|24|

1K 66 0
                                    


"lan" odama pat diye abimin girmesiyle elimdeki kalem bırakıp saçlarımdan sinirle geçirdim "bi rahat bırak len beni!" o benim ardımdan endişeyle konuşmuştu "kızım kaç git evden annem seni geberticek" kalbim anında hızlı atmaya başalrken karnıma ağrı girmişti "ne halt yedim yine?" enişeyle ben de konuşurken abim kolumu tutup odadan çıkartmaya çalışıyordu.

"gizemle sevgili olduğunu öğrendi" kolumu kurtarıp hızla telefonumu masadan aldım "iyi de kim söyledi, biz gizemle daha çıkmadık ki" gözlerini devirip montumu üzerime giydirdi "annem pazardan geliyor sinirle, kaırlar mı ne dedikodu yapmış annem aradı şimdi, elayı evde tut çıkmasın bir yere dedi" .

"abi akşam gelirim valizi balkondan atarsın bana" hızla evden çıkarken koşmaya başladım annemle karşılaşmamak için de en çok sola sapıyordum kibirine çarpmam ile durmuştum "bora" nefes nefese omzunu tutup soluklanıyordum "beni evine götür oğlum" emir verircesine ona konuşurken kaşlarını hafiften çattı "annen seni arıyor  ne bok yedin yine?"

"sen nerden biliyosun?"elimi omzundan çekip ona baktım "annen aradı şimdi emre onun kaçmasına izin vermiştir yolda görürsen tut onu dedi" benim annem ajan gibi kadın mıydı yani? "iyi şimdi beni görmedin o zaman" kolumu tuttu aniden "yürü eve" beni zorla sürüklemeye başladığında kolumu ondan kurtarmaya çalışıyordum.

Koluma ikinci el değdiğinde borayla arkamıza döndük "Gizem?" kolumu boradan kurtarıp gizeme sarıldım "gidiyoruz güzelim" elimi tuttuğunda bora kolumu tekrar tutacaktı ki gizem boranın eline vurmuştu "Siktir Git Bora, bizi görmedin" haşin karım benim be "sen karışma gizem" gizem kaşlarını çatıp beni arkasına aldı.

"git dedim bora!" uyarıcı bir tonla konuştuğunda bora alayla güldü "annesi istiyor kızı" bora gizeme karşı bir adım attığında alayla güldü tekrar "o zaman  annesini sakinleştirin akşam benle birlikte gelicek"  biraz düşündü bora "iyi tamam , görmedim sizi gidin" yüzümde oluşan gülümsemeyle  gizemle yürümeye başladık.

Sinirliydi.

Sinirli olması gerek bendim.

 bir sokağa girip beyaz arabaya yaklaştık  gizem cebinden çıkartığı araba anahtarı arabaya binerken ben de onun yanına oturdum  sonrasında hızla sürmeye başladı "annen nasıl öğrendi biliyor musun ela!" omuz silktim "bir gün öğrenicekti zaten" alıştıra alıştıra söyleyecektim böyle hayal etmemişitm buna rağmen sakin kalmaya çalışıyordum"

"youtub da bizim sahildeki videomuz var ela!" şaşkınlıkla ona baktım o ise hrsla boş yola bakarak sürüyordu "benim çektiğimimi düşünüyorsun!" onun sesini bastırarak ben de bağırmıştım "sibel çekti Ela!" yutkunup bir şok daha geçirdim "o öyle bir şey yapmaz saçmalama Gizem! sahilde olduğumuzu bile bilmiyordu!" en yakın arkadaşımı suçlaması sinirimi bozmuştu

"Benden çok  Sen neden sinirleniyorsun!" ona bağırarak sorduğum soru ile bana baktı "yazdığım kitaplardaki anonimliğimden eser kalmadı herkes benim olduğumu biliyor, babam öğrendi kavga ettik"  yutkunmuştum yanağınd kızarık olduğunu bile yeni fark ediyordum "gizem özür di-" sözümü kesti  "dediğin gibi bir gün öğrenecekti takmadım" .

Sabah Sabah yaşadığım aksiyona bakar mısınız? "peki şimdi ne olacak?" elimi tutup dudaklarıyla buluşturdu bütün buzu eritmişti "sen ve ben mutlu olucaz" gülümsedim "istediğin zaman da annenin yanına gidip gerekli açıklamayı yaparız" arabayı durdurdu  uçurum gibi olan yerde  hemen altımızda da deniz vardı Gizemin gözleri gibi masmaviydi....

"seni seviyorum Gizem" ikimiz de birbirimize çevirdik bakışlarımızı "bende seni seviyorum Ela" dudaklarına yaklaşıp öptüm bu sefer hiç bir  engel yoktu  geri çekilip merak ettiğim soruyu sordum "bu araba kimin" gülümsedi "babamın"

•••

aşırı aksiyon olsun istedim falan .ÇÖMŞLÜKĞOPJIUYT

GEÇ GELDİ BİLİYORUM OY VERİN LÜTFNN

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin