Blanka teljesen el volt ámulva,csodálattal nézte a színpadot.Én is felnéztem,és pont akkor mászott fel a nézőtérről Patrik,a rajongólányok legnagyobb örömére.
-Hello Budapest!-üvöltött bele a mikrofonba, mire mindenki visítani kezdett. Csak szólok, hogy ő még mindig nem Shawn, tehát nem kéne ennyire sztárolja magát. Kicsit sokat hisz magáról. Amíg a színpadon éltette magát, rákerestem a neten, mert tényleg furdalt a kíváncsiság, hogy vajon miért lett ennyire felkapott énekes, vajon mit tett eddig le az asztalra.
-Hé, Blani! Mi a teljes neve Patriknak? -kérdeztem halkan a húgomtól, majd eszembe jutott, hogy most egy másik világban van, se hang se kép sincs nála. Emlékszem, hogy mondott valamit, de nekem csak a Csillag-Patrik-os poénom maradt meg. Úgyhogy a Wikipediába csak annyit írtam be, hogy ,,énekes Patrik". Szerintem ha az énekes jelzőt kihagytam volna akkor is kidobta volna. Mindenféle bulvárlapok cikkeztek róla,mindenki kamu pletykákat terjesztegetett róla.Elhűlve pörgettem le a cikkeket, amikor végre megtaláltam a Wikipédiát.
,,Horváth Patrik, aki Magyarországon jelenleg a legsikeresebb és legkeresettebb előadó,idén júliusban tölti be a 19.életévét(oldal folyamatosan frissül).Magánéletéről eddig nem sokat tudni,állítása szerint szingli,de ezt sok (állítólagos)ismerőse cáfolja.A szülei sem fedték fel kilétüket,Patrik teljes nyugalmat és biztonságot szeretne nekik biztosítani.Patrik fél éve,fél perces YouTube videóval robbantotta fel az internetet.Videóért kattints a linkre.Alig egy órával a feltöltés után folyamatosan kapta a jobbnál jobb ajánlatokat a jövőjével kapcsolatosan.Ahogy a videóban látni, és hallani, fél percben elénekli azt, hogy össze szeretne jönni a kiszemeltjével.Olyan tisztán, őszintén énekli a saját kis költeményét, hogy még azok is megkönnyezték akiknek kőből van a szívük.Horváth Patrik első fellépése a videó feltöltését követő héten megrendezésre került. Főként feldolgozásokat énekel Shawn Mendestől,ezért sokan a Magyar Shawn-ként emlegetik.Követőinek száma folyamatosan gyarapszik,hamarosan eléri a 2millió követőt Instagramon, ami, valljuk be, hazai viszonylatban nagyon kevés embernek adatott meg. Jelenleg még csak országon belül turnézik,de menedzserével tervezik a külföldi koncerteket is.Egyik interjúban megkérdeztük tőle, hogy eljutott-e a dal a lányhoz, aki ihlette a videót,illetve a dalt:,,Adal egy vallomás volt, ennél szebben nem tudtam volna elmondani szóban. A lány nem reagált egy ideig, majd amikor rájött, hogy róla szól a dal, ignorált engem. Azóta sem beszélünk, amit sajnálok, mert régóta fontos része volt az életemnek."
A rajongói ezután megpróbálták felfedni a lány kilétét, hogy bosszút álljanak, de egyelőre még homály fedi a nevét."
Rákattintottam a videóra,vártam,hogy betöltődjön,aztán hirtelen meghallottam a nevemet.Lenéztem a videóra. Nem hiszem, hogy Patrik crush-ját Szofinak hívják.Majd eszembe jutott, hogy nem tudni a lány nevét.De akkor honnan hallom a nevem? Vagy csak ez a megőrülés egyik tünete?
-Szofi,hallasz?-kérdezte megint, én pedig felnézve a telefonomról a színpadra néztem.
-Komolyan nem vagy itt? Basszus, lelépett a telefonommal. Tudhattam volna, hogy ne bízzak meg idegenekben.-mondta nevetve a mikrofonba Patrik, nekem pedig megfagyott a vér az ereimben. A tömeg forgolódva kereste a Szofi nevezetű lányt,aki bizony én voltam. Feszülten néztem Blankára, akinek a szemében izgalom és félelem tükröződött.
-Akkor nem jössz fel? -kérdezte, majd óvatosan megráztam a fejem, hogy senki ne vegye észre, hogy rólam beszél.
-Ne már, akkor nem voltál ilyen félénk, amikor beszélgettünk.-mondta vigyorogva, én pedig elvörösödve néztem rá, és tekintetemmel gyilkolni lehetett volna.
-Blani, mi folyik itt? Miért állt le a zene? Mit csinál ez a hülye?-kérdeztem suttogva.
-Nem figyeltél eddig?Minden koncertjén van egy ilyen blokk,amikor beszélget a rajongóival.Most rólad beszél,azt szeretné,hogy felmenj a színpadra hozzá.-súgta izgatottan.
-Na arra várhat. -mondtam idegesen.
-Szofi? Itt várok. Kezd ciki lenni. Képzeljétek, kb. egy órája ismertem meg,de hogyan,te jó ég. Először is, köszönés nélkül,morogva jött autogramot kérni.Nem magának,hanem a húgának.Aztán kijelentette,hogy tehetségtelen vagyok.-mesélte el Patrik a megismerkedésünk fontosabb pillanatait a kétezer fős tömegnek.Lesütött szemmel hallgattam a sztorit.Mindenki felnevetett,én pedig idegesen próbáltam szemkontaktust tartani Patrikkal, de nem nézett rám.Valószínűleg már nem látott, amit nem is csodálok,hiszen rengetegen voltunk a nézőtéren.
-Úgy látszik, hogy Szofi felszívódott.Kár.-tettette a csalódottságát,én pedig alig tudtam megfékezni azt, hogy felszaladjak és megfojtsam.Tényleg,nagyon kellett koncentráljak arra, hogy lenyugodjak,és ne legyen a színpadon mészárlás.Zavartan ránéztem az órámra, és döbbentem realizáltam, hogy lassan vége a fellépésének,amiről szépen lemaradtam,mert pont róla gugliztam infókat.
-Akkor jöjjön az utolsó dal. Ezt még soha nem énekeltem közönség előtt,szóval remélem nem okozok csalódást senkinek.-mosolygott,majd hirtelen megállt rajtam a tekintete.
A pulzusom az egekbe szökött, mert tudtam, hogy most megint kihasználnja a helyzetet,hogy szívja a vérem,főleg így,hogy tudja hol vagyok. Szorosan lehunytam a szemem,és azt kívántam bárcsak eltűnhetnék.Valahova.Bárhova,csak el innen.
-És küldöm ezt a dalt annak,aki úgy gondolja, hogy ez majd segíteni fog neki.Valamiben. -mondta egy kis idő után, majd kifújva az eddig bent tartott levegőt, megnyugodtam, mert megszólalt a zene alapja,így biztonságban voltam.
„Remember the words you told me?"Love me 'til the day I die"Surrender my everything 'cause you made me believe you're mine
Yeah, you used to call me baby, now you're calling me by name.Takes one to know one, yeah,you beat me at my own damn game" -kezdett bele a 5SecondsOfSummer Youngblood című slágerébe, nekem pedig az első könnycsepp legördült az arcomon.Mert ez a dal tényleg rólam szólt.És arról a kapcsolatról, amibe csak én éltem bele magam.Arról, hogy mindent megtettem azért,hogy építsem a kapcsolatomat Levivel.Tényleg sokszor napokig nem aludtam,mert nem írt vissza.És tényleg a mindene akartam lenni.A szám végére a teljes arcom könnyben ázott,nem tudtam abbahagyni a sírást.Ez a zene pont jókor jött.El kell engedjem Levit, hiszen nem érdemli meg a szeretetemet.Folyamatosan az az emlékkép villogott magam előtt, amikor azt mondta,hogy szeret.Elhittem neki, miért is ne kellett volna elhiggyem?Hisz úgy gondoltam,hogy ilyen dolgokban azért csak nem szoktak hazudni az emberek.Ezt Levi megcáfolta.Igenis,léteznek olyan kapcsolatok,amelyek hazugságokra épülnek,és én igenis ennek voltam az áldozata.Blanival egy órát álltunk a színpad mögött,vártuk amíg Patrik sztárolta magát,vagyis úgy viselkedett,mintha egy amerikai turné egyik állomásán lenne.Azt kívántam,bárcsak ne is jöttem volna el.Annyira feleslegesnek és elpazaroltnak éreztem az itt eltöltött időt,hogy
-Szofi, ugye tudod, hogy Patrik még sohasem csinált ilyet?-kérdezte Blani vigyorogva.
-Amit a színpadon csinált.Amikor rólad beszélt.Eddig még sohasem beszélt ilyen konkrét személyekről.Mindig csak általánosságban dumált.-mesélte izgatottan.
-Kihasználta azt a tényt,hogy ennyire hidegen hagy engem,és gúnyt űzött belőlem.-fújtattam.
-Ez akkor is aranyos volt szerintem.-felelte halkan a húgom,én pedig összeráncolt szemekkel néztem rá.
-Amúgy, sajnálom.Nem kellett volna Levit említsem előtte.Bunkóság volt.-mondta Blani.
-Semmi baj, holnapra úgyis elfelejti az egészet, mivel tele lesz az agya a dekoratív rajongóinak számával.-mondtam gúnyosan.
VOUS LISEZ
Pont Jókor
Roman pour Adolescents,, -Amúgy, miért zavar,hogy azt hiszik,hogy együtt vagyunk? -kérdezte érdeklődve. -Talán azért,mert nem vagyunk együtt.-feleltem döbbenten. -Ez nem válasz,ez egy kérdés.De komolyan,miért érdekel az,hogy mit gondolnak rólad,meg rólunk?-kérdezte őszin...