JENNIE NIN AĞZINDAN
Her şey normale dönmüştü. Tamamen iyleşmiştim ve hepimiz normal yaşantımıza devam ediyoruz. Nirmal yaşantı dediğim sabah Lisa nın üstüme atlayarak uyandırması,bir saat kovalamaca,görevler, antremanlar,eğlence,uyku. Evet yam olarak özeti bu. Peki şu an ne mi yapıyoruz? Açıkçası hetkes kendi halin de. Hepimiz solandayız gerçi ama herkes farklı şeyler yapıyor. Yoongi ve Jungkook bilgisayradan oyun oynuyor,Jin ve Jisoo yemek tariflerine bakıyor,Jimin ve Rose televizyon da,Lisa telefon da öyle geziniyor,ben de tam şu an bu ortamdan sıkıldığım dan bahçeye çıktım. Saat öğlen üç civarıydı. Bahçeye çıkmadan önce gitarımı odamdan almıştım ve gizlice getirmiştim. Bizimkiler zaten farketmedi. Onlar daha beni hiç şarkı söylerken duymadı gerçi kızlar bir kez duymuştu ama çok önce. Gözlerimi kapatım ve gitarımı çalarken kendi yazdığım şarkıyı söylemeye başladım.
Alışığım ben bırakılmaya
Insanların arkasın dan ağlamaya
Kime tutunsam gidiyor
Söyle ne yapmalıydım başka
Tek çarem yalnızlık anlaBen de isterdim ailem olmasını
Başım sıkıştığın da birinin olmasını
Ben de isterdim mutlu olmayı
Güçlü rolü yapmayı bırakmayı
Kim ister ki yalnız olmayı
Yalnızlığın da kaybolmayıİçim de ki küçük kız bağrıyor
Kurtulmak istercesine
Kırık kalbim atıyor
Düzelmek istercesine
Bir kuyudayım ben
Yardım eli uzatan var mı
Bir uçurumdayım ben
Düşmekten kurtaran var mıAlışığım ben bırakılmaya
Insanların arkasın dan ağlamaya
Kime tutunsam gidiyor
Söyle ne yapmalıydım başka
Tek çarem yalnızlık anlaSadece mutlu olmak istiyorum
Mutlu rolü yapmak değil
Yalnız olmamak istiyorum
Yalnızlığa alışkınmı gibi davranmak değil
Ben karanlık yalnızlığımdayım
Her geçen gün daha da kayboluyorum
Ben dipsiz bir kuyudayım
Her geçen gün daha da yoruluyorum.(Şarkıyı ben kendim yazdım)
Gözlerimi açtığım da arkam dan alkış sesleri geldi. Yok artık olamaz! Bizimkiler duymuşmuydu? Arkamı döndüm ve beni alkışlayan Bangtanpink e baktım. Erkeklerin yüzün de şaşkınlık ve hayranlık karışımı bir ifade vardı. Kızlar da büyük bir hayranlıkla bakıyordu.
Jennie: Siz ne zamandır buradasınız?
Jin: En başın dan beri.
Rose: Gitarını elin de gördük ve şarkı söyleyeceğini anladık.
Yoongi: Biz de dinlemek istedik.
Jungkook: Sesin inanılmazmış Noona.
Jimin: Idoller den bile daha güzel sesin.
Jisoo: Senin tekrar şarkı söylediğini duymak inanılmaz.
Rose: Harikaydın Unnie. Sana hayranım.
Lisa: İşte benim Nini'm. Kimin Nini si be. Harikasın.
Ben bir şey diyeceken kapı çaldı. Normal de bu eve biz den başladı gelmez. Hepimizin kaşları çatıldı. Ön de ben arkam da diğrleri eve girdik ve kapının önün de durduk. Yumruğumu hazır tutup kapıyı açtım ve karşım da onu görmemle donup kaldım. Yıllar sonra hiç değişmemiş baan gülümseyerek bakıyor. Onca yaptığı şey den sonra nasıl geliyor bu buraya? Hangi yüzle? 13 yıl oldu kos koca 13 yıl. Bana sırt döndü şimdi geri geliyor. Bizimkiler anlamsızca ona bakarken o sadece bana bakıyordu. Ben de donup kalmıştım öylece ona bakıyordu. Kim Taehyung yani abi kelimesini haketmeyen abim bana sırt dönüp giden abim geri dönmüştü ve şu an da tam da karşımda bana gülümsüyordu.
V: Kardeşim....
DEVAMI 12. BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanficYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...