İYİ OKUMALAR...
-La ordan bakınca amarikalıyamı benziyorum vile ben vanlıyam vanlı. Görüşelim nedir?
-Ne diyim kızım "Bakma güzelim atla gezelim"mi diyeyim? Te Allahım ya.
-Sana ciddi birşey söyliyeyimmi?
Kaan yüzüme bakıp ne kadar ciddi olduğumu tartarken bende olabildiğim kadar ciddi oldum.
-Ben senin bildiğin kızlara benzemem.
Cümlemin bitmesiye öyle bi kahkaha attımki soğuğunda etkisiyle çok pis çişim geldi.
Altıma kaçırmamak için hızlı hızlı konuşmaya çalıştım.
-Tamam yarın yine aynı saatte burda buluşalım.
-Hani sen tanıdığım kızlara benzemezdin bişey ısmarlamıyacakmısın?
Yalandan saatime bakıp cvp verdim.
-Sözüm olsum ama şimdi gitmem lazım.
Arkamı dönüp hızlı hızlı 3 adım atmıştımki dediği şeyle bi an durup cvp verdikten sonra tekrar yoluma baktım.
-Bari telefon numaranı verseydin.
-Sana tanıdığın kızlar gibi olmadığımı söylemiştim nalet olasıca pislik.
Son cümlemi amarikan dublaj şeklinde söyliyerek minübüs durağına gittim.
Arkamda kahkaha attığını duyunca bende istemsizce sırıttım.
...
Sonunda sıcak bi yuvaya kavuşacak olmanın verdiği mutlulukla kapıyı çaldım.
Kapı açıldığı gibi annemin laflarını sıralaması bir oldu.
-Sen nerdesin bu saate kadar ne halt yedin hı? Baban gelsin ben bi babana seni söyliyeyim telefonunu alsın. O telefona cvp niye verilmiyo-...
O böyle 2 saattir konuşurken bende içimden inşallah bu hafta susar diyerek dua okuyodum.
...
Herkes sofrada yemek yerken bende kardeşimin yemek yiğişini izliyordum.
Çocuk karşısında ezeli düşmanı varmış gibi önünde tabakta duran yemeğe bakıyordu.
-Ya enne yetey ben safulye yemek istemiyoyum.
Ömer'in konuşmasıyla içimden Ömer'i ekmek arası yapıp yemek geçsede sırıtıp yemeğime odaklandım taki annemin beni ispitlemesine kadar o konuşmaya başlamasıyla yavaş bir şekilde kalkıp odama gittim.
Kulaklığımı takıp Emre Özkan'nın Kadına Tecavuz Edemessin'i açıp dinlemeye başladım.
(Etiket bırakalım lütfen->#KADINAŞİDDETEHAYIR)...
Sabah kolumun deşilmesiyle uyandım gözlerimi tam açtığımda karşımda babamı görmemle geç kaldığımı anladım çünkü ne zmn babam beni uyandırsa geç kalmış oluyodum.
Hemen dikleşip telefonumdan saate baktım saatin 10.52 göstermesiyle hızla kalkıp hazırlanmaya başladım.
Babamın beni bırakacağını bildiğim için yanıma mont almayıp hemen evden çıktım.
Babamın arabada bebi beklediğini görmemle arabaya doğru ilerledim.
...
Zilin çalmasıyla oturduğum koltuktan kalkıp sınıfa doğru ilerledim sınıftan içeri girmemle duyduğum cümle yeterince sinirlerimi bozmuştu.
-Ooff bura kaşar koktu.
Bunu diyen sadece okul değil Van'daki bütün erkeklerle sevgili olmaya çalışan Rabia'ydı.
-Terlemişsindir cnm merak etme.
Diyerek sahte bi kahkaha attım sınıftakilerde ooolarken yerime geçip oturdum.
Hak etmişti her seferinde bana bi laf atma çabasındaydi buda son radde oldu.
Sırama tam oturucakken tekrar Rabia'nın sesini duymamla ona taraf döndüm.
