Vlastně měl šedé sako a vypadal přirozeně a to se mi líbilo.
,, Skoro bych tě bez toho kostýmu ani nepoznal. '' ,, Nejsi první ani poslední. '' ,, Já vím.. Vypadáš bez toho tak.. Obyčejně, ale vypadáš přirozeně.. Jen si přehodím pozadí a ještě něco přinesu a půjdeme fotit ano? Klidně se na ty fotky pojď podívat. '' přikývl a zůstal stát. Já si vzal normální židli od klavíru a tmavé pozadí, které jsem jen dal přes to bílé a šli jsme fotit.
,, Normálně si sedni a a koukej na mě s malým úsměvem.. Sedni si jak chceš a jak je ti to pohodlné. '' Sedl si a podíval se na mě jestli to takhle může být.
,, Ideální. Teď mi řekni jestli jak jsi se cítil když ti řekli, že máš mluvit elfsky.. Bylo to těžký? '' ,, Ten jazyk byl jednoduchý, ale pokaždé jsem nevěděl jestli už ho mám použít nebo ne.. Vlastně jsme si ten jazyk měli sami vymyslet a proto jsme věděli jen my co říkáme, ale pak jsme to museli stejně přeložit režisérovi, který to změnil proto jsme se to pak museli učit podle něj.. Byl to zvláštní pocit mluvit zcela jiným jazykem kterým nikdo jiný neumí. '' Usmál jsem se a vyfotil jsem ho.
,, Vlastně když to řeknu takhle.. Tvoje jméno nikdo neznal dokud jsi nehrál v lotru mám pravdu? '' ,, Jo.. Co mám dělat teď? '' ,, Převlečeš se a půjdeme na naší terasu.. Máš mít dvě fotky z venku takže to dneska vezmeme v jednom aby jsi sem nemusel jindy. '' šel jsem s ním dozadu abych mu vytáhl oblečení a něco navíc.
,, Dáme ti na hlavu světle hnědou křídu kterou si pak jen vyčešeš a trochu ti zkrátíme vlasy na krku a u uší dobře? '' ,, Těším se. '' nemluvil v ironii, naopak vážně se těšil.
Nedokázal skrýt tu radost v hlase a proto jsem z toho měl dobrý pocit.,, Dobře. Až to bude všechno tak pojď za mnou.. Projdeš těmi dveřmi tady a budu tam na tebe čekat. '' usmál se a přikývl mi proto jsem šel napřed.
Hlavně jsem potřeboval jít na chvíli ven s Brianem aby se proběhl a doufám, že mi nikam neuteče i když myslím, že ne.
Nechal jsem ho běhat a pak když přišel Viggo tak jsem ho zahnal dá se říct zpátky aby mi tady neběhal. Teda chtěl jsem, ale pak jsem ho nechal běhat.,, Dobře vem si to sako jen přes ramena normálně si lehni do té trávy.. Tu knížku otevři a chytni jednu stránku, ale nečti jen to nech otevřené.. Na mě a úsměv. '' lehl jsem si vedle něj a vypadal hezky.
,, Člověk by tě vážně nepoznal kdyby nevěděl, že jsi to hrál.. Klidně mě zastav když ti to poleze na nervy. '' ,, Ne rád potkávám fanoušky lotra.. Ten film je hezký a zároveň má svůj děj, který se povedlo udržet až do poslední minuty posledního dílu.. Viděl jsem miliony filmů, který měli v prvním díle dobrý děj, ale druhý díl už byl o něčem jiném. Myslím, že Peterovi se povedlo ten film prostě zanechat v původním duchu který byl. '' ,, To jo no.. Hlavně mi nepřišlo fér, že normálně zkrácené verze máš o hodinu kratší a tyhle byli v kinech, ale tam ti chybí plno věcí který jsou až v těch prodloužených verzích.. '' ,, To jo no.. Do kin může film maximálně mít snad tři hodiny, ale protože lotr má minimálně tři a půl tak se to muselo trochu zkrátit a navázat trochu jinak.. Hádám, že ty jsi viděl ty dlouhé verze ne? '' ,, Obě. '' usmál jsem se a když se usmál tak jsem ho vyfotil.
,, Jsi dobrý.. Proč jsi mi předtím řekl, že se omlouváš? '' ,, Jak jsem řekl.. Na focení jsem byl jen párkrát. Co teď? '' ,, Pojď aby jsi neležel v té mokré trávě.. Sem k tomu zábradlí. Normálně si to sako nandej a znovu tu knížku jen chyť a podívej se na mě s vážným výrazem.. Trochu tu hlavu nakloň napravo. Přesně. '' Vyfotil jsem to a usmál jsem se protože to byli hezké fotky.
,, Už se můžeš převlíct a vyčesat tu křídu.. Chceš pak vidět ty fotky? '' ,, Ne.. Věřím ti proto mi je jasné, že ty fotky jsou dobré. Viděl jsem tvojí práci proto jsem chtěl jít k tobě a ne k někomu jinému. Viděl jsem tvoje fotky když jsi fotil Ritu Oru proto jsem si jí řekl o kontakt abych napsal tvému šéfovi jestli mi můžeš udělat pár fotek. Nevěřil jsem, že to vyjde proto jsem se připravoval na to abych napsal někomu jinému, ale jsem tady.. Mimochodem s fanouškem. '' ,, Jo to vyjde málokomu aby šel rovnou ke mě protože hodně manažerů chce fotky někoho slavného takže málo času. '' ,, Chápu. Máš hezké povolání si myslím. Každý se proslaví spíš tím, že někde hraje nebo zpívá, ale ty jsi se proslavil focením. '' ,, To ano. Původně to nebyl ani můj plán. Chtěl jsem fotit protože mě to baví, ale nebavilo mě fotit krajiny nebo podobně. Každý fotí jen západy slunce a tyhle věci, ale já chtěl být odlišný proto jsem začal fotit různá zvířata a dopracoval jsem se až sem. '' ,, Je to hezké náhodou. Ne každý se dostane tak daleko. '' usmál jsem se a přetáhl jsem fotky z foťáku do laptopu a vyprovodil jsem ho.
Myslím, že dnešní den mi začal hezky tak snad to tak bude i pokračovat.