Artur
- Arture, zdravo.
- Zdravo Dajana – stavim ruke u džepove i klimnem joj glavom. Promenila se, naravno dvanaest godina je puno i plus toga bleda je, stavila je šminku da prekrije to ali koma od tri meseca ne nestaje za par dana.
- Sahranio si ga?
- Jesam.
- Rekli su mi i da je Emili kod tebe?
- Jeste, dobro je.
- Hvala ti, što si brinuo o njoj ali nedostaje mi.
- Odvešću je da je vidiš. Rešila si papirologiju?
- Jesam.
- Onda idemo.
Dajana nije puno pričala a nisam ni ja ali čim smo sleteli bila je druga priča.
- Oženio si se – konstatovala je.
- Jesam.
- Nismo znali, nije znao ni tvoj otac.
- To nije vaš problem.
- Čujem i da si usvojio dete svoje supruge.
Okrenem se ka njoj i ubijem je pogledom.
- Nora je moja ćerka – kažem suvo.
- Nisam mislila ništa loše samo sam iznenađena. Kad sam ja bila trudna nisi hteo ni da me vidiš.
- Kao prvo ti nisi znala ni ko je otac . . .
- Znala sam, dete je bilo tvoje, tvoj otac i ja smo tek kasnije . . .
- Oprosti što ti ne verujem ali gledajući sa strane možda je i bolje što se dogodilo što se to dogodilo.
- Bolje je to što je tvoja majka ubila naše dete?
- Ne spominji moju majku! – izugubim živce.
- Ona je bila žena bez trunke zla u sebi a ti si preljubnica koja se jebala sa ocem i sinom zato nemoj nikad da si pomislila da ću ti verovati. Moj otac je možda bio glup kada si ti bila u pitanju ali ja nisam.
- Vidim da se tvoj temperament nije promenio i za tvoju informaciju nijedna majka ne bi povredila svoje dete.
- A ti si kao sjajna majka? - podrugnem se.
- Ja obožavam moju ćerku.
- Koju čuva nepoznata osoba – prebacim joj.
- O, vidim da si razgovarao sa novom ljubavnicom tvog oca.
Namrštim se na ovo.
- Hajde Arture, ona je mlada i lepa, ona je ja. Šta misliš zašto je živela u našoj kući?
- Karmen mi ne izgleda kao takva devojka – nadam se da moj otac nije bio toliko glup.
- Osim toga tvoja ćerka je obožava – dodam.
- Neću se pretvarati da je naš brak nio dobar jer nije, ali tvoj otac se promenio, nije čovek kakav je nekad bio.
- Ne želim da se vraćam u prošlost, završio sam odavno sa vama.
- Imaš sestru.
- Da imam, i kad smo kod nje želim da budem deo njenog života.
- To je dobra ideja, niko ne zna šta će se dogoditi. Razgovarala sam sa advokatom juče.
YOU ARE READING
Samo ona
RomanceU istom danu umiru dva muškarca, jedan sa dušom đavola a drugi sa anđeoskim srcem. Jedan od njih će nastaviti da živi zahvaljujući onom drugom. Ali srce će i dalje voleti istu osobu bez obzira na to u čijem telu se nalazilo.