-Sen kendini ne zannediyorsun bana öyle bir şey diyemessin.
Arkamı döndüm ve iki adım arkamda Rabia'yı görmemle küçümseyici bi bakışımı atıp ağzımı ona karşı son kez açtım.
-Kızım sen kahvaltıda yürekmi yedin nerden geliyor senin bu cesaretin. Uzatma ikile haydee.
Son kelimemle elimi kaldırıp naş naş işareti yaptıktan sonra hala omzumda taşdığım çantamı sıraya fırlatım.
Saçımda hissettiğim acıyla inleyip arkamı döndüm. Rabia'nın şaçımı çektiğini görmemle suratına öyle bi tokat attım ki sesi sınıfta yankılandı.
Bnm tokatımdan sonra Rabia'nın bana tekme atması derken gittikçe cnm acıyordu ve diğer kızlar da bizi ayırmaya çalışıyordu.
Son gücümle bi tane Rabia'ya yapıştırmamla sınıfta Emirhan'ın sesi yankılandı.
-Uza laan.
Emirhan bunu derken bizi ayırmış aynı zamanda beni daha fazla dayak yemekten kurtarmıştı.
İki tane hocada Emirhan'dan sonra sınıfa teşrif etmişti sonunda. Şahsen ben rahattım çünkü o başlatmıştı.
...
Salak kız onun yüzünde uyarı aldım.
Müdürün odasından çıkıp koridorda ilerlerken çaprazlama duran iki kalorifer peteğine yaslanmış birinde Muhammed birindede o uyuz kız Berçel yani Muhammed'in hoşlandığı kız oturduğunu görmemle bunu değerlendirmem geretiğini düşünürek Muhammed'in yanına gidip bende peteğe yaslandım.-Selam kraal.
Diyerek onla dalga geçtim. Muhammed'in bana kaşları çatık bir şekilde baktığını farkedince.
Kahkaha atıp kahkahalarım arasından konuşmaya çalıştım.
- Muham-haha-med gülsene -haha- kız bakıyo haha.
Muhammedbu dediğime düşüp oda bnmle beraber gülmeye başladı.
Sonra bi anda durdum ve bağırarak Berçel'in duyacağı şekilde konuştum.
-O kız sana bakmaz Muhammed olmuyor kıskanmıyor.
Diyerek ilerlemeye başladım. Bunu deme sebebime gelirsek Berçel Muhammed'in ondan hoşlandığını biliyor bu da demek oluyorki ben Muhammed'i sevdiği kızın gözü önünde rezil ettim.
Sesiz sadece benim duyabileceğim bir şekilde fısıldadım.
-İsra1 Muhammed kocaman bir sıfır.
-Neye gülüyorsun?
Bunu diyen tabikide Emirhan'dı. Ona gözlerimi devirip yürümeye devam ettim.
-Seni istemeye geliyorlarmış bende veriyorum gitti diyeceğim.
Bunu dememle ikimizde aynı anda kahkaha atmaya başladık.
Emirhan beni sınıfıma sağ salim bıraktıktan sonra oda kendi sınıfına doğru ilerledi.
Cam kenarındaki sıraya oturup dışarıya baktım aynı zamanda sesiz bir şekilde şarkı söyledim.
Sezen Aksu dan Yetinmeyi Bilirmisini mırıldanırken totomda hissettiğim titreşimle telefonuma msj geldiğini anlayıp çaktırmadan arka cebimden telefonu çıkardım.
İnternetim açık kaldığına üzülürken dün kayalıkların orda tanıştığımız çocuk yani Kaan'dan msj geldiğini görmemle şok oldum.
Gönderilen=>x_Kaan_x
-Sonunda BULDUM seni..(13:12)Oy ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen.🙏😂☺😊❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR
Humor-Unuttun... Giderken estiğin Rüzgar'la beraber götürdüğün kalbimi geri getirmeyi UNUTTUN. Şimdi diyorsun ya geri geldim......git o esen rüzgarda kaybettiğin kalbimi bul sonra gel... ****************************************** Aşık bir kızın kalbinin...