Emre: pişt bak az lan
Gizem: efendim
Emre: şey diycektim yenge
Gizem: demeni bekliyorum...
Emre: Ela yanında mı
Gizem: hayır ,evde değil mi?
Emre: hayır telefonlarımı açmıyo
Gizem: bekle ben de arıyım (18:22)
(Görüldü)
Gizem: siktir açmıyo (18:32)
Emre: ben onu aramaya çıkıyorum
Gizem: ben çoktan çıktım seni almaya geliyorum
Emre: tamam
•••
"nerde kaldın kızım" kaşlarımı çatıp emreye baktım ve yürümeye devam ettim o da arkamdan bir iki adım koşar gibi yapıp yanımda bitmişti. "nereye gitmiş olabilir?" dediğimde yanaklarını şişirdi "sahile bakalım" baımla onaylayarak yürüyüşlerimizi hızlandırıp sahil yoluna doğru adılamaya başladık.
10 dakikalık yürüyüşün ardından karşıdan karşıya geçerek sahil yolundayürümeye başladık aynı zamanda da etrafa bakınıyorduk "burda olduğuna emin değilim" demiştim hafif kaşlarımı çatarak "nerde olabilirki" hava yavaş yavaş bulutlarla kapanırken rüzgarın da vurduğu serinlikle yağmurun yağıcağını anladım.
burnuma minik su damlası düşmüştü bile "yağmur başlıycak" dediğinde aynı zamanda telefondan elayı arıyodu neredeyse yolu bitirmiştik ki geriye dönüp tekrar etrafımıza bakaya devam ediyorduk "sen burada aramaya devam et ben de sokaklara bakıyım" başımla onayladığımda o koşarak karşıdan karşıya geçmişti bile ben de hızlı adımlarla yürümeye devam ettim.
yağmur saçlarımı ıslatıştı bileğimdeki mor tokayla saçlarıma topuz yaparken kayalıkların da kenarına bakıyordum aynı zamanda sonrasında tekrar aradım onu açmasını o kadar çok bekledim ki her defasında karşıdan karşıya geçip ben de sokaklara bakmaya başkaldım takki ağlamaklı konuşmaya çalışan elanın sesine kadar.
o sese yaklaştım yerde duvara yaslanmış ağlıyordu yolun öteki tarafında onu görüp koşarak yanına yaklaan emreye bakıp kendimi kenrara çektim beni görmelerini istemedim ama yanında da olmayı çok istedim.
"o geldi abi" gözlerimi yumdum sıkıca "kim geldi ela?" ikisinin de sesi titriyodu abi kardeş arasına girmemek için burda durmak çok zordu "babam abi, onu gördüm o geldi" yutkundum gözlerimi tekrar yumdum sırılsıklamdım ıslak yere oturdum ellerimi önüme alıp onlara odaklanmaya çalıştım
"geldim kızım dedi abi" toparlanmaya çalıştım gözlerimden yeni gelen yaşları sildim annem de öyleydi geldim diyip gidiyodu geldim kızım "yine gelicem gitmiycem dedi ittim onu abi git dedim gelme dedim, gelmez dimi?" kafamı çevirip duvarın ardından ona baktım abisine sıkıca sarılıyodu yardım ister gibi "gelmez abim, gelmeyecek."
ayağa kalkıp dudaklarımı yaladım üstümdeki belden biten montu çıkartıp ona doğru adımladım ve onun üstüne koydum sadece hırka vardı. Kırmızı gözleriyle bana baktı kollarından tutup onu kaldırdım sıkıca sarıldı bana ellerimi beline götürüp sıkıca sarıldım "geçti güzelim gelmeyecek" ellerini tutup geri çekildim "gizem onu eve bırak ben gelicem birazdan" başımla onayladım elanın buz gibi ellerini tutup yürümeye başladık.
üşümüyodum ona dokunmak bile ısınmama neden oluyodu. "gizem" dedi sesi ağlamaktan tükenmişti kim bilir kaç saatir orada ağlıyordu "efendim güzelim?" kapının önüne gelmiştik bana dönüp aniden dudaklarımı öptü dudakları sıcaktı ve buz gibi dudaklarımı ısıtmaya yetmişti.
•••
EVEEETTT YENİ BÖLÜM GELDİ UZUN BİR ARADAN SONRAA OYLAYIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN MUAHH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim