JENNİE NİN AĞZINDAN
Bir kişi güne nasıl başlamalıdır? Ben güne üstüme atlayan Lisa ile başlıyorum. Neyse şu an da beni güzel uykum dan uyandıran Lisa nın üstümden kalkmasını bekliyorum.
Lisa: Nini hadi kalk.
Jennie: Önce sen üstümden kalk.
Lisa: Bak ama geri uymayacan.
Jennie: Tamam be.
Lisa üstümden kalkınca ben de yataktan kalktım. Lisa ya sert bakışlarımı atım.
Jennie: Kaçmak için iki saniyen var.
Lisa ben bunu der demez odadan koşarak çıktı ben de onun arkasından.
Jennie(bağırarak): GEL LAN BURAYA SENİN DERİNİ YÜZÜP AYILARA YEM YAPACAM. ELERİNİ AYAKLARINI BAĞLAYIP DENİZE ATACAM LAN SENİ. LALİSA SALAK MANOBAN. SENİ GERBERTİCEM LAN SENİ KURŞUNA DİZECEM. SENİ HER YERİN DEN BIÇAKLAYACAM. KAÇMA LAN VELET. ERGEN VELET GEL BURAYA. SENİ KENDİ ELERİM İLE BOĞACAM. SENİ DİRİ DİRİ MEZARA GÖMECEM VELET. LALİSA ERGEN MANOBAN!!!!
Lisa koşarak salona indi herkes uyanıktı ve bizim yaptığımı sesden dolayı ayaktaydı Lisa hemen Jisoo nun arkasınam geçti.
Lisa: Jisoo Unnie yardım et öldürecek beni.
Jennie(bağırarak): GEL LAN BURAYA KİMSE SENİ BENİM ELİMDEN ALAMAZ.
Yoongi: Bir dakika sakin. Ne olduğunu anlatacak mısının?
Lisa: Şeyy sadece onu uyandırdım.
Jennie(bağırarak): ULAN ERGEN VELET SENİ GEBERTİCEM.
Jungkook: Hey sadece seni uyandırmış ne var ki bunda?
Rose: Jennie uyandırılmaktan nefret eder.
Lisa: Ninim gerçekten özür dilerim nolur affet. Hem sen bana kıyamazsın ki?
Lisa şirin yüz ifadesine büründü. Bu yüzü yapınca dayanamayacağımı biliyordu. Derin bir nefes alıp ofladım.
Jennie(bağırarak):BİR DAHA UYANDIRIRSAN KÖTÜ OLUR.
O hemen beni başıyla onayladı. Yarın yine beni uyandıracağını biliyordum. Bu kız asla akılanmaz. Her sabah beni güzel uykumdan uyandırır. E şimdi diyeceksiniz sen şimdiye kadar bunu niye öldürmedin? Bu sorunun cevabını bir bilsem. Bizim Lisa ile aramız da farklı bir bağ var. Rose ve Jisoo yu da seviyorum ama Lisa benim için farklı. Bunlar onun için de geçerli. Of neyse duygusalıktan nefret ederim.
Jimin: Jennie sakin misin?
Jennie: Hıhı.
Jin: O zaman gurup hakkın da konuşmamız gerek.
Onu başımla onaylayıp boş olan ikili koltuğa oturdum Lisa da yanıma oturdu. Herkes tekrar eski yerleine geçince Yoongi konuşmaya başladı.
Yoongi: Bay RM ile görüştüm. Gurubumuz da bir lider olması lazımış. Ve o lider tabiki sen olacaksın Jennie.
Ben onu onayladım. Bu ara da Bay RM benim öz amcam dı. Annem ve babam gitikten sonra beni o yetiştirdi. Kızlar da ona amca derdi. Bize mafyalığı o öğreti. Bizim ustamız gibi bir şey. Şu an da tüm mafyalar onun emrin de.
Jennie: Şuanlık hiç bir görevimiz yok. Bu yüzden bugün antreman yapacaz. Ama önce herkes uzmanlığını söylesin.
Ben böyle diyince herkes sırayla uzmanlığını söyledi.
Yoongi: yakın dövüş.
Jimin: Keskin nişancı.
Jungkook: sağlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
Hayran KurguYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...