🍃Bismillâhirrahmânirrahîm🍃
Yeni bir hikaye, yeni bir kurgu, yeni bir aşk, yeni bir başlangıç! Umarım beğenirsiniz :)
Bu kitabı dört yapraklı goncama yani MerveAkkgun7 ' ye ithaf ediyorum. Seni seviyorum goncam🍀🍀
Başladığınız tarihi atın bakalım!
🍀
Ben Hafsa Öztürk.
Neşeli, heyecanlı ve biraz da haylaz Hafsa Öztürk.
Hiç ummadığım bir vakitte çıkmıştı karşıma.
Çocuksu halim bir anda yok olmuştu.
Hayır dedim, buna izin veremem.
Lakin izin vermiştim, bir kedi misali uysalca kalbimin en derinliklerine girmişti. Anlamamıştım ne zaman girdiğini bile.
Hayatıma bir gölge gibi girmiş bir gölge gibi çıkmıştı...Sâye, gölge demekti.
Nitekim gölgesi oldu Hafsa' nın...Oldu ama bir yere kadar...
🍀
Kitapta ki diğer karakterler;Hafsa' nın
Leyla Öztürk - Annesi.
Serhat Öztürk - Babası.
Yalçın Öztürk ve Ufuk Öztürk - Abileri.
Sevda Kuşcu - En yakın arkadaşı.
Doğan' nın
Halime Çınar - Annesi
Çınar - Babası (vefat etti.)
Anıl Söylemez - En yakın arkadaşı.
Veee son olarak azılı düşman Kerem Aslan :D
*
Genel olarak karakterler bunlardır sevgili dostlarım. Ama bazen misafir karakterler gelebilir :)
🌿🌿🌿
Aşk... Aşk seni değiştirir derlerdi de inanmazdım. Çok doğruymuş. Hayatım darmadağınık oldu. Neşeli, mutlu hallerimin yerini; sevdalı, dalgınlık aldı. İşlerimde eski ben yoktum. Hep bir dalgın geçirirdim günümü. Nöbetten çıktığım zamanlar yorgun olmazdım fakat şimdi... o kadar yorgunum ki herkeste soru işareti bıraktım.
Benim de aklımda bir sürü soru işareti vardı; Acaba sevgimin karşılığını alabilir miydim? Beni sever miydi?.... Ve daha bir çok sorular...Umarım aşk beni yanıltmazsın...
🌿🌿🌿
Benimle beraber bu iki gencin her anına şahit olmaya var mısınız?
Onların tatlı atışmalarına, kıskançlıklarına var mısınız okumaya?
Sizleri seviyorum.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÂYE
Teen FictionOrtada, birbirlerine nefret besleyen iki düşman... Yılların hırsı, nefreti, intikamı... Bu iki düşmanın birinde, bunlar daha katlanılmaz bir hale büründüğünde ne olurdu? Hiçbir şey uzaktan bakıldığı gibi değildi... 🍀🍀 LÜTFEN KİTAPLARIMDA REKLAM...