JENNİE NİN AĞZINDAM
Telsizimi ağzıma yaklaştırıp konuştum.
Jennie: Avcı kaç kişiler?
Telsizden hemen cevap geldi.
Rose: İçeride her yön de 20 tane olmak üzere toplam 80 kişiler. Dışar da toplam 10 kişi.
Yanım da duran Lisa ve Jisoo ya baktım. Sonra tekrar telsize yaklaşıp konuştum.
Jennie: Dışarı dakileri hallet. İçeri biz de.
Rose beni onaylayınca kızlara el işareti yaptım. Lisa tabancasına mermi taktı. Jisoo da tabancasının namlusunu kontrol eti. Ben son bir kez onlara bakıp kapıyı tekmeledim ve içeri daldım.
Ama bir dakika ben size şu an da ne olduğunu söylemeyi unutum. Tam şu an da bir depoya baskın yapıyoruz. Amacımız uzun süredir peşin de olduğumuz bir adamın yani Mark ın kaçırdığı yeni ortaklarımızı kurtarmak. Neyse o zaman maceraya devam edelim.
Jennie(bağırarak): OYUNUNUZ BOZULDU.
İçeri dalar dalmaz ateş etmeye başladım. Çatışma başlamıştı onlar bize biz onlara ateş ediyorduk. En sonun da Mark hariç bütün adamlar yerdeydi. Biz de en ufak bir çizik bile yoktu. Ben yavaşça Mark ın yanına gitim. Mark bana korku ile bakıyordu. Yakasına yapışıp kafasına silahı dayadım.
Jennie: Son sözünü alalım.
Mark anlık gelen bir cesaret ile konuştu.
Mark: Herkesin Zaafı vardır oyun bozan ve senin ki çok yakın da ortaya çıkacak. Oyun daha yeni başlıyor ve sen bu oyunu bozamayacaksın oyun bozan.
Ben ona sinirle bakıp kafasına sıktım.
O sıra da Rose da yanımıza gelmişti. Kızlar tek tek adamların yaşayıp yaşamadığına bakarken ben bir ses duydum. Kızlar da duymuş olacak ki yanıma geldiler.Lisa: Ses kapının arkasından geliyor.
Jisoo: Kapı kilitli?
Hızla kapıya tekme atım ve kapı sertçe açıldı. İçeri de eleri ayakları bağlı yer de öylece oturan ve yeni ortağımız olan dört çocuk vardı. Tavşan tipli yani Jungkook konuştu.
Junkook: Mark denen adam bizi yakalayıp bağladı. Bir planı varmış. Ve şu an da elli adamı yolda bizi öldürmeye geliyor.
Rose: Ne yapacaz?
Rose un bana yöneltiği bu soruya karşı biraz düşündüm. Aslın da umursamaz burada o elli adamı bekler ve gelince hepsini deşerdim ama boş yere tehlikeye gerek yok.
Jennie: Önce Bts in elerini ayaklarını çözelim ve hızla gidelim
Beni onaylayıp çocuklara doğru gitiler. Lisa Jungkook un,Jisoo Jin in,Rose Jimin in elerini ayaklarını çözünce ben de Yoongi nin elerini ayaklarını çözdüm. Onları ayağa kaldırıp arabaya doğru yürümeye başladık.
Jennie(sert sesie): Bana bakın bunlar sizi nasıl yakaladı?
Jimin: Sakin ol. Biz yol da giderken bir an da bir sürü adam etrafımızı çevirdi karşı koyamadık.
Onları arabaya bindirdik. Araba özel yapım ve sekiz kişilikti. (Şöyle düşünün arkada karşılıklı toplam altı koltuk var e zaten önde de iki koltuk toplam sekiz.)
Ben arabayı sürüyordum Jisoo yanımdaydı diğerleri de arkada.
Yoongi: Sen bana bir yer den tanıdık geliyorsun.
Bunu bana demişti bense soğuk ifadem ile dikiz aynasından göz ucu ile ona baktım. Bu ara da anlaşma yapmıştık ama yüz yüze hiç görüşmemiştik ve onlar benim Oyun Bozan olduğumu bilmiyorladı. Sadece anlaşma yapmıştık yani bizi tanımıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanficYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...