(Normalden neredeyse bir saat erken geldi. Bitirince hemen atayım dedim)
Bu bölüm swag_army_ adlı kulanıcı içindir!
JENNİE NİN AĞZINDAN
Boşluk ve karanlıkta öylece duruyor ve etrafıma bakınıyordum. Aynı zaman da kızları arıyordum.
Jennie: LİSAA! JİSOOO! ROSEE! NERDESİNIZ? LÜTFEN GELİN KIRKUYORUM!
Bir an da karşıma annem,babam, abim,amcam ve kızlar çıktı. Hepsi bana nefretle bakıyordu.
Babam: Senin yüzün den. Ben senin yüzün den evi terk ettim.
Jennie: Hayır. Hayır.
Babam: Sırf senin gibi bir rezil kızım olduğu için evi terk ettim.
Jennie: Sus. Sus. Sus.
Annem: Ben senin yüzün den intihar ettim. Hepsi senin suçun.
Jennie: Hayır hayır hayır.
Abim: Senin gibi bir kardeşim olduğu için utanıyorum. Zaten seni hiç bir zaman sevmemiştim. İyi ki seni terk etmişim.
Jennie: Susun.
Amcam: Ben senin yüzün den öldürüldüm. Senin beceriksizliğin yüzün den. Onca yıl bana sadece yük oldun. Tam bir hayal kırıklığısın.
Jennie: Bu doğru değil. Bu doğu değil.
Hep aynı şeyi söylüyordum. En sonun da bir umut kafamı kaldırdım ve kızlara baktım. Ama onlar da nefretle bakıyordu. Hayır onlar benim kardeşlerim. Onlar beni seviyorlar.
Jennie: Kızlar lütfen benim suçumun olmadığını söyleyin.
Jisoo: Bir eziğe neden yardım edelim? Senin yüzünden defalarca ölümle burun buruna geldik. Senden tiksiniyoruz.
Jennie: Hayır bu doğru değil. Hayır lüyfen hayır.
Rose: Sen bir hiçsin Jennie Kim. Sen koskoca bir hiçsin. Anla artık seni sevmiyoruz!
Jennie: Yalan. Yalan. Yalan. Hayır. Olamaz lütfen hayır.
İçim de ki son umutla hiç konuşmamış olan Lisa ya baktım. O beni seviyordu. Biz Lili ve Nini yiz. O her zaman benim yanım da oldu. Şimdi de yanım da olacaktı dimi?
Jennie: Lisa? Lütfen bana yardım et. Kimse benim yanım da olmuyor. Lütfen.
Lisa nın bakışların da nefret ve küçümseme vardı.
Lisa: Sana asla yardım etmem Jennie Ezik Kim. Senin yüzün den az kalsın ölüyordum. Ben seni hiç sevmedim. Sen sadece benim nefretime layıksın. Senden nefret ediyorum Jennie Kim! Sen yanın da ki herkes e zarar veriyorsun. Sen bencil ve kendinden başka hiç kimseyi düşünmeyen bir zavalı dan başka bir şey değilsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanficYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...