- Žao mi je što te ostavljam Mia ali brak mi je u krizi – Rajli je rekla ozbiljno.
- Od Lukine smrti Stiven čuva decu a ja radim, čak i ne želim da upravljam firmom, pa dovela sam je na ivici propasti.
- Hej niko te ne krivi.
- Ovaj posao je moja šansa spasim brak. Stiven je dobio sjajnu ponudu za posao i prihvatiće je, ako ne krenem sa njim to je kraj za nas.
- Rajli idi – podržavam je.
- Ne želim da ostavim tatu i tebe same u ovom haosu.
- Bićemo mi dobro. Zaslužila si ovo, radila si po ceo dan i Stiven ima pravo, porodica je na prvom mestu.
- Razumeš me zar ne?
- Naravno da te razumem. Ne brini ionako imamo menadžera još malo i ja odlazim iz firme, nećemo imati nikavih obaveza.
- Nije baš malo, meseci su u pitanju i znam da ne podnosiš Artura ali moraćeš da sarađuješ sa njim.
- Nemam problem sa njim.
- Mia . . . izbegavaš ga kao da je zarazan – pročitala me je.
- Biće sve u redu.
- U redu, neću biti daleko, samo u drugom gradu – slegnula je ramenima.
- Rajli ti si mi poput sestre, volim te, ti i Stiven imate dobar brak, tvoja deca imaju oca nemoj to da rizikuješ.
- Volim i ja tebe.
. . .
- Dobro jutro Mejsone – pozdravim menadžera ove firme. Artur ga je preporučio i Rajli i ja smo ga zaposlile. Fino smo se uklopili.
- Gospođice Mateus. Upravo sam razgovarao sa Arturom.
- Ovde je? – imamo sastanak tek za pola sata.
- Da, verujem da su danas na redu finansije, tu je sa advokatima.
- U redu, hvala.
Pregledala sam izveštaje da ubijem vreme do sastanka.
- Dobar dan – kažem jednostavno da ne kažem iznenađeno jer je samo Artur tu.
- Dobar dan Mia.
- Rajli više neće raditi – obavestim ga.
- Znam, razgovarali smo jutros, objasnila mi je u kratkim crtama da se seli.
- Tako je.
- Izvešćemo ovo bez nje, nije problem.
- Zašto ovo radiš? – pitam ga.
- Šta?
- Spašavaš firmu za koju niko od članova porodice nije zainteresovan?
- Ne želiš da ova firma nastavi da radi?
- Nije bitno, ja neću ovde raditi, Rajli ne želi a Milton ne može. Ti se najviše trudiš oko svega ovog.
- Mislim da odlično znaš koji je razlog - ustao je i krenuo ka meni.
- Lukino srce – kažem tiho.
- Želiš da se odužiš na neki način – pretpostavim.
- Ne voliš me zar ne? – stao je ispred mene.
- Ne možeš ni da me pogledaš – ozbiljan je.
ESTÁS LEYENDO
Samo ona
RomanceU istom danu umiru dva muškarca, jedan sa dušom đavola a drugi sa anđeoskim srcem. Jedan od njih će nastaviti da živi zahvaljujući onom drugom. Ali srce će i dalje voleti istu osobu bez obzira na to u čijem telu se nalazilo.