"ya kızım bi dinle" okul çıkışına Gizem gelmişti sürekli kolumdan tutup onu dinlememi istiyor ya da önümü kesiyordu ben de sürekli itiyordum "yanlış kişinin çıkışına gelmişsin" dediğimde göz devirmişti "Gizem git artık yeter!" en sonunda durduğumda önüme geçmişti.
"Dinle" elindeki gülü yeni fark etmiştim bana uzatmıştı "lütfen dinle" bir süre öylece baktım gözlerine gözlerimi çıkarttım "2 dakikan var" gülümdeğinde durduğumuz yolun üzerindeki kaldırıma geçtik telefonundan bir şeyler açıp bana gösterdi.
Bu büşrayla son yazışmasıydı onunla buluşmayı o kız istemişti "okudun mu?" başımı onaylarcasına salladım kötüymüş hah! dün gayet güzel öpüyodu ama! "neyi varmış" dediğimde telefonunu cebine sokup cevaplamıştı "babası hastanede kansermiymiş neymiş bir şeyler zırvalandı".
başı eğik konuşmuştu bende eğmiştim bir babaya sahip olmadığımdan nasıl bir duygu olduğu konusunda fikrim yoktu "neden öptü seni" başını kaldırdığını hissettim eğik olan başımı parmaklarıyla çenemi tutup zarifce ona bakmamı sağladı.
"o birden bire oldu ben de bilmiyorum" onu dinlemediğim için pişman değildim bana başta söyleyip ters davranmasaydı pişmanlık duyabilirdim. "neden ters davrandın" derin nefes aldı "strese girmiştim sana yanlış yapıcam diye"
tamam çok azcık pişman olmuştum. ona sarıldığımda anında karşılık vermişti "yine de özür dilerim bebeğim" boynuna kafamı gömdüğümde küçük bir buse kondurdum boynundan ve çenesinden. "bende özür dilerim" geri çekildiğimde gülü tekrar uzatmıştı.
•••
Emre: kız nerde kaldın anahtar sendeymiş ağaç oldum kapıda
Ela: ne güzel doğaya faydan olmuş oldu (:
Emre: o kadar komikti ki...
Emre: hadi kızım nerdesin
Ela: geldim be gebermedin ya
Emre: hava soğuk götüm dondu
Ela: hava soğukken ağaç olman daha güzel o zaman?
Emre: hızlı gel ela o zaman görürsün
Ela: bu tehditse gelmiyorum
Emre: tamam gel yeterki
Ela: geldim zaten (:
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim