|32|

731 49 5
                                    

Gizem'den

Büşra: gizem buluşalım mı?

Gizem: hayır

Büşra: ihtiyacım var lütfen

Gizem: hayır

Büşra: gerçekten gizem çok kötüyüm 

Gizem:  banane bundan?

Büşra: babam, Gizem babam hastanede

Büşra: sadece konuşmaya ihtiyacım var lütfen.

Büşra: sadece bir kerelik

Gizem: sadece bir kere!

Büşra: söz veriyorum bir kere

Büşra: yarın çıkışa gel

(Görüldü)

•••

"Telefonum ıslandı!" sudan yeni çıkarken ıslanmış telefonuma hakaret etmeye hazırlanıyordum "benimde" büşraya çatık kaşlarımla baktım "normalde olsa seni boğmasına izin verirdim" omuz silkti "sevgilin daha dinleyip etmeden harekete geçiyorsa benim sorun değil" telefonumu ıslak cebime koydum ve kalktım.

Herkes bizi izliyordu "ben hastaneye gidiyim" dediğinde yavaş adımlarla yanımdan uzaklaştı keşke hiç gelmeseydim şimdi elaya açıklama yapmam gerekti bunlar da yetmezmiş gibi öpüyordu başımı gökyüzüne çevirdim "hepsi bende Gizli kalsın ela" kendimce konuşurken kafamı eğip eve doğru yürümeye başladım.

"aptalım" yolda kendime sövmeyi bırakmıyordum "gerizekalıyım" eve yaklaştığımda  cebimden çıkartığım anahtarla kapıyı açtım ayakkabılarımı çözüp eve girdiğimde babamın olmadığını fark ettim.

Odama girip üzerime yavaş yavaş değiştirirken telefonumu kenara koydum az sabret iyileştiricem seni telefonum. üzerimi tamamen giydiğimde telefonu alıp mutfağa ilerledim pirinçlerin içine koyup odama geri girdim.

Bilgisayarın başına geçtim ve yeni kitabıma günlüğümü yazdım. Evet yeni kitabım bir günlüktü elayla tanıştığım günden beri yazdığım kitapdı anonimliğim ortaya çıktığı için ismimi kullanıyordum.

•••

ayayayaya çokel olduuu

OYYY

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin