Desteklerinizi bekliuorum💜
Şarkıyı öylesine koydum umarım beğenirsiniz, dinlemenizi tavsiye ederim. :)
İYİ OKUMALAR..Dediği şey ona göre ne kadarda kolaydı. Bi iki dakika kendi kendime bunu düşündüm ve kendime dediğim tek şey ise "Vayy be ne kadarda çabuk ümitleniyormuşum."
Kafamı dikleştirip gözlerinin içine baktım. Ben gözlerimle onun gözlerini oyalarken vucudumda istem dışıda olsa üzerime sardığı montu çıkardı.
-Bi daha sakın benimle muhattap olma.
Bunu dedikten sonra çıkardığım montu uzatıp tutmasını sağlarken arkamı döndüm. Tam iki adım atmışken kolumu tutmasıyla kolumu tuttuğu yer tarif edilmez bir şekilde yanarken yavaşça kolumu avucundan çıkarıp arkamı döndüm tekrardan.
Ben dönerken oda pantolonunun cebine elini sokup, içinden telefonumu çıkardı ve bana uzattı.
-Al.
-Bunun sende ne işi var?
-Sen demedinmi al bende aldım işte uzatma.
Aslında öyleydi evet ama... ama işte onca şeyden sonra böyle bişey yapması!
-Peki teşekkürler.
-Kaan kim?
Başta dediğini anlamasamda sonrasında telefonumu verdiğim an aklıma gelince anlamam ve başka bir şeyi daha anlama bir oldu.
-Bi dakika sen benim telefonumu mu açtın? Daha doğrusu kurcaladın?
-Off boşver sene al şunu ve git.
-EYVALLAH KRAL.
Bunu dedikten sonra elinden telefonu alıp yoluma baktım.
...
Dersin ortasında gelen nöbetçi öğrenciyle dikkatimi ona verdim.
-Merhabalar hocam dersinizi bölüyorum fakat bir duyuru vardı.
-Dinliyoruz.
Hocadan yapabilirsin komutunu alan öğrenci tekrardan konuşmaya başladı.
-Yarın liseler arası yapılan futsal turnuvasına katılmak isteyenler izin belgesini velisine imzalatıp yarın getirsinler getirmeyenler katılamıyacaktır.
Bunu dedikten sonra elinde tuttuğu A4 kağıtlarını bütün sınıfa dağıtıp sınıfa iyi dersler dileyip sınıftan çıktı.
Onun çıkmasıyla çalan zille bütün sınıf ayaklandı bende sınıfla aynı anda kalkıp eşyalarımı çantama doldurup ceketimi astığım askılıktan alıp giydim. Çantamda omzuma alıp sınıftan İrem ve Buse'yle çıktım.
Okuldanda çıktıktan sonra hava soğuk olduğu için otobüs durağına gidip beklemeye başladım.
-Kimler geliyor?
Busenin sorusuna aynı anda İrem'le aynı cevabı verdik;
-Ben
-Ben
Bu yaptığımıza kıkırdadım.
-Sakızımı isteriim.
İrem'in saçımı çekerek söylediği şeye gözlerimi devirdim ve önüme döndüm.
Yanımda hissettiğim haraketlikle başımı sağa çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR
Humor-Unuttun... Giderken estiğin Rüzgar'la beraber götürdüğün kalbimi geri getirmeyi UNUTTUN. Şimdi diyorsun ya geri geldim......git o esen rüzgarda kaybettiğin kalbimi bul sonra gel... ****************************************** Aşık bir kızın kalbinin...