|18|

1.3K 79 5
                                    

Gizem: daha ne kadar kovalamaca oynıycaz?

Gizem: ben gidiyorum sen kalıyosun

Gizem: sen gidiyosun ben kalıyorum

Gizem: evde olduğunu biliyorum ve gecenin hiç bir önemi yok.

Gizem: kapının önündeyim gel.

(Görüldü)

Hırkamı üzerime geçirip sesiz adımlarla evden çıktım. Evin etrafına baktığımda ise evin onundeki ağacın önünde beyaz mont ile kaldırıma oturmuş gizemi fark ettim.

Yavaş adımlarla yanına gidip ben de oturdum "özlettiniz Gizem hanım" alaycı tavırla konuştuğumda o sadece bana bakmıştı " o kadar komiksinki şu an" elleriyle yapmacık bir alkış tutup saniyeler icinde ellerini motunun cebine soku.

"Komik olmaya çalışmıştım tüh" gözlerimi kendiliğimden kaydırırken o konuşmaya başladı "özledim" yere bakarak konuştuğunde ben de baktıgı yere baktım. Lan gözlerimin içine baksana niye yere bakıyosun ben yerde miyim?.

" benden çok yeri özlemişsin gibi" kafasını kaldırıp gülümseyerek bana baktı "her yerde seni görüyorum artık" oha be o ne güzel sözdü öyle biraz daha övsene beni aşkm. Neyse ciddi olıyım " neden bir anda gidiyorsun" ellerini cebinden çıkartıp benimkilerle buluşturdu sıcacık elleri soğuk ellerimi sarmalamıştı.

"Gittiğim yerde mesajlarına cevap verseydim şu an yanında olamazdım" o nası bi cümle len öyle yüreğime mi indiriceksin sen benim "neden?" Omuz silkti ve kafasını bana yaklaştırdı "daha sonra anlatırım güzelim" gülümseyerek ben de ona yaklaştırdım kafamı gözlerim dudaklarına bakıyordu ve şu an stresten titriyordum.

Bırakma ellerimi Gizem şu an ellerinle ısınıyorum.

Dudaklarımız biraz daha yaklaştı ben tam gömülecekken " Gizem kızım sen mi geldin? Eve girseneze" annemin sesi ile gizem anında yanağımdan öperken gözlerimi kapattım of anne ya tam yerinde geliyosun ha " yok ben gideyim acil sorular vardı onları vermek için geldim" yanındaki çantadan kağıtlar çıkartıp elime verdi " çok saol kızım, dikkatli git eve" Gizem gülümseyerek annemi onaylayıp arkasını dönüp uzaklaştı.

Ben de annemle binaya girip eve girdik "iyi geceler ela" annem odasına girerken söylediği kelimelere göz devirdim gecemin icine ettin anne.
"Sana da" .

•••
Agagaggagagaga bir şey oldu bana wldodksmskskdkdks güzel oldu amaaaaaaa

Oy veriğnn

•Ela seme (aktif) olsun diyenler.

Gizem uke (pasif) olsun diyenler.

Gizli || GirlxGirl || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin