|8|

1.8K 125 33
                                    


"kızım gel işte ya" selçuk telefondan beni evlerine çağırırken ben 2 saatir ona hayır diyordum "geçenki kız da burda hem" bu cümleyi ise 22 kere söylemişliği vardır "hayır diyorum anlamıyo musun karşim?".

Yatağımdan kalkıp dolabım önüne geçmiştim "hepimiz seni bekliyoruz diyoruz hayr diyosun" gözlerimi kaydırıp eşortman  ve yine salaş bir tişört çıkartmıştıım "uykumda beni rahat brakmadığın için seni orda döve bilirim selçuk rencide olmanı istemem kapatıyorum" rahat bir şekilde konuşmaya çalışmıştım.

"tamam gel döv yeterki döv len" gözlerimi kedimce kaydırmıştım "tamam bana 5 dakika ver düşüneceğim" diyip telefonu yüzüne kapatıp  elimdeki parça kıyafetler yavaşca giyinip lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım sonrasında odama geri geçtim.

Yatağımı toplarken masanın üzerindei onun kitabına göz ucuyla baktım vay be Gizem taş gibi kızsın kitabından sana yürüdüm. Gülümseyip telefonumu elime alıp  dolaptan siyah şişme montumu üzerime giyinip evden çıkmıştım.

Yürü be Ela gidersin sen.

Kendimi cesaretlendirmeye çalışırken önüme abim geçmişti "nereye böyle?" dediğinde ellerimle onu kenara itmeye çalışmıştım "çıksana ya" bileklerimi tutup sıktı "gidemezsin" gülümseyip ona tekme atmıştım "eğer beni bırakmazsan anneme bir erkeği oynatığını söylerim"

"hele bir de" dediği anda salona koştum abim de arkamdan gelmişti "Anneeee" annem televizyondan bakışlarını bana çevirmişti "ne var niye bağrıyosun antrop sürüsü gibi! yüreğim yerinden oynadı!" gülümseyip abime bakış attım.

Bu izin veriyorum bakışıydı "ben boraya gidiyorum " demiştim abime bakarken "iyi git geç kalma" annemin sesi ile gülümseyip zafer gülüşü ile evden çıktım ve adımlarımı boranın evine konumladım.

Bora ve selçuk kuzenimdi annem onlara benden çok güveniyordu bu da işime geliyordu bir yandan.  bir süre sonra kapının önüne geldiğmde zile basmıştım  yutkunmuştum ki stresten titreyen ellerimi yumruk yapmıştım.

kapıyı açan Boraya gülümseyerek içeriye adımlar attım yüzümde oluşan tebessümle bir kaça dımdan sonra salona gelmiştim ki Gizem ve yanındaki kıza bakıp yutkundum yakınlardı  çok fazla hemde.

Kendimi mutfağa yönlendirdim hızla Selçuk  da burdaydı ki şaşırmamıştım sürekli yiyordu. "Gelmişsin" dediğinde kendime su doldurdum "gördüğün gibi?" gülümserken kaşlarımı çattım "Gizem ve sevgilisini gördün mü?"

Sevgilisi mi? şaka mı bu?  "gördüm" demiştim suyu yudumlarken bardağı tezgaha bıraktım "ben gidiyorum " dediğimde bileğimi tuttu "nereye kızım ya" dediğinde bileğimi bırakıp ayağa kalkmıştı  oturduğu  sandalyeden.

"işim çıktı abim ateşlendi doğum yapıyor" diyip hızla apar topar o evden çıktım abim doğum mu yapıyor? beynimi si*iyim. 

Adfımalrımı tekrar evime konumladım ve yol boyunca kendimce aptalığımı konuştumki omzumda hissetiğim ellere baktım "Gizem?" ellerini çekip önümde durdu "eve tek gitme" dediğinde yüzümde yan bir gülümseme oldu.

"Ben eve hep tek giderim." diyip bi adım sağa doğru atıp tekrar yrümeye başladım bu sefer tekrar elini attı omzuma "abin doğum yapıyormuş hayırlı olsun demeyelim mi?" kaşlarımı çatıp daha hızlı yürümeye başladım.

"deme" dediğimde bir anda beni durdurmuştu "özür dilerim" demişti maviş gözleriyle bana bakarken "niye?" Kahve  gözlerimle gözlerinin içine hem bakıyor hem de bakışlarımı kaçırıyordum.

"sevgilimin olduğunu sanırım sana söylemeliydim" dediğinde  dudak büzdüm "iki saniye falan üzdü bu beni" diyip sonrasında gülümsemiştim "hadi git başımdan" diyip onu orada bırakıp tek başıma eve doğru adımlarımı sürdürdüm.

Adamsın sen Ela ne güzel koydun ama. Gerçi ben ona sadece yürüyordum ne kadar umrumda ola bilirdi?.

Aga kızın sevgilisi bile benden güzel Gizem bana mı bakıcaktı be.

Eve girer girez abimin baan attığı sapanla yüzümü buruşturdum " hamile olduğumdan benim niye haberim yok len!" kıkırdayıp sapanı yerden alı bu sefer ben ona fırlatım "anneme söylerim he bulaşma bana!"

Hızla odama girip kapısını kapattım ve kapıdan süzülerek yere oturdum.

Aptalsın Ela aptal.

•••

Bu uzun oldu ğpoıtkldşgohk Ama nasıl güzel yazdım Oy versene gülüm?

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin