I

609 49 2
                                    

Solar była na drugim roku studiów w Jeonju University - mieście, do którego przeprowadziła się zaraz po zakończeniu szkoły podstawowej.
Jej pasją od zawsze była sztuka i historia co wiązało się z podjętym przez nią kierunkiem.
Pochodziła z wyższej klasy, zawsze dostawała wszystko czego chciała, ale na szczęście potrafiła to docenić.
Jej rodzice posiadali jeszcze jedną córkę Yonghee z czego Yongsun była młodsza.
Nie tylko z rodziną miała dobre relacje, ale w jej życiu pojawiało się zawsze mnóstwo ludzi, których z powodzeniem mogła nazywać przyjaciółmi.
Miała nie tylko przyjaciół, ale też adoratorów.
Ta drobna dziewczyna bowiem posiadała niezwykłą urodę, miała ciemne włosy sięgające lekko za jej łopatki, mleczno białą skórę oraz brązowe oczy.
Wszystkich od zawsze przyciągało jej poczucie humoru, otwartość oraz niesamowicie dużo empatii.

To ostatnie na pewno zaimponowało na początku jej przyjaciółce - Byul, MoonByul.
Byul uczęszczała do tej samej uczelni gdzie Solar i tak samo od zawsze jej pasją była sztuka, jednak wybrała tą współczesną.
W odróżnieniu od Yong pochodziła ona z raczej średniej klasy.
Od dawna nie mieszkała z rodzicami, którzy byli bardzo przeciwni temu czym planowała się kiedyś zająć.
Żeby utrzymać się na studiach Byul dorabiała sobie w pobliskim studiu tatuażu, jednak nie wyglądała jak typowa osoba pracująca właśnie w ten sposób.
Była drobną dziewczyną o jasnych blond włosach wpadających w biel.
Kolejną z cech mocno kontrastującą z osobowością jej przyjaciółki był introwertyzm dziewczyny, który łączył się w parze z trudnością w nawiązywaniu nowych znajomości.

Jak więc się stało, że ogień i woda połączyły się ze sobą w jedność?

Origami | moonsun |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz