|25|

960 63 3
                                    

Gizem: lavabodan çıkacağım günü bekliyorum.

Gizem: yok yani deliğe mi düştün?

Gizem: adam akıllı akşam yemeğine çıkarttım seni

Gizem:  yemeği sipariş ettim sen yoksun ortalıkta

Ela: geldim be ammma söyledin he

Ela: makyaj tazelemek gerek

Gizem: yaninda makyaj malzemelerin yok¿

Ela: işte bende bi kızın gelmesini bekliyorum ki ondan kullanıcam

Gizem: nE NCNALAWODJCNALSLJS

Gizem: saçmalama da gel hadi böyle de güzelsin sen

Ela: dur bi kız geldi gelirim birazdan.

•••
"Selam" elimdeki telefonu çantama sokarken gelen kıza baktım çantasını lavabonun taşına koyup içinden makyaj çantası çıkartı "selam" dedi önce garipsedi sonra gülümsedi "makyaj yapicaksan sanırım"  içinden pudra rimer çıkartıp bana baktı "evet buraya gelirken yarısı çıktı"

Oturduğum lavabo taşından kalktım" ben evde unuttum seninkini kullana bilir miyim?" Gülümseyerek çantasını bana uzattı "tabiki" bir kaç malzeme kullanıp kendime aynadan baktım "teşekkür ederim" diyip lavabodan çıktım ve gizemin olduğu masaya ilerledim "yemekler soğudu gelmeseydin" dudak büzüp çantamı daha doğrusu gizemin arabadaki çantasını yanımdaki sandalyeye koydum.

"Ayıp ediyosun bak şu an" dediğimde gülümsedi biz de rahatça ve güzelce önümüzdeki yemekleri yedik. "Gizem ben yanıma para almadım" demiştim evden apar topar kaçtım çünkü " bende almadım" şaşkınlıkla ona baktım "ye işte kızım ben sana işaret verince de arabaya koş" kafamı hayır anlamında salladım " böyle bir şey yapmam" gizem gülümsedi " aksiyonlu ilişkimiz olurdu tüh" diyip önündeki ayranı içti.

"Ciddi misin sen gizem?"

••••

"Sana adam akıllı koş dedim dimi iki saatir araba anahtarını arıyosun" arkamızdan koşan lokanta işçilerine baktım koşarken "ilk defa yapıyorum böyle bir şeyi" anahtarı onun eline uzatım merdivenden aşağıya koşarken "hızlı bin" ikinci turdan sonra arabayı açıp kendi yerine bindi bende arka kapıyı açıp kendimi arabaya attım.

"Sonunda kurtulduk" arabayı çalıştırıp ordan uzaklaşmıştık "annem bunu duysa beni kesin döver" arka koltukta kendimi düzeltmeye çalıştım "duymaz merak etme, öne geç" dediğinde gülümseyip yanağına uzanıp öptüm "yok aşkım ben uyucam burda" kafasıyla onaylanişti beni bende arka koltuğa uzanmıştım.

••••

Oy verin de bölüm atasım gelsin JXSJALZKN

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin