Jako každé pondělní ráno mě vzbudil budík a hned po něm skákání na posteli.
Brian mi znovu skákal po posteli jako každý den.
Brian je moje úžasné štěně černé border kolie, které mám jen pár dní a proto si ho občas beru do práce protože tam jsem do večera.Nebudu ho nechávat doma když ho nemám ani dva týdny a jsem na něj dost zvyklý za tu dobu.
Donutil mě vylézt z postele a tak jsem šel se nasnídat a vzal jsem si věci do práce. Nic sebou sice brát nemusím, ale potřebuju sluchátka s telefonem na cestu.
Dneska Briana nejspíš vezmu sebou když nevím jak dlouho v agentuře zůstanu.
Někdy tam jsem jen pár hodin, ale někdy celý den takže netuším kdy se dneska vrátím. Snad ne v noci téměř jako pokaždé.Jinak mám rád fantasy filmy a miluju zvířata proto se zvířaty hodně fotím když to tak ty lidi chtějí.
Po snídani jsem se vydal na dost nudnou půl hodinovou cestu do práce, ale dneska se mi šlo snad nejlíp protože Bryan šel vedle mě a skotačil až jsem ho skoro nemohl udržet na vodítku proto jsem se hodně smál.
Jsem si jistý, že Susan si Briana znovu přivlastní na celý den. Susan je moje asistentka, která miluje štěňata proto jsem si jistý, že i kdybych nechtěl tak mi ho bude hlídat.
Vlastně Susan je něco jako moje sestra protože o mě ví všechno aniž bych jí něco řekl. Ví o mě i to, co neví ani moje vlastní rodina proto je pro mě nesmírně výjimečná. Jsem si jistý, že to ví nebo spíš v to doufám.Nečekaně mezi dveřmi na mě čekala a smála se když si všimla Briana který se k ní rozběhl.
,, Ahoj Susan. '' ,, Ahoj. Kohopak jsi dneska vzal sebou? No nazdar.. Proč máš takový štěstí na zvířata? Já když jsem si koupila agamu tak mi zdivočela a začala do mě pak kousat a napadat mě když jsem jí měla týden.. Nevíš co by s ní mohlo být? '' ,, Jestli je to samec tak má v sobě moc testosteronu a jestli samice tak nevím. '' ,, Je to samec, ale ještě je mladý na to aby se mohl pářit.. To přeci nejde aby v týdnu a dvou dnech byl schopný reprodukce a hlavně mám jen jednoho takže nemá s kým bojovat.. Agamy se ti páří obvykle až kolem září nebo října a teď máš březen přeci. '' ,, Tak to fakt nevím.. Zeptej se někoho kdo se v plazech vyzná protože já vím jenom jak vypadají a co žerou stejně jako o ostatních zvířatech. '' zasmáli jsme se a já šel k sobě do ateliéru kde jsem na stole měl položené nějaké desky takže někdo koho dneska budu fotit.
,, Prosimtě San kdo to je? Někoho mi připomíná, ale netuším koho. '' ,, Viggo Mortensen.. Pán prstenu přeci hrál Aragorna. '' ,, Tak proto mi někoho připomněl.. Dneska se tedy znovu ponořím do fantasy filmů.. Mám nejlepší práci na světě. '' ,, Jo ještě chce přijít Luke Evans.. Chtěl tě poznat a taky chtěl našeho nejlepšího fotografa. Dneska máš fantasy den. '' ,, Super. '' usmál jsem se a podíval jsem se na požadavky toho jak chce být focený.
,, Máme tady kostýmy z pána prstenu nebo hobita? '' ,, Někde tam budou podobný. '' ,, Dobře. Dáš mi dohromady Aragorna a Giriona nebo Barda? '' ,, Dobře. '' ,, Nebo můžeš i Owena Shawa z rychle a zběsile. '' ,, Najdu to. Spíš z těch fantasy filmů. Co tam je napsaný? '' ,, V kostýmech a bez. '' ,, Aha. Najdu to. '' ,, Nezapomeň masky. Jinak to nepůjde. '' ,, To jo. '' Odešla a Bryan ke mě vyskočil proto jsem ho nechal ležet u mě na stehnech než Susan našla ty kostýmy a položila mi je na odkládací stolek.
Doufám, že to dopadne dobře a všechno bude fajn.