Artur
- Nekako je seksi.
Podignem glavu i pogledam u . . . Lina, Lena, Luna? Zaboravio sam kako se zove, ali želela je da dodirne moj ožiljak. Mesto odakle su izvadili moje srce i ubacili tuđe.
Uhvatim je za ruke i skonim od sebe. Dodirivanje tog ožiljka mi je mrsko.
- Treba da odeš, imam sastanak – dohvatim svoju košulju i ustanem.
- Kada ćemo se ponovo videti? – pita me mazno, razvlačeći reči.
- Nećemo – zakopčam košulju.
- Ali zašto?
Obučem pantalone i potražim cipele.
- Zato što ne želim.
- Ali proveli smo se dobro. Zašto ne ponoviti?
- Ne interesuješ me. Ja ću platiti sobu – uzmem novčanik, telefon i ključeve i izađem iz sobe.
Znam da je ranije bilo drugačije, sada, čini mi se, da imam neku averziju prema ženama. Volim seks, možda i previše ali u poslednje dve godine kao da mi se život preokrenuo naglavačke. Sve manje razumem sebe i svoje postupke.
. . .
"Golden" je velika firma, odlična lokacija, zgrada, ali to ne održava poslovanje. Obično bih je kupio i rasparčao pa onda preprodao ali ne danas. Moram nekako da vratim dug koji me guši, onda ću možda ponovo biti onaj stari. To je moj plan.
- Artur Ford, očekuju me – najavim sekretarici.
Zadržala je pogled na meni duže nego što bi trebalo a onda je pogledala u moj tim iza mene.
- Danas! – kažem oštrije.
- Naravno, čekaju vas u sali za sastanke – skočila je i krenula ispred mene. Ona će prva dobiti otkaz.
Krenem za njom i olabavim kravatu, imam osećaj da me steže.
- Stigao je gospodin Ford . . . – nisam sačekao da završi jednostavno sam ušao unutra.
Kako pomeram pogled, u ušima počinje da mi tutnja neprijatan osećaj koji nikad nisam iskusio. Prepoznam Miltona Prajsa, pored njega je bio neki čovek u srednjim godinama, zatim neka crnka i na kraju ona.
Srce počinje nenormalno brzo da lupa u mojih grudima, kao da želi da izađe iz njih i što je duže gledam ono je sve glasnije.
Ali ona očigledno ne deli oduševljenje mog srca jer njen pogled . . . njen pogled kao da želi da me ubije.
Njene kraljevsko plave oči su bile fokusirane, njeno lice je bilo ozbiljno, stav miran a celopkupna pojava . . . opijajuća. Ona je prelepa žena zlatne kose, telo joj spakovano u haljinu tamno ljubičaste boje i izgledala je nekako krhko i nežno ali njene oči . . . one nisu bile nežne. I moje srce se smirivalo što sam duže gledao u nju.
- Arture – Milton kreće ka meni i pruža mi ruku.
- Miltone, kako si? – pokrenem se.
- Dobro, želim da ti predstavim Ričarda Gida, on je naš advokat, moja ćerka Rajli Prajs i moja snaja Mia Mateus.
Snaja? Mateus? Znam da je Luka Prajs imao verenicu, ovo mora da je ona. Ili nije?
- Drago mi je.
Advokat i Rajli Prajs su se rukovali sa mnom ali ne i Mia. Ona je samo sela ignorišući moju pojavu.
YOU ARE READING
Samo ona
RomanceU istom danu umiru dva muškarca, jedan sa dušom đavola a drugi sa anđeoskim srcem. Jedan od njih će nastaviti da živi zahvaljujući onom drugom. Ali srce će i dalje voleti istu osobu bez obzira na to u čijem telu se nalazilo.