BENİ BEKLE

227 130 93
                                    


Multideki Baran
Umarım beğenirsiniz ...
İYİ OKUMALAR...

-Unut gitsin tamam mı? Seninle sevgili olup beni bir kere daha kandırmanı bekliyemem.

Son sözlerimide söyledikten sonra hiçkimseye bakmadan başım önde olacak şekilde sınıfa gittim.

...

Sonunda dersler bitmiş ve okul çıkış zili çalmıştı. Gün boyunca sınıftan çıkmamaya özen göstermiştim çıktığımdaysa kimseye gözükmeme çalışmıştım.

Zil çalalı beş dakika olmuştu fakat ben halen okuldan çıkmamıştım çünkü okulun kompile boşalmasını bekliyordum.

Bi beş dakika daha geçmesiyle okulun boşaldığını düşünüp sınıftan çıktım.

Çantamda bulunan telefonumu bulup çıkardım ve tabikide her zamanki gibi kimse ne aramıştı nede mesaj atmıştı.

Bunu pek kale almayıp rehberde bulunan "Dağlar Kızı" yazısına basıp kulağıma götürdüm. Aynı zamanda okuldanda çıktım. Telefon çalıp çalıp susunca telefonu kulağımdan çekip cebimde bulunan kulaklığımı telefona takıp "Gazapizm Unutulacak Dünler'i"
açıp dinlemeye başladım. Gözlerimi telefondan çekip önüme döndüm.

Okulun çaprazında bulunan bakkalın önünde sigara içmekte olan Muhammed'i görsemde görmezden gelip minübüs durağına doğru gittim.

Hava diyer günlere nazaran bugün biraz daha sıcaktı.

Kaldırımda gördüğüm bizim sınıftan olan Ahmet ,Yusuf ,Özcan, Koray'ı görünce durağa gitmeyi es geçip bizimkilerin yanına gidip selam verdim hepsine. Aynı zamanda şarkıyı kapattıp onlarla sohbet etmeyi tercih ettim.

Bu dörtlünün her gün istisnasız olarak yürüyerek gittiklerini hatta bazen benimde onlarla birlikte gittiğim için yolla ilgili hiç soru sormayıp onlarla beraber yürümeye başladım.

Benim geldiğimi fark etmesiyle oolayan Özcan'a sen olmamışsın bakışı atıp önüme döndüm.

-Ooo

-Ne oldu.

-Bir şey olmadı.

-O zmn ne oo luyon?

-Öylesine.

-Öylesine mi?

-Hee oğlum biz normaldede gereksiz yere ooo lamıyormuyuz?

Bunu bana değilde diyerlerine sormuştu.

-Lan sen ne cinssin o gün yolda gidiyoruz iki köpeği yan yana gördü işaret parmaklarını birbirine sürüp "ooo tamam tamam bakmıyorum " diyip göz kırptı köpeklere.

Yusuf'un bu dediğine kocaman bi kahkaha patlattım.

-Oda bişeymi lan ben buna bi kızdan hoşlanıyorum fakat kıza daha açılmadım dedim bi baktıp kızın sosyal medyadan hesabını bulmuş "Ahmet'e yan gözle bakarsan gözlerini oyarım o benim" demiş kız bana herkezin içinde boya döktü üzerime gün boyunca çingene pembesiyle dolaştım.

-Kanka o yine iyi biz bununla orta okuldan beri arkadaşız la bir gün dediler bu gün müdür gelmiyecek herkez mutlu derken okulun hopalöründe Ajdar çalmaya başladı bütün hocalar 10 dakika boyunca seferber oldu şarkıyı kapatmak için sonra anladık bu gitmiş şarkıyı açmış sonrada kapatamamış salak.

Bu denilenlere gülmekten karnıma kraplar girmeye başladı.
Biz güle oynaya gelmiştik bizimkilerden ayrılıp eve doğru gittim.

RÜZGÂRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin