SEVGİLİMİN

226 132 60
                                    

Multide Emirhan.
Umarım beğenirsiniz...
İYİ OKUMALAR...

Kim lan bu bana emir veriyor bir numarası kayıtlı değil iki emir veriyor.

Aslında ben korku flimlerindeki o sarışın aptal kız olsaydım kesinlikle giderdim. Ama ben ne sarışındım ne de aptal o yüzden beni ayağına çağırıp bide beklememi istiyen kişiyi kale almayıp numaranın son dört rakamını ezberleyip mesajı sildim.

Sınıftan içeri biyoloji hocasının girmesiyle telefonumu hemen saklayıp ayağı kalktım. Hocanın oturun komutunu vermesiyle kalkarken düşen çantamı yerden kaldırayım derken kafamı sıraya çarpmam bir oldu.

Ahh diyip elimi çarptığım yere koyup dikleştim.

Yanıma İrem'in oturmasıyla kağıdı eline alıp okumaya başladı. Sondaki ergence sözü görmesiyle kahkaha atması bir oldu.

O sırada ders anlatan hocanın kendisine güldüğünü zannedip İrem' kızmaya başlarken bu sefer ben kendimi tutamayıp kahkaha attım.

Ben tam İrem'le dalga geçicekken kapıdan içeriye 10. Sınıflardan adı Eren olan bi çoçuğun girmesiyle sustum.

-Hocam kusura bakmayın dersinizi böldüm İsra Değer'in velisi gelmiş.

Dedikten sonra bana baktı bende çocuktan gözlerimi alıp hocaya döndüm.

-Hocam?

-Çık İsra çık buldun tabi sınıftan çıkma yolunu kaçırma.

Hocaya kısa bi gülümseme atıp ayağı kalktım İrem'e elimle vurup beklemeye başladım halen kalmayınca onu itip ilerlemeye başladım.

Tam sınıftan çıkacakken arkamı dönüp İrem'e öpücük atıp sınıfada bittim ben bakışı attıktan sonra sınıftan çıktım. Beni bekleyen Eren'in yanına gittim.

-Nerdeler? Annemmi gelmiş babammı?

-İkiside. Fatih hocanın yanındalar.

-Hadi be desene hiç şansım kalmamış.

-Aynen.

Offlayıp Eren'i arkamda bırakacak bir şekilde hızlı hızlı ilerleyip rehberlik yazısının oraya gittim. Kapıyı çalıp içeriden gir komutunu aldıktan sonra kapıyı açıp içeriye girdim. İçeride gördüklerimle şok oldum.

Annem, babam, amcam, yengem ve biricik öküz kuzenim Emirhan. Ben böyle hepsine tek tek bakarken Fatih hocanın sesini duymamla gözlerimi ona çevirdim.

-Gel İsra gel bizde tam sen nerde kaldın diyorduk.

Hocayı es geçip anneme baktım.

-Anne???

Bunu öylesine değilde "Hayırdır babuş" demiş gibi söyledim. Annem bu dediğimi anlamış olacakki soruma karşılık cevap verdi.

-İsra bundan sonra Emirhan'da seninle beraber bu okulda okuyacak.

Neee hayır lütfen ben daha çook gencim diyip ağlıyasım gelsede ağlamadım.

-Neden?

Bu soruma kimse cevap vermeyince yavaş adımlarla ayakta duvara yaslanmış Emirhan'a doğru ilerleyip sadece onun duyacağı şekilde fısıldadım.

-Lan ne işin var bizim okulda amcamin oğli.

Ben bunu derken Fatih hocada annem gile bir şeyler anlatmaya başladı.

RÜZGÂRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin