Multideki Muhammed.Herkeze şimdiden İYİ OKUMALAR..
Mesaja önce şaşırsamda sonrasında cvp vermek için sıranın altına eğildim ve cevap verdim.
Gönderen=>sj_isra_js
-Ne mutlu sana 👏.(13.14)Kafamı yavaş bir şekilde sıradan kaldırıp dikleştim. O sırada kapının önünden geçen nöbetçi öğretmenini görmemle 32 diş sırıttım.
Telefonum tekrar titreşince gereksiz yere heycan yaptım ve telefon elimden düştü.
Telefon yere düşmesiyle ses çıkarınca sanki fuhuş yakalamış gibi hızlı bir şekilde edebiyat öğretmeninin yanıma gelmesi bir oldu.
Öğretmen telefonu görmesin diye telefonun üstüne ayağımı koyup edebiyat öğretmenine baktım.
Bana arkadaşında sakız bulmuş gibi sırıtıp elini açmış bana uzatmış bekliyordu.
Yüzümü en masum halime çevirsemde öğretmen beni hiç takmayıp eliyle telefonumu vermemi istedi.
-Efendim hocam?
-İsra ver boşuna uğraşma!
Evet şimdide salağa yatma zamanı.
-Neyi?
-İsra telefonu hemen ver bu telefonun sende değil kutuda olması getekiyor.
-Hocam söz birdahakine kutuya bırakacam sööözz.
Evt şimdi yalvarma zamanı.
-İsra o telefonu bana vermessen arama yaptırırım ve bu aramanın yapılma sebebini sen olduğunu söylerim.
Hayır ya bi edebiyat öğretmeninin beni tehdit etmediği kalmıştı oda oldu, tam oldu.
Eğer ben şimdi telefonumu vermessem işte o zaman bizim sınıfa gerçekten fuhuş operasyonu düzenlenir bunun düşüncesi bile kötüyken ayağımı telefonun üzerinden kaldırıp yavaş bir şekilde sıranın altına eğildim.
Telefonu elime aldığım gibi internetimi kapatıp sesini açtım.
Tekrar dikleştim ve hocaya gözlerimi doldurup baktım.-Peki ne zaman verirsiniz?
-Velin gelip alabilir sadece.
Hayır ya bunu bana yapmayın veli olmaaaz.
Ben içimden feryat figan ağlarken dışım da isyan etti.-Hocam veli olmasın lütfen. Başka bir şey olsun lüütfeen.
Öğretmen beni tekrardan kâle almayıp elimde bulunan telefonu alıp ilerlemeye başladı.
Telefonum sanki benim için aglarmışçasına ağlarken öğretmen telefonu tamamen kapatıp sınıftan çıkıp gözden kayboldu.
Son anda jetonumun düşmesiyle bende öğretmenin arkasından depar attım.
Öğretmenler odasını önünde son anda edebiyat öğretmenini yakalamamla derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
-Lütfen hocam söz bundan sonra bütün derslerinizi dinliyicem.
-Kızım ben senin dersine girmiyorumki..!
Aman tanrım berbat bi pot kırdım.
-E ben bütün edebiyat derslerini dinledim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR
Humor-Unuttun... Giderken estiğin Rüzgar'la beraber götürdüğün kalbimi geri getirmeyi UNUTTUN. Şimdi diyorsun ya geri geldim......git o esen rüzgarda kaybettiğin kalbimi bul sonra gel... ****************************************** Aşık bir kızın kalbinin...