"nerde kaldın len" diyen boraya göz kaydırıp evin içine girerken kanepede yayılarak oturan abime baktım "kız bücür burda ne işin var" demişti öündeki cipse uzanırken "bora çağırdı" diyip tekli kanepeye oturdum.
Saçlarım dağınık topuzdu altımda siyah dar pantalon üstümde ise beyaz salaş tişört vardı "Ooo bizim bücür gelmiş" mutfaktan seslene seslene gelen selçukun sözlerine burun kıvırmıştım kafamı sola çevirdiğim anda ise bana dikkatle bakan kıza kısa süreli bakıp gözlerimi geri çektim.
"bana bücür demeyi kes" dediğimde önüme bir kase cips koymuştu sonrasında kanepe hafiften titremişti ki mesaj bildiriminin olduğunu anlayıp telefonu çıkartıp hızla mesajı açtım ah gönlümü feteden yazarım benim.
yüzünü daha önce hiç görmedim kitabına ve kitabındaki sözlere aşık oldum ben herneyse.
Gizem: geldim.
Yüzümde oluşan tebssüm ile boranın enseme geçirmesi ile telefonu anında kanepenin yaına sokmuştum "ne vuruyosun len!" dediğimde gülmüştü "telefonla oynamaya mı geldin?" diyip selçukun yanına oturdu.
Elimi enseme atmak için sol tarafa döndüğümde ise elindeki telefonu ile bana bakan o kıza baktım tekrar bir süre bakıştığımızda o kafasını telefonu çevirip aramızdaki kısa büyüyü sonlandırmıştı.
Sonrasında telefonumu kanepenin arasından aldım.
Ela: müasit değilim eve geçince yazarım (:.
Telefonu masanın üzerine bırakıp konuştukları sohbete katılıp katılmamak arasında kaldım. "emre se o çocuğu naptın?" demişti selçuk önündeki cipsten azına bir tane atarken abim ise sırıtarak bakmıştı ona.
"Az kaldı geliyor avuçlarım" dediği an araya girdim "hangi çocuk len?" dediğimde bora hızla atılmıştı "senin abin artık gay" dediğinde alayla gülümseyip abime döndüm "hayır değilim." dediğinde güldüm.
"Gerçi ben şüpeleniyordum" dedim gülümseyerek sonrasında o bana bakan kız konuşmuştu "o çocuk zordur emre....fazla zorlanacaksın" demişti abime baakrak gülümsememi düşürmeden tekrar atılmıştım.
"herkes zorlanır sonrasında istediğine ulaşır" dediğimde bakışları bana dönüp tek kaşını kaldırmıştı Tanrım ateşliydi! "hakklısın aslında" diyip gülümsemişti kalbimden vuruldum bi el atın.
Ayağa kalkmıştım "gidiyorum ben eve" diyip kapıya yöneldim montumu alıp üzerime giyerken önüme geçen o kızla şaşkınlıkla gülümsemiştim "birlikte çıkalım mı?" dediğinde mizahı ruhumu tuttmaya çalıştım.
"merdivenlerden mi çıkalım?" dediğimd eo da montunu üzerine alıp sırıtmıştı "hayır merdiven inelim" diyip kapıyı açtı sonrasında bana baktı "hadi" önden ben olmak üzerine o da arkamdan çıkmıştı
"sanırım yollarımız hemen burada ayrılıyor" o tam sağa gidecekti ki soldaki bana bakarak konuşmuştu "sanırım evet" dediğimde elini uzatmıştı "ben Gizem" yutkunup donuk bir şekilde ona bakmıştım.
Sakin ol Ela sakin ol.
Herkes o Gizem değildi ya bu başka Gizemdir yani bir süre sonra parmakalrımı onun avucuyla birleştirip gülümseyerek adımı söyledim "Ela" ellerimi bir süre sonra geri çektiğimde iki adım geriye gidip ellerini montunun ön cebine koydu.
"görüşmek üzere Ela" gülümseyerek iki adım da ben gittim ellerimi montumun ön cebine koyarken "Görüşürüz Gizem" sırtını döndüğünde sırtımı döndüm sonrasında yoluma devam ettim.
•••
Düz yazdım oldu mu len?
oylamazsan okuma emek var emek kjhgffghjgfr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim