"e ne düşünüyosun" sibel ile karşıklı odamda portakal suyu içeken ben ona gizem ile ilgili bazı şeyleri anlattım "bilmiyorum sevgilisi olduğunu öğrenince üzüldüm açıkcası ama bozuntuya vermedim" pipetten portakal suyundan bir yudum aldı.
"Asıl bomba geliyor hazır mısın?" pipeti dudaklarından çekip ilgiyle bana baktı "proje hazırlama dersimde yardım ediyor annem tuttu ve ilk günden beni öptü" içtiği bir kaç yudumu yüzüme püskürtürken düz ifade ile ona bakmıştım.
"Derin nefesler alıp verirken o peçete aramaya başladı "Sibel çantamda var ver artık!" mükemmel bir şekilde portakal kokuyordum artık! çantamdan aldığı peçeteler ile yüzümü silmeye başladı.
"kızım sende sindire sindire söyle pat diye söylenir mi?" yüzümü tamamen temizleyip odamdaki çöp kutusana peçeteleri atıp tekrar karşıma oturdu "nasıl öptü bile bile mi öptü nerenden öptü uzun mu sürdü kısa mı?" tam ağzımı açıp konuşacağım sırada odanın kapısı aniden açıldı.
"ders vakti" Gizem annem ile odama girerken Sibel bir süre gizemi inceleyip bana bakarak göz kırptı "neyse ben gideyim gelirim yine" diyip odamdan çıkarken annem de onun arkasından çıktı.
"ben ders çalışmak istemiyorum" dediğimde beni öptüğü dudaklardan konuştu sahi o nasıl öpüştü öyle aniden pat diye ayağa kalkıp çantamdan kalemliğimi alıp döndüğüm anda tam arkamdaydı ve kısa süreli dudaklarımız birbirine değmişti.
Bu muydu yanlışıkla öpmek?
"artık istiyosun çünkü ben varım " diyip sandalyeye oturdu yanımdaki "ego kasma sırası bende" dudaklarına dikkat ela bakma oraya. "egonu bile kasmayı bilmiyorsun ki" dediğimde gülümseyip el çantasını masnın üzerine koyup bana dönmüştü.
oldukça şık giymişti. Bol lacivert beyaz çizgili gömlek altına siyah dizleri yırtmaçlı olan pantalon vardı. "bana ego kasmayı başka zaman öğret hm?" çantasınan bir kaç kağıt çıakrtıp önüme koydu.
"Nerden bileyim bir daha beni öpmeyeceğini? belki ders diye beni ellemeye geliyorsun?" anında gülmüştü sonrasında ciddileşmişti "ordan sapık gibi mi gözüküyorum?" dediğinde gülümsedim hayır şeker gibi gözüküyorsun aşkım.
"cevap bekliyorum" kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden çıkmıştım "beni öptükden sonra evet" dediğimde kalemi eline almıştı "yanlışıkla oldu uzatma ve derse dön" sinirini bozmuştum galiba.
Onun dediğini yapıp derse döndüğümde masanın üzerine koyduğu telefonu çaldı aniden bakışlarım anında telefonuna yönelirken Betül isini gördüm ki telefonu elinde almıştı "hemen geliyorum" diyip odanın lavabosuna girmişti.
Dinlesem mi?
dinlemesem mi?
Telefonu kapatığında yerime hemen geri geçerdim ne var ki? bir süre daha durduğumda ayağa yavaşca kalkıp kapıya dayadım kulaklarımı. "işim var diyorum nerenden dinliyosun?" bir süre durduğunda karşı tarafı dinlediğini anlamıştım.
"Tamam geliyorum" hızla yerime geçip kalemi apar topar elime aldığımda lavabodan çıkıp bana baktı "benim gitmem gerek yarın eşyalarımı almaya gelirim" diyip çıkıp gitmişti Betül kim len nereye gidiyosun sen kızım.
yok yani böyle yapacaksa hiç gelmesin daha iyi sınıfta kalırım falan ben bu yükü kaldıramam.
•••
shutthefucker bölümde bana yardım etti aşkıtellam oylayın hade ğpşolkjhgfvcd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim