Gizem: naber?
Ela: iyi.
Gizem: ben de iyi napıyosun?
Ela: oturuyorum.
Gizem: ben de oturuyorum
Ela: iyi.
Gizem: o noktayı sokucam ama yeter
Gizem: üzülmedim diyorsun buraya gelince trip kelimelerini kuruyosun.
Ela: sevgilin var Gizem git onla ilgilen.
Gizem: doğru gitmem gerek.
(Görüldü)
Telefonu masanın üzerine bırakıp teste tekrar döndüm ne diye zor sorular vardı ki kolay sorular varken bir kaç soru ardından kafamı masaya koydum ve yanaklarımı şişirdim ki abim odaya girdi anında.
"Ne var len" kafamı anında kaldırıp ona baktığımda o kapıyı kapatıp çaprazımdaki sandalyeye oturdu "ya Ela bir şey diycem" kesin bir şey isteyecekti. "dinliyorum" dediğimde tek kaşını kaldırıp gülümsedi.
Yakışıklı p*ç.
"hani şu kız var ya gizem" o kızın adını her duyduğumda yutkunup ellerimin terleyip strese girmem normaldi değil mi? "eee?" dedim sonrasında derin nefes aldım "o kızı bana ayarlasana" yapma be abi.
"sevgilisi var" demiştim anında "hadi be" gülümseyip kafasına vurmuştum "o kızda benim gözüm var len " ikimiz de gülmüştük "bir daha deme bana öyle şeyler" dediğimde ayağa kalktı "lan yunustan kurtulmak için dedim".
"yunus?" duvardaki ikimizin küçüklük resmine bakmıştı "hani şu konuştuğum çocuk... çıkma teklifi etti"ellerini cebine soktu "kızım ben daha önce hiç erkekle çıkmadım ki" gözlerimi kaydırıp kalemi elime aldım.
"çocukla oynaman kötü oldu hem de çok kötü.. şimdi çık odadan" odanın kapısının çalması ile abimle bakışlarımız kapıya döndü "gel" dememle önden annem arkasında ise Gizemin odama girdiğini gördüm.
"Emre çık odadan" emre bir süre bakınıp annemin sözünü dinleyip odadan çıkarken ayağa kalktım len yoksa beni anneme mi ispikledi? "Ela duyduğuma göre hatta hocanın bana söylediğine göre proje hazırlama dersin kötüymüş."
kafamı iki kere olumlu anlamda salladığımda gizem gülümsemişti "Ben de sana ders vermek için Gizem kızımı buldum" iyi bok yedin anne keşke bana da sorsaydın. "Bu dersini düzelt Ela olacakları biliyosun yoksa."
Oadan çıktığında gizemle baş başa ayakta kaldık derin nefes alıp verirken o odamı ncleyip sandalyeye oturdu "başlayalım mı öğrenci?"
•••
Bu bölüm hoşuma gitti işlhgbfgf
oy ver
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim