,,Horváth Patrik már házasodik?
Lapunknak egy névtelen beküldő küldte ezt a képet tegnap,amelyen tisztán látszik,hogy Patrik letérdel egy lány előtt,és megkéri a kezét?!Na de Patrik,ennél romantikusabb helyet is választhattál volna,mint a Hősök tere.Persze, azt eddig nem tudjuk,hogy ez már AZ igazi eljegyzés volt-e vagy sem,de azt mindenképp meg kell hagyni,hogy Patrik,aki 18 éves múlt, még kicsit fiatal lenne a családalapításhoz.És akkor jöjjön a titokzatos lány,akiről eddig csak azt lehet tudni,hogy a vasárnapi koncerten Patrikkal lőttek egy közös képet,ami később az énekes falán landolt,mindenféle magyarázat nélkül.Persze simán lehet,hogy a fiatal lány megzsarolta Patrikot,de ezt a teóriát a tegnapi szituáció romba döntötte.Sok rajongó azt gondolja,hogy Patrik neki írta a szerelmi vallomást,és összejöttek,de vannak olyan fanok is,akik szerint Patrik csak a koncert napján ismerte meg Szofit,mivel a színpadon ezt mondta akkor.Megjegyzendő,hogy a hírességek sokszor ferdítenek a dolgokon,úgyhogy az igazság nem fog egyhamar kiderülni.Szofi magánéletéről nem sokat lehet tudni,17 éves, szeptemberben kezdi meg utolsó tanulmányi évét a gimnáziumban.Mindenesetre az biztos, hogy a képek alapján a két fiatal között nagyon dúl a szerelem, és reménykedünk abban, hogy minél előbb beavatnak minket is a titkos kis kapcsolatukba"
A szöveg alatt három kép volt rólunk,az egyik amikor Patrik letérdel előttem, hogy megköszönje,hogy átmegyek hozzá. Persze ezt csak én tudom,meg ő,mindenki más azt gondolja, hogy a kezemet kéri meg.A másik képen sapkát cserélünk,a harmadikon pedig pont belenézünk a kamerába.Újra és újra végigolvastam a cikket,de minden egyes alkalommal a sírógörcs kerülgetett.
-Francba!-raktam le a telefont,és mérgesen néztem Patrikra.
-Kellett azt a hülye képet posztold rólunk.Nézd meg mi történt.Tegnap előtt még normális kamasz voltam,ma meg már a jegyesed.Ez őrület.-dühöngtem.
-Lehetne rosszabb is.-mondta nyugodtan Patrik,én pedig mérgemben rácsaptam a karjára, és kinéztem az ablakon.Azon gondolkoztam,hogy ebből hogyan lehetne kimászni,de nem jutott eszembe,semmilyen kivitelezhető terv.
-És mi lenne,ha bemennénk,és elmondanánk az igazat?-kérdeztem.
-Ha bemész,ők nyernek.Szétcincálnak,átformálják a mondataidat,és lefotóznak,hogy legyen bizonyíték,hogy tényleg te mondtad.Azzal csak rontanánk a helyzeten.-mondta Patrik,és láttam rajta,hogy neki sem tetszik a helyzet.
-És akkor?-kérdeztem tehetetlenül.
-Várunk.Majd lecseng a sztori.-mondta.
-Nagyon jó!-puffogtam tovább,és legszívesebben sikítani lett volna kedvem.
-Itt a rohadt sapkád,meg a rohadt telefonod. -dobtam neki,majd hirtelen befékezett,és mosolyogva nézett engem.
-Mit mosolyogsz?Miattad esik szét az életem. Ha ez ennyire szórakoztat,akkor örülök neki. -mondtam bosszúsan.Akkor vettem észre,hogy a házuknál vagyunk,már megint.
-Én haza szerettem volna menni.-mondtam unottan.
-Elfelejtettem hol laksz.-mondta idegesítő vigyorral,én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá.Ezzel a tegnapi szituációra utalt,amikor nem tudtam hol lakom,de úgy látszik,azt hitte vicceltem.
-Hagyjad,hazasétálok.-szálltam ki az autóból,de ő is kipattant.
-Szofi,ne legyél már ilyen.Nem sok embernek kezdődik ilyen eseménydúsan a napja, nem kell annyira kiakadj.-mondta Patrik,nekem pedig teljesen betelt a pohár.
-A francba is már, miért nem érted meg?Több mint egy hete nem találom meg magamat,teljesen összetörték a szívemet, elvesztem,teljesen más lettem,és ez nagyon nem okés.Örülök,hogy neked az a legnagyobb gondod az életedben,hogy melyik koncertre hogyan menj,de nekem vannak valós problémáim.Mert az én életem valós,nem úgy,mint a tied.
Hogy hagyhatod,hogy ennyi hazugságot írjanak rólad?Hogyan tudsz így lefeküdni este?Álomvilágban élsz!Ez nem a te életed Patrik,elhiszem,hogy tehetséges vagy,meg híres,de milyen áron?Lehet velem van a baj,de az én gyomrom nem fogadja be ezt a sok hazugságot,amit a bulvár kitalál rólunk,és nekünk ezt csendben kell hallgatni.Ez nem normális.-tártam szét a karom,és sarkon fordulva elindultam hazafelé.Reménykedtem abban, hogy Patrik nem jön utánam,van annyi esze,hogy a mai cikk után már többé nem keresi a társaságom,de csalódnom kellett benne,mert félúton megállt előttem,és mélyen a szemembe nézett.
-Jól áll a kék Szofi.-utalt a pólóm színére.
-Békén hagynál? -kérdeztem őszintén.
-Nem. Nem, mert nem érzem igazságosnak, hogy megint otthagytál anélkül, hogy válaszolhassak a kirohanásodra.
-Nem érdekel.Most is idejössz,és ilyen felületes dolgokat mondasz,hogy jól áll a kék Szofi,meg minden.
-Ezt komolyan gondoltam.
-Örülök.-mondtam,és kikerültem.
-Miért vagy padlón?Mármint mondtad,hogy egy hete valami lett veled.Mi történt?-kérdezte,és megint elémugrott.
-Semmi.Nem kellett volna erről beszéljek neked,mert nem fontos.
Csak arra kérlek,hogyha tényleg jót akarsz nekem,akkor engedj hazamenni.-néztem rá.
Patrik mélyen a szemembe nézett,és megpróbált megtörni.Nem sikerült neki,álltam a nézését,és minden erőmmel azon voltam,hogy ne dőljek be neki.
-Miért vagy ennyire távolságtartó?-kérdezte halkan.
-Mert nem bízom benned.-feleltem.Nem tetszett neki amit mondtam,láttam rajta,de ez volt az igazság.
-Mit kellene tegyek,hogy egy kicsit nyiss felém? -kérdezte kétségbeesetten.Felnéztem az égre,összeszorítottam a szemem,és visszafojtottam az első gondolatomat,ami az volt,hogy ne létezzen,de azzal nem nagyon oldottam volna meg semmit.
-Patrik,nekem most nem megy ez a dolog,hogy megnyíljak mások előtt.Nem csak veled vagyok ilyen,mindenkivel,ezt ne vedd személyes sértésnek.Sajnálom.-mondtam őszintén.
-Én csak segíteni szeretnék.-mondta hangosan.
-Értsd meg,nem tudod eltüntetni a múltamat. Vagy igen?-dühödtem fel.
-Azt nem,de talán,ha kicsit beavatnál,akkor tudnék segíteni,biztos vagyok benne.
-Igen,mert mindent meg lehet oldani beszélgetéssel Patrik!Nőj már fel.-tomboltam, mert elegem volt abból, hogy azt hiszi,minden olyan rohadt egyszerű.
-Rendben,akkor szerintem végeztünk.Szakítok veled.-mondta mérgesen.
-Ugye tisztában vagy azzal,hogy mi sohasem voltunk együtt?-kérdeztem döbbenten,és egyre jobban éreztem azt,hogy Patrik nem teljesen komplett.
-Le is veszem az Instagram-képünket.-hagyta figyelmen kívül a kérdésemet.
-Te teljesen hülye vagy.-nevettem fel erőltetetten,majd észrevettem,hogy egy lány az utca másik oldaláról nagyon figyel minket.
-Hé! Pszz.Patrik.-suttogtam idegesen.
-Hagyjál,már nem kezdjük újra,végeztem veled. -mondta gyerekesen.
-Figyelj,fogd be a szád,az a lány nagyon néz minket.-intettem óvatosan a fejemmel a lány irányába.Patrik visszazökkent a szerepléséből a valóságba,és lassan a lányra nézett,aki éppen elővette a telefonját,valószínűleg fotókészítés céljából.
-Szia!-intett neki Patrik,és lazán átsétált az úton.A lány meglepetten nézte őt,és letette a telefonját.
-Mondd már el,együtt vagy azzal a csajjal? -kérdezte kicsit sem kedvesen a lány.Én az út másik felén maradtam,és irtózatosan kellemetlenül éreztem magam.Patrik rajongóinak zöme utál,mert ,,elvettem" tőlük Patrikot.
-Igen,együtt beszélgettem vele.-mondta Patrik szemtelenül aranyos mosollyal.
-Szofi gyere köszönj te is neki.-intett nekem,én pedig csak remélni tudtam azt,hogy ez jól fog elsülni.
-Ki vagy te?Baszzus már két napja mindenki ezen kattog,hogy most mi van veletek.Igazán lehetnél őszinte a rajongóiddal Patrik.-mondta a lány,én pedig a cipőm orrát tanulmányozva vártam Patrik válaszát.
-Szofi az unokatestvérem.-szólalt meg Patrik, és engem legalább annyira meglepett ez a tény, mint a lányt.
-Na ne vicceljetek.-nevetett fel.-Én meg a Holdon születtem.
-Ennyire hihetetlen?-kérdeztem felbátorodva.
-Eléggé csajszi.Minden sztár ezt találja ki a titkos kis kapcsolatairól.Lehettetek volna kicsit kreatívabbak például,hogy Patrik a másodunoktesód.Azt lehet valaki elhitte volna. -mondta lesajnálóan.
-Lehet,de mi nem szoktunk hazudni.-mondta Patrik,és hangján hallatszott, hogy elküldené a csajt más tájakra.
-És a lánykérés?-kérdezte.
-Azt meg persze elhitted, nem?-kérdezte Patrik. -Na az tényleg tökre hihető volt.-mosolygott elképedve.
-De akkor mit csináltatok?Eléggé bensőséges pillanat volt.
-Az a mi pillanatunk volt,nem másé.Szerintem ennyi privát élet kijár mindenkinek.-feleltem idegesen,mert tényleg eléggé pofátlanok tudnak lenni az emberek,ha hírességeket kell faggatni.
-Csak tudd,senki nem szeret téged,akár az unokatesója vagy,vagy pedig barátnője,mert Patrik teljesen meg fog változni tőled.Itt titkolóztok,ahelyett,hogy elmondanátok mi van. -mondta eszelősen a lány.
-Én szeretem.És ez szerintem elég nem? -kérdezte tőlem Patrik,nekem pedig megakadt a szó a torkomon.
-Persze.-mondtam halálsápadtan.A lány érdeklődve nézett minket,majd fújtatva elment,hogy mennyire hazugak vagyunk. Meredve néztem magam elé,el akartam felejteni azt a mondatot,amit Patrik mondott.Biztos nem szeret,ezt csak azért mondta,hogy lekoptassa a csajt.Egy pillanatig felnéztem Patrikra,aki kifejezéstelen arccal nézett felém,majd gondoltam egyet,és ténylegesen elindultam haza.Sziasztok ismét!
Nagyon örülök,hogy egyre több visszajelzést kapok,ha gondoljátok ezt a részt is egy kis csillaggal jelöljétek,ha tetszett,mert nekem minden egyes csillag bearanyozza a napomat🥺
Remélem mindannyian jól vagytok!
Puszi nektek
Barbi
KAMU SEDANG MEMBACA
Pont Jókor
Fiksi Remaja,, -Amúgy, miért zavar,hogy azt hiszik,hogy együtt vagyunk? -kérdezte érdeklődve. -Talán azért,mert nem vagyunk együtt.-feleltem döbbenten. -Ez nem válasz,ez egy kérdés.De komolyan,miért érdekel az,hogy mit gondolnak rólad,meg rólunk?-kérdezte őszin...