Selamın Aleyküm canlar bu benim ilk hikayem desteklerinizi bekliyorum eger beğenmesseniz söyleyin söyleyinki kimseye rezil olmadan kaldırayım😂.İlk bölüm olduğu için kısa fakat gittikçe uzayacaktır tabi desteklerinizi eksik etmesseniz.
Beğensenizde beğenmesenizde destekte bulunursanız çok sevinirim
İYİ OKUMALARSıramda her zamanki yerimde oturmuş uyumaya çalışırken sınıftan içeriye avazı çıktığı kadar bağırarak kendini benim kankam olduğunu belli edercesine bağıran İrem'e.
-Kes artık kanka yeterince sıçtın zaten beynime
Diyerek sitem ettim.
-Allah Allah şıkıdım şıkıdım kankam gelin oluyor sırada bana geliyor gel canım eniştem DİLİLİLİ
Daha fazla bu berbat sese mağdur kalmamak için İrem'i kolundan tutuğum gibi kızlar lavobosuna getirdim çünkü onun bu kadar sevindiği şeye eminim bende sevineceğim için birlikte rahat rahat bağıra bileceğimiz tek yer olan kızlar lavabosuna götürdüm.
-Anlat dinliyorum noldu?
-Kanka Muham-
-Onunla ilgili birşey duymak istemiyorum biliyorsun bana en son herkezin içinde EYVALLAH KRAAL dediğini unutmadım unutmıyacam.
-Salak çocuk senden hoşlanıyormuş Nuran şuan sizi ayarlamaya çalışıyor.
Hayat sanki bana oyun oynarmışçasına onunla ilgili bütün görüntüleri gözümün önünden geçmesini sağladı ne yani 2aydır ondan hoşlandığım çocuk bi hafta önce bana beden kalem istedikten sonra herkesin içinde EYVALLAH KRAAL diyerek çevremdekileri güldürürken benim kalbimin param parça olmasını sağladıktan sonra benden hoşlandığınımı söylemişti kesinlikle saçmalık.
Bu dediği şeyle beraber bende gülmeye başladım.-Bak kanka ne yapalım biliyormusun ben gideyim sen şurdaki -elimle karşı duvarı gösterip- duvara şakanı söyle çünkü ben dinlemem ama belki bu duvar dinler .
Diyerek bi anda ciddileştim aynı karşımda bana ciddiyetle bakan İrem gibi.
Bu şakaya daha fazla ortak olmamak için lavobodan çıkarken içeri giren Nuran'la lavobodan çıkmaktan vazgeçtim.-Kanka neler oldu neler.
-Hele şükür bu sefer gerçek bir dedikodu alcam sonunda-ellerimi birleştirim yukarıya kaldırdım-Allahım sana şükürle olsun söyle bidenem.
-Muhammed seni seviyormuş.
-He kanka sende bu dediğine inandın öylemi.
Lavobodan içeriye giren 10 sınıflardan olan bi kıza dönerek-Sende söyle Muhammed seninle evlenmek istiyormuş de tam olsun.
Bu dediğime kız bana saf saf bakmasıyla boşver dercesine elimi sallayıp dışarı çıktım.
Yavaş adımlarla sınıftan içeriye girip ezbere bildiğim sırama ilerledim tam oturacakken burnuma dolan acı sigara kokusuyla kafamı kaldırıp kokunun geldiği kişiye bakmamla şook geçirmem bir oldu.Elinde gördüğüm kalemliğimden izinsiz aldığı belli edercesine salladığı bilekliğimle sırama oturan bir adet Barzan görmem bir oldu .
-Kah la sıramdan.
-Muhammed seni çağırıyor.
-Sanada Muhammed'e de başlıyacam şimdi .
Bu dediğim şeyi bekliyormuşcasına çantamdan yarısı dışarı çıkmış su şişemi alarak az bişey elini ıslatarak en nefret ettiğim şeyi yani ıslak bi elin bana deymesinden kaçarcasına iki adım geriledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR
Юмор-Unuttun... Giderken estiğin Rüzgar'la beraber götürdüğün kalbimi geri getirmeyi UNUTTUN. Şimdi diyorsun ya geri geldim......git o esen rüzgarda kaybettiğin kalbimi bul sonra gel... ****************************************** Aşık bir kızın kalbinin...