EN KISA ZAMAN DA

253 141 66
                                    

Bu bölümü desteğini asla esirgemeyen biricik kuzenim REYYAN'A. hediye ediyorum Teşekkürler DAĞLAR KIZI❤❤❤

Vay be hayatımda hiç bu derece bi dönüş yaşamamıştım.
Son sözlerinden sonra kafamı yere eğip sözlerin etkisinden çıkmaya çalıştım olmayıncada yavaş adımlarla sahile doğru yürümeye başladım hem de yanımda Muhammed ile beraber.

Bu hayatımda tattığım en güzel şeylerden biriydi sevdiğim adamla yan yana yürümek bundan çok değil iki hafta önce böyle bişey deseler herhalde "EYVALLAH güldürdün" der geçerdim.

Ama... Şimdi hayal ötesi bir gerçek.

Sonunda o meşhur kafeye gelebilmiştik. Önde Muhammed arkasında ise ben yavaş bir şekilde içeri girdik içerideki sıcak hava Van'ın o soğuk havasını üzerimizden alıp götürmüştü.

-Hoşgeldiniz

Muhammed yanımıza gelen garson kıza baş ile selam verip ilerlerken kıza bende selam vermek istesemde gözlerini Muhammed'den çekmemesi sinirimi bozmuştu.

-Hoşbulduk diyemiyicem.

Sondaki kelimemi kısık söylesemde baştakini sinirli bir şekilde söyleyip dikkati üzerime çektim.

-Ne tarafta oturmak istersiniz?

-Sahile bakan masalardan birinde.

Muhammed'in kısa cevabına ne kadar mutlu olsam bilemedim. Çünkü o cülenin altında "senle ilgilenmiyom bacım" olduğunu hissettim " inşallah öyledir".

Kız harakete geçip sahile bakan boş masalardan birini gösterip"buyrun" diyip uzaklaşması bir oldu.

Bizde her zamanki gibi yavaş bir şekilde gösterilen yere geçip oturduk.

İki dakika geçmeden yine aynı garson kız gelip siparişlerimizi alıp uzaklaştı.
Karşımda yeni fark ettiğim bana sırıtarak bakan Muhammed ile ister istemez bende gülümsedim.

-Ne-ne oldu?

-Ne ne demek ne oldu?

-Neden öyle bakıyorsun?

-Nasıl bakıyorum?

-Şey gibi ııı...

Bu dediğime bi anda kahkaha atmasıyla dünya sanki yer çekimini kaybetmiş gibi hissetmem bir oldu.
Tabikide bu anı bir daha yakalayamayacağımı düşünüp elime hemen telefonu alıp fotoğrafını çektim. ( mültide var temsili).

-Ney gibi?

-Sudan çıkmış balık gibi.

Hariikaaa bi bu eksikti düşünmeden konuşursam böyle olur işte.

İmdadıma yetişen garsonla derin bir nefes verdim. Çayların masaya konmasıyla bardağı elime alıp sıcak olmasını hiç düşünmeden içmeye başladım. Kaynar çayın dilime dolmasıyla ağzımdakini püskürtmem bir oldu.

-Gaynar gaynar yandım hoh hoh.

Türkçemi inşallah bu derece kaybetmemişimdir heleki Muhammed'in yanında.

-Bi soğuk su alabilirmiz.

Muhammed'in garsondan su istemesi ve gülmeye devam etmesi sinirlerimi bozsada bu manzaraya bakmaktan alıkoyamadım kendimi.
Garson suyu getirince suyu hemen alıp bi yudumda bitirdim.

RÜZGÂRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin