(Emre'den)
"madem geldin bir daha karşımıza çıkma! o kız seni unutmak için gözyaşlarını sabah saklayıp geceye bıraktı! psikolojisi bile yeni düzeldi , Ela'nın karşısına bir daha çıkarsan babam falan dinlemem!" babama öyle sinirliydim ki onu evine girerken yakalamıştım şimdide tartışıyorduk.
Bu eve ise daha yeni taşınmıştı ilk benim karşıma çıkmıştı onun geldiğini tek ben biliyordum bir de annem şimdiyse ela. "düzgün konuş!" diye bana çıkıştığında ellerimi yumruk yapmıştım kız kardeşimi üzemezdi.
"ya kendin bizi bırakmadın mı! şimdi ne sikime geri dönüyosun!" bana sert bir tokat attı o an tekrar elini kaldırdığında kolunu tuttum "bu sefer olmaz baba , bu sefer bana dokunamazsın." elini sertce ittiğimde bir adım geriye sedelemişti.
"bir daha elaya yaklaşma" dediğim gibi oradan uzaklaştım yağmurda sırılsıklam olmuştum kendimi güçlü tutmaya çalışıyordum dolu gözlerimi yağmurla birlikte bıraktığımda yunusun efine doğru yürümeye başladım.
Zaten Elanın yanında gizem vardı gizeme elayı sakinleştirme konusunda güveniyordum. Yunusun binasına yaklaştığım an merdivenlerden çıkmaya başladım kapıyı hızla çaldım üşüyordum.
Kapı anında açılırken yunus'un gözleri fal taşı gibi açılmıştı kolumu tutup anında içeriye sokmuştu daha ona hiçbirşey anlatmamıştım bile. "bu halin ne emre ne oldu?" gözlerimi yumdum saçlarımdan su damlaları yüzüme ve yere damlarken kıyafetlerimde ona yardım ediyordu.
Üstümü hemen çıkartmıştım aynı zamanda da eşortmanımı sonrasında yunusun odasındaki kirli çamaşıra atmıştım "bana kıyafet verir misin?" başıyla beni onaylayıp dolaba yaklaşmıştı.
•••
(Gizem'den)
Onu evime getirmiştim ikimizi de hemen odama sokar sokmaz önce onun üstündekileri çıkartmaya başladım "bu durumda sevişemem" dediğinde yüzümde alaycı bir gülüş oluştu "sevişmiycez zaten" dediğimde tişortünün eteklerini tutup çıkartım.
siktir.
Eşormanını ise kendisi çıkartığında bende üstümdekileri çıkartmaya başladım önüme soyunuyodu ve ben bir şey yapamıyordum sabret gizem şimdi değil. dolabıma yaklaşıp ona şort ve tişort verirken kendime eşortman ve tişört çıkartıp yatağın üstüne koydum.
"iç çamaşırı?" dediğinde en alt çekmeceyi açıp iç çamaşırı çıkarttım ikimize de "gögüs numaralarımız aynı değil" dediğinde şaşırmış gibi yaptım ciddi olamazdı değil mi? "bilmiyordum güzelim hemen satın alıp gelirim"
onun gülümsemesine neden olduğumda ben de gülümsedim onun gögsü biraz daha büyüktü ve bu çok hoştu. "yardımcı olurmusun" arkasına geçip ayarını yapıp takarken az önce bakmaya kaçırdığım memessine hüzünle baktım.
Sabret gizem.
"ben banyoda giyinip geliyorum" banayoya yatağın üzerine koyduğum çamaşılarla iderken ben de odamda giyinmeye başladım sonrasında ikii tane havlu çıkarttım kı ea gelmişti birini ona uzattım ikimiz de saçlarımızın suyunun azını alırken onu sandalyeye oturtup kurutma makinasıyla saçlarını hem tarayıp hem de kurutmaya çalıştım.
•••
Oy sayısı azaldı aga
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim