Çağla'dan
Gece'nin yanından geçtikten sonra, bakışlarımı Derin'e döndürdüm.“Gece ne zaman çıkacak. Bir bilgin var mı?”
“Şuan için yok Çağla ama bu haftayı hücrede geçireceği kesin. Özellikle kayıtlardan sonra..”
“O iki kızın kim olduğunu demen lazım bana..”
“Şuan onlardan bir tanesi hücre de. Diğeri ise tedaviden 2 gün sonra gelecek.”
Anladım anlamında kafamı salladım. O kızları doğduklarına pişman edip sonra Gülden’i halledecektim.
Koğuşun önüne gelince, Derin yanımdan ayrılıp ilerledi.. Bende yavaşça içeri ilerledim. Bizim ekip masada oturmuş kukuman kuşu gibi oturuyorlardı..
Benim geldiğimi görünce hemen kafalarını bana çevirdiler. Masanın başına ilerledim.
“Sizinle konuşmam gerek.. Önemli bir şey diyeceğim.” Deyip yüzlerine baktım. Esra tek kaşını kaldırıp ‘hayırdır’ derecesinde salladı.
Kızlar ayağa kalkıp benim odama ilerlerken en sona ben kaldım. Derin bir nefes alıp içeri girdim.
Ceylan abla endişeyle yüzüme bakarken, yutkundum.
“Size olanları baştan anlatmam lazım..” deyip kapıyı kapattım.Gece’den
Hücrede bir ileri bir geri gidip duruyordum. Bu lanet yerden ne zaman çıkacağım muammaydı..
“Gece Karadağğ"
İsmimin boğuk bir şekilde bağırmasıyla hücrenin kapısına doğru yanaştım.
Kafamın içinde ki seslerden biri değildi..“Gece Karadağ burada mısın?”
Kesinlikle değildi. Daha delirmemiştim. Şimdilik..
“Buradayım. Sen kimsin?”
“Sana mal satanlardan biriyim. Hatırladın mı?”
Yumruğumu hücrenin kapısına vurup “Buradan çıktığımda senin sonun olacağım kızım. Bunlar iyi günlerin. Beni tuzağa düşürmek sizin ne haddinize he" diye bağırdım.
Gülmeye başlayınca daha çok sinirledim.
“Burada zengin olman bize sökmez Karadağ... Sen korkak birisin ve hep öyle kalacaksın.”
Sen korkak birisin ve hep öyle kalacaksın.
Sen korkak birisin ve hep öyle kalacaksın.
Sen korkak birisin ve hep öyle kalacaksın.
Kafamın içinde bu sözler dönerken yere çöktüm.
“Çıkınca yanıma uğra da sana kim olduğumu göstereyim.”
“Sus.”
“Ne oldu zoruna mı gitti.. Senin gibi bir korkak için bunlar baya zordur.”
“SUS. LANET OLASI SUS!” diye bağırırken tekrar tüm hırsımla kapıyı yumruklamaya başladım.
“Ben korkak değilim duydun mu beni.. Duydun mu..”
Karşı hücreden kahkaha seslerini duydukça daha çok delirdim. Tüm gücümle elimi hücrenin kapısına vurmaya devam ederken, kapı açıldı.
Derin’in elleri bileklerime yapışırken, diğer bir gardiyan beni tutarken, hemşire elinde ki iğneyi boynuma batırdı.
“Hayır.. Derin Hayır istemiyorum..”
“Tamam tamam geçti.”
Derin beni yatağa çekerken, vücudum ağırlaşmaya başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heyhat (GirlxGirl)
Fiksi UmumGece Karadağ Buradaydı... Burada yaşadı... Burada çok şey yaşadı... Burada sevdi... Burada sevdiğini kaybetti... Burada öldü... Buradan gitti... .... "Sana bakınca, zaman ve mekan kavramı mı yitiriyorum Çağla.." Çağla, yorgun da olsa sevdiği kadını...