NE YAPACAĞIZ

133 72 36
                                    


Desteklerinizi bekliyorum❤
Şarkıyı bilmeyenler için tavsiye ederim..
İYİ OKUMALAR...


-Ağzının ortasına yersin bir tane haa.

Benim bunu dememle Devrim'in kahkaha atması bir oldu.

-Tamam ya hemen sinirlenme sevgilim.

-Iy ıy ıy vıcık vıcık sevgi sözcükleriyle konuşma benimle pişman etme beni.

-Tamam sakin ol.

İçime bi kurt düştü derler ya şuan o durumdaydım daha geç olmadan buna son vermem gerektiğini düşünüp;

-Vazgeçtim istemiyorum sağol.

-Tamam dedim ya bi daha yapmıyıcağım.

Güvenmesemde güvenmem gerektiğini düşünüp kafamı onaylar bir biçimde aşağı yukarı doğru salladım.

-Söz mü?

-Söz.

-Peki kalkalım mı? Derse geç kaldık.

-Olur.

Bunu demesiyle ikimizde aynı anda ayağıya kalktık.

Kantin kapısında gördüğüm Emirhan ve Buse ile hemen Devrim'den uzaklaştım.

-Nerdesin lan sen sabahtan bu kızla -eliyle Buse'yi gösterip- seni arıyoruz.

-Burdaydım -elimle kantini gösterdim- su almaya gelmiştim.

-Düzgün konuş bu kızla.

Devrim ile aynı anda kurduğum cümleyle başta Devrim'in ne dediğini anlamasamda sonrasında anlamam bir oldu.

Emirhan şuan o kadar sinirliydiki her şeyin mahvolmaması için tekrar konuştum.

-Abim Devrim, sorun yok.

Bu dediğime Devrim kaşlarını kaldırıp şaşırdığını belli etti.

-Haklısın birader bian sinirden öyle çıktı İsra hadi sınıfına geç kaldın derse.

Bu sefer şaşırıp kaşlarını kaldıran ben oldum. Çünkü iki dakika önce sinirden köpüren Emirhan az önce o kadar sakin bir şekilde konuşmuştuki şaşırmamak elde değildi.

-İyimisin?

Sorduğum soruyla bakışlarını Devrim'den çekip bana baktı.

-Evet sınıfa hadii.

Bende gözlerimi Buse'ye çevirdim. Onunda bana baktığını fark etmemle kafamla gidelim işareti yapıp ikisinide kantin kapısının önünde bırakıp sınıfa doğru ilerledim.

-Ne oldu??

Busenin bu meraklı tavrına gülümseyip anlamamazlıktan geldim.

-Ne, ne oldu?

-Kızım anlatsana.

-Neyi?

-Ağzını burnunu dağıtırım koskoca kantinde sen ve Devrim hayırdır??

Bunu derken gözünüde kırpmayı ihmal etmemişti.

-Ha omu teklifini kabul ettim.

- Ne tekli-... Ohaa ciddimisin neden?

-Herkezin kendi yoluna bakma zamanı gelmişti. Bende kendi yolumu çizdim.

-Peki ona karşı birşeyler hissediyormusun? Yani Devrim'e karşı.

RÜZGÂRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin