra kızlar geldi. Ben de arabayı sürmeye başladım. Erkeklerle ayrılmıştık.

Rose: Plan ne Jennie Unnie?

Jennie: Plan falan yok. Direk dalıyoruz Kai ve ekibini alıp geliyoruz.

Lisa: Sevdim bunu.

Depo ya varınca herkes tabancalarını elerine aldı. Kapıyı tekmeleyip ateş ederek içeri daldım. Kai ve ekibi de burdaydı. Çatışma başladı. Kai nin ekibini bayılmayı başarmıştık ama Kai hala sağlamdı. Tabancasına ateş etim ve tabanca yerde. Ona doğru yürümeye başladık.

Jennie: Yolun sonuna geldin Kai.

Kai: Asla.

Kai hızla Lisa yı yakalyıp silahını aldı ve başına doğruldu. Şu an da bir eliyle Lisa yı tutuyo diğer eliyle silahı onun başına dayıyordu.

Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin