"Selam ben de gizem" gizem sağ alini kaldırıp ona selam verirken gözlerimi devirdim "ne işiniz vardı bu odada!" Emre yunusun elini tutup kapıya yaklaştı "Annem odamı temizliycekmiş elanın odasına geç dedi ayak seslerini duydugumuz için anında dola girdik" kapının anahtarını çevirip yunusla son kez bize doğru döndü " abinden daha iyisin fındık" burnumdan makas alıp odamdan çıkmışlardı "neden biz" kapıyı tekrar kilitleyip gizemin karşısına oturdum.
"Bilmem" omuz silktiğinde gülümsemiştim yine de öpüşmüştük sonuçta. "Yeni bir kitap yazmayı düşünüyo musun?" Merakla sorduğum soruya belli belirsiz kafa sallayıp sonunda onaylamıştı "evet" mutluluktan öle bilirdim çünkü o muhteşem kitap yazıyordu ve ben fazlasıyla bağımlısı oluyordüm yazdıgı 5 kitabı en fazla 6-7 kere okumuşluğum bile vardır.
"Konusu ne?" Alt dudağını öne salkıtı "aslına bakarsan düşünüyorum" omuzlarımdan hafifce beni yatağa itti "boşver sen onu bunu" diyip dudaklarımı tekrar öptü. Bu hayatımda yaşadıgım en güzel şeydi. Kolarımı boynuna sarıp kendime daha da bastırdım bir süre sonra da dudaklarını yanağımdan sürtüp kulagıma fıldadı "Seni Seviyorum Ela"
Rüya olma ihtimali yoktu bunun her şey gerçekti odadan bir anda çıkan biri de yoktu kapıyı çalan da yoktu rahattık bu sefer. " Ben de Seni Seviyorum Gizem" gülümseyip tekrardan öpmüştü beni.
°°°°
Ela: biz şimdi neyizz
Gizem: ne olmamızı isterdin
Ela: siktir et
Gizem: sevgiliyiz çiçemn
Ela: yioo benkm niye haberim yoj
Gizem: artık var
Ela: teklif almadım
Gizem: birbirimizi seviyoruz işte gerek var mı?
Ela: evet var
Gizem: tamam ederiz sorun yok
Ela: eğveğv mal ne zaman ediceksin
Gizem: aslında ilk teklif ettiğim kişi olucaksın bilmiyorum yani.d
Ela: peki ilkin (;
Gizem: onu görünce fark edersin (;
Ela: abim çağrıyo sonra yazarım sütlü muhalebim
Gizem: tamamdır çiçemmm
(Görüldü)
••••••
Bölüm silindiği icin tekrar yazdım kücük çaplı sinir krizi yaşadım neyse bölüm olmadı içime sinmedi
Atarsın oyunu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli || GirlxGirl || Texting
HumorBilinmeyen: kalbim yine patcatcüt oluyor ama sütlü muhalebim