Lavabodan yavaş adımlarla çıkıp okulun kantinine doğru adımlarımı ilerletirken etraftaki bana olan bakışları umursamamaya çalışıyordum. Ah gizem ah yaktın beni. Büşrayı gördüm diye öptüm ne lan beni sev öyle öp beni.
Şerefsiz Gizem.
Omzuma serçte birinin çarpması ile gözlerim o kişiye dönmüştü aniden "yavaş len" arkasına dönük olan beden bana döndü anskm büşra. "Duyamadım?" yapmacık bir şekilde gülümsemiştim "kulak doktoruna git" kaşlarını çatıp bir adım bana yürüdü.
Yürek yedim arkdşlar bakmayın siz bu cesarete.
"tekrar edersen okulda günlerini ziyan ederim" ziyan falan hayırdım olm tamam sakinim yine tabi yine gülümsedim ve parmaklarımı ona uzattım tanışmak için merak etmeyin ellerimi hemen yıkıycaktım "Ben Ela" o teş kaşını kaldırıp ellerimi sıkmıştı "Büşra canım" elime baskı uyguladıktan sonra ellerini çekmişti.
Ben de Kenarda bizi izleyen çocuğun elindeki su şişesini aldım ve ellerime döktüm herkes ağzında ooo gibi sesler çıkartırken gülümseyerek Büşraya baktım bu savaşın başlangıcı seri 2 ydi.
Birincisi gizemin beni öptüğünde başlamıştı çünkü Büşra dişlerini sıkıp merdivenelrden üst kata çıkarken ben de kantine doğru gittim "çok bekletmedim değil mi?" Gizem arkadaşlarımla sohbete dalmıştı bile.
"Baya beklettin kızım" Gizemin bakışları bana döndüğünde gülümsedi "Büşra delirdi ve sanırım kantine geliyor" kızlar koşarak bana gelip bunları söylerken dudaklarımı ısırdım Boku yedin ela.
"ne olduyor?" Gizem anında araya girerken kızlardan biri gülerek konuşmuştu "Ela , Büşrayı efsane kapak etti" kızlar koşarak kantinden çıkarken masadakiilerin bakışları bana döndü. "naptın kızım hiç rahat durmuyosun?" sibelin konuşması ile gülümsedim ben niye bu kitapda hep gülümsüyorum ya.
Gülümsemek değil şeytanca gülümsemek istiyordum "aha geldi" büşra elini masaya vurdu tek kaşını kaldırarak ben de kaldıra biliyorum o tek kaşı sen hayırdır reis? "Büyük oynuyosun ela" gizem ayağa kalktı "git burdan büşra".
Sinirlenmişti gizem de aslanım ya nasıl da koruyor karısını.
Büşra parmaklarını saçıma doladığı anda saniyeler içinde kavga başlamıştı çok kaşınmıştım ama. kaşınmış olmam dayak yiyeceğim anlamına gelmezdi. Saçlarımı kurtarıp bu sefer ben onun saçlarını tutarken masaya iki kere vurduğumda müdürün gelmesiyle ve gizemin bizi ayırması ile gözlerim müdür buldu.
"Hemen Odama!" kes be keltoş göbekli zaten tam ben dövecekken gelin ben dayak yerken çay için. adalet nerde lan!
•••
"Gitmeliyim artık" Müdürün odasından Gizemle çıktığımda elime proje ödevimi koymuştu "bunu evde unuttuğun için getirdim neler yaşadım" dediğinde ikimiz de sesli gülmüştük "bir daha sana bulaşmayacaktır" okulun bahçesine girdiğimizde ellerini tuttum.
"bu akşam bize yemege gel" dediğimde biraz düşünür gibi yaptı "aslında annen de çağırdı" bakışlarını tuttuğum ellerine çevirdi "gel o zaman" yüzüme baktı ve diğer eli ile yanağımı okşadı "gelicem"
"Bekliycem" Ellerini bıraktığımda okuldan çıkmıştı ben de elimdeki projeyi son gün olduğu için hocaya ulaştırmak için koşmaya başladım.
•••
Ya ben neler yazıyorum böyle durdurun beni üğşlpöşkçfjghgfeds
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim