Loki
Tegyünk tisztába néhány dolgot, szóval nem azért megyek át Lili anyukájához, hogy gúnyolódjak rajta. Kifejezetten érdekel mit is takar egészen pontosan itt midgardon a szellemidézés és ő hogyan csinálja. Természetesen én mint mágus nagyban hozzájárulhatnék a sikeréhez, és ötleteimmel eláraszthatnám, de nem szokásom csak úgy kiadni a tudásomat bárkinek.
Mi a fenék ezek?-ahogy kiléptem a sötét folyosóra, a falon megpillantottam furcsa lógó tárgyakat. Nagyobb és kisebb fakarikákra volt szövetháló szinte pókháló szerűen fűzve, valamit tollakkal és gyöngyökkel voltak díszítve. Szobrok és totemek roskadoztak a polcokon és a szekrényeken. Néhányat én is ismertem nyilván, de voltak egészen furcsa alakok is. Ahogy tovább haladtam a folyosó végén az egyik ajtó résnyire volt nyitva. Gyertyák fénye látszódott és amikor oda léptem megpillantottam bent Lili anyukáját- Mrs. Collins?-halkan nyitottam be, ő törökülésben volt, behunyt szemekkel rezzenéstelen arccal.
- Gyere Loki...gyere és ülj le velem szembe-hangja egy síkú, nyugodt volt és kellemes, egyáltalán nem olyan idegesítő mint a Lilié-Vedd le a cipődet...remélem...remélem megmostad a lábad.
- Igen, teljesen tiszta vagyok-Lili még egy kényelmes nadrágot és pólót is választott nekem, sőt még a hajamat is összefogtam a hatás kedvéért. Azt mondta, pont úgy nézek ki mint egy fakír.
- Lazítsd el magad és lélegezz velem....-fújta ki a levegőt és szívta egyenletesen- Ürítsd ki a tudatod, és koncentrálj!-jó pár perc telt így, és bár már a lábam teljesen elzsibbadt mégis kellemesen sikerült ellazulnom.
- Ez a tábla mire jó?-böktem a szőnyegen lévő táblára amin a betűk gyönyörűen ki voltak dolgozva.
- Ez a szellem abc Loki, más néven Quioja tábla. Ezen keresztül tudunk kommunikálni a halottakkal. Azért meditáltunk, hogy tiszta tudattal láthassunk hozzá. Kérlek tegezz Loki, úgy egyszerűbb lesz. Hívj csak Samnek-mosolygott halványan, majd hüvelyk és mutató ujját óvatosan helyezte a mozdítható nyílra.
- Sam?
- Igen Loki?
- Most meg mit csinálsz?-egyre érdekesebb volt számomra a dolog. Mindent megakartam tudni az eszköz működéséről. Samantha körkörösen kezdte el a mutatót a táblán mozgatni, és közben halkan motyogni kezdett.
- Tedd rá az ujjad te is Loki-a kezemért nyúlt, így együtt kezdtük el mozgatni- Van itt valaki közöttünk a szellemvilágból?-súgva kérdezte, mégis kirázott a hideg amikor láttam a gyertyák fényei lobogni látszódtak.
- Ez meg mi?-Samantha az én ujjaimat nyomta a mutatóra, és az övét az enyémre helyezte. Egy idő után már érzetem, nem mi irányítjuk az eseményeket. A mutató szinte magától keringőzött a betűk között először értelmetlen kifejezéseket sugallva.
- Mi a neved? Kérlek mond meg nekünk a neved-Samantha átszellemült és nem nézett a táblára, végül hirtelen állt meg a mozgás és a mutató az m betűnél ragadt. A szoba gyertyái közül csak néhány lobogott még, több azonnal elaludt. A fejem búbjától a talpamig megbizseregtem.
- Matthew? Kisfiam Matthew?-Samantha könnyes szemekkel figyelte a táblát, és láttam, hogy azonnal kérdezni akart tovább, de abban a pillanatban hatalmas csörrenést hallottunk a földszintről, és Lili sikítását.
- Lili!-azonnal felpattantam, még Sam hangját hallottam ahogy kiabál, hogy ne szakítsuk meg a kört, de már ott sem voltam. Az egész lakásban sötétség volt, de úgy futottam le a lépcsőn mint akit puskából lőttek ki és a konyhába vettem az irányt- Lili! Lili hol vagy?
ESTÁS LEYENDO
♥ A titokzatos idegen ♥
HumorLili Collins élete fenekestől fordul fel, amikor találkozik Lokival. A bajkeverő, és kissé szemtelen isten magával viszi Asgardba a halandó lányt, hogy elhitesse családjával megváltozott. De vajon tényleg megváltoztatja egy lány szerelme? Vagy az eg...