Samozřejmě tam seděl Louis a smál se.,, To byla dost silná slova. Ještě k tomu mluvíš vulgárně.. Chceš ukázat to tvoje nasrat? " ,, To nebyl já jelikož to bylo moje vnitřní já. Kdy jste přišli? " ,, Před chvílí protože Brian kňučel tak jsem ho nechtěl nutit být venku. '' ,, Kde je? '' ,, Leží dole na gauči. Ještě jsi mi neřekl jestli chceš ukázat to tvoje nasrat. '' ,, Nechci. '' už mi chyběli jen kalhoty které jsem na sebe natáhl a vzal jsem si to Latte které jsem snad jen na dvakrát vypil abych mohl za Brianem.
,, Briane? Fleku pojď sem chlape. '' přiběhl a byl šťastný takže by dnešek mohl být už lepší.
,, Ty jsi to Latte vážně vypil na dvakrát? " Louis šel chvíli za mnou a smál se takže tomu nevěří. Taky jak jinak.
,, No.. Nebudu ho přeci pít dvě hodiny když ho můžu mít vypitý do minuty ne? '' ,, To ano, ale nemáš si ho vychutnat? '' ,, Mám.. Ale bylo dobrý proto nemusím. '' ,, Děkuju. Pojedeme tak si vem věci. '' ,, Mám všechno. '' Louis mi přikývl a mohli jsme jít.
,, Sundáš si ten drdol? '' ,, Měl bych snad? '' ,, No jako nemusíš, ale bylo by to hezké. '' ,, Takže teď ti laskavě ukážu to moje nasrat protože si ten drdol nesundám. '' ,, Dobrá. '' nemělo cenu ten kousek jet autem, ale aspoň tam jsme rychleji.
,, Tak vystupovat. '' šel jsem a Brian skočil za mnou proto jsme šli rovnou do ateliéru.
,, Tak už jste tady? '' Susan na mě mluvila dost nepříjemným tónem a to se mi nelíbí.
Nechci aby se se mnou přestala bavit.,, Nemůžu za to. Nebyl to můj nápad. Chtěl jsem jít do práce hned co jsem vstal. '' ,, Nic neříkám přeci. '' šel jsem dál a konečně jsem si sedl na svoje místo.
,, Harry zítra přijdeš normálně? " ,, Jo. V půl deváté tady budu. " ,, Stačí až v devět. '' přikývl jsