|40|

1.1K 54 17
                                    

Gizem'den

2 gün olmuştu elayla görüşmeyeli ona yazdığımda ise görüldü atıp cevap vermemesi ona sürpriz yapacaktım yine de ona haber vermem gerekirdi yalandan da olsa bir şey söylemek gerekirdi "kızım kitap basıldı!!" Ezginin sesiyle ona döndüm sonunda olmuşmuydu?

"Gerçekten mi?!" Sevinçle kafasını olumlu anlamda salladı "aradılar şimdi beni yayın evinden kitap basıldı şimdi sıra çoğaltılmasında" bana sarıldığında karşılık verdim "yani gidiyorum bugün"  dediğimde elayı görüp kitabı verecek olmamın sevinciyle daha sıkı sarıldım "evet yayın evinden kitabı alıp gidebilirsin ama , tekrar gelicek misin özlerim ben" kollarını çekip başını eğdi gülümseyip yanaklarını sıktım "gelirim , elayla"

Kapının önündeki çantamı sırtıma alıp ezgiye son kez sarıldım "elayı getirmeyi unutma" evden çıktığımda ellerimi montun cebine soktum hava soğuktu ama umrumda da değildi yayın evine gitmek için önüme cevirdigim taksiye bindim verdiğim adresle oraya gitmeye başladık.

Telefondan akşam için biletlere bakarken saat 5:25 biletini görünce internetten bileti ayırtım sonrasında elaya yazdım gülümseyerek.

Gizem: güzelim bugün geliyorum

Ela: zahmet oldu sanki?

Gizem: yapma böyle lütfen

Ela: umrumda değil

Telefonun ekranını kapattım böyle davranması biraz kırıcı da olsa haklıydı taksi durduğunda parasını verip indim sonrasında yayın evine girip gülümseyerek selam verdim "kitabı almaya geldim" dediğimde genç çocuk "adı ne" dediğinde hızla cevap verdim " gizli" biraz düşündü sonrasında arkasını dönüp kitap rafindan kitabı bana uzattı " 210 TL" tek bir kitabın basılması bu kadar para ederken bunun binlercesini düşünün ki bunu umursamıyorum sonuçta okuyan kişiler çoktu hatta kitap  bittiğinde tekrar basılıyordu ki bu benim hoşuma gidiyordu.

Çantamdan çıkarttığım parayı ona uzattım kitabı alıp çantama koydum ve buraya yakın olan otobüs garajına yürümeye başladım telefonu tekrar çıkartıp soğuk esen rüzgarın ellerimi üşütmesini umursamamaya çalışarak elayı aradım önce mejgule almıştı ikinci çalışta açmıştı

"Neden açmıyosun?"

"Neden aradın"

"Neden mi?"

"Evet gittiğini sonradan öğreniyorum geldiğinde ise ariyosun hiç gerek yoktu böyle jestlere"

" Ya biliyorum hatalıyım"

"Arama gizem

"Cidden trip mi yiyorum?"

"Trip? çocuk muyuz? Trip atmıyorum"

"Ne o zaman bu yaptığın"

"Ben yoruldum gizem ayrılalım"

"Ne?neden? naptım? Haber vermedim diye mi? Bak özür dilerim gerçekten geldiğimde konuşalım"

" Hayır gelme istemiyorum lütfen "

"Ela sen misin gerçekten?"

"Benim arama daha"

Telefon yüzüme kapatıldığında yürüdüğüm yerde durdum ve telefona baktım arama sonlandırıldı yazısıyla bakışırken ekranını kapattım ve cebime koydum dolan gözlerimi bıraktım.

•••••
Bilinmeyen: Yayın evinden aldım numaranı anonim oldugun için başta vermediler

Ela: Konum atar mısın cennete giden yolu merak ettim de.


Ela: sırf kız var diye beni öpmek nedir herkesin içinde

Ela: OKULUN KANTİNİNDE!

Ela: sakin olamıyorum lan!

Ela: kıskandığını söylesene aşkım :)

••••••
Yol boyu okuduğum mesajlar aklıma gelirken elmanın evine doğru adımlıyordu mantıklı bir açıklaması vardır belki onu çok kırdım ve ya fark etmeden bir şey yaptım  elanın ziline bastığımda kapı açıldığında karşisında beni görünce şaşırmış gibi baktı gözlerinin altı.

Eve o beni davet etmeden girdiğimde kolumdan tuttu "neden geldin" yutkundum bunu beklemiyordum ya da sadece kendimi kandiriyordum "açıklama beklemek için" dediğimde kafasını eğdi kalbim öyle hızlı atıyordu ki vereceği cevap beni mahfedecekti biliyorum. "İkimiz de çok yorulduk-" cümlesini tamamlamadan lafını yarıda bırakıp araya girdim "ben yorulmadım!" Kendi adına ikimizi bir cümleye sokması sinir bozucuydu.

"Ben çok yoruldum gizem mahfoldum 1 haftadır babam benimle uğrasiyo karşıma çıkıyor abimle kavga etti bugün ! Ağladigimda yanımda senin olmanı istemiştim ama yoktun bir de geliyorum diye arıyorsun! En kötü günümde bile yoksun ben ne diyebilirim ki başka her şey bir anda oldu ve ben biraz kafamı dinlemek istedim annem evden gitti kavgadan sonra nereye gitti bilmiyorum abim nerde onu da bilmiyorum tek başımayım şu an!"

Çantamdan kitap çıkartıp ona uzattım dolu gözleriyle kitaba baktı bir de bana "ben yine hep yanındayım beni ne zaman istersen ara olur mu? Gitme nedenim de bu kitapdı eğlenmeye falan gitmedim oraya elbette yanında olmayı çok isterdim hatamı ne telafi eder bilmiyorum ama seni çok seviyorum ela" evden hızlıca çıktım merdivenlerden inip dışarı çıktığımda rüzgar öyle güzel çarpiyordu ki iliğime kadar üşüyordum.

Tam bir adım atacakken arkamdan sarılan kıllarla ilkirdim sırtıma kafasını yaslamış karnında iki kolunu birleştirmişti "gitme" ağlıyordu  ona dönüp sıkıca birbirimize sarılırken onu affetmeyi tercih ettim çünkü o benim herşeyimdİ,

Herşeyim.

~~~~
EVRT BU KİTAP BİTMİŞTİR YENİ BİR KİTABA BAŞLİYCAM ONA DA BEKLERİM DİGER KİTAPLARIMI DA OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM SİZJ SEVİYORUM MUAHHH

•BU KİTABİ YAZARKEN COK EGLENDİM

•BU KİTABİM 2.SERİSİNİ ÇIKARMAYİ DUSUNDUM DE HER ŞEY YERİNDE GÜZELDİR

•YORUMLARİNİZİ EGLENEREK OKUDUM HEPSİ COK GUZELDİ SESLİ GULDUKLERİM BİLE VARDİ

•BURDAKİ HERKES KAFA DENGJM

GÖRÜŞMEK ÜZERE BYE

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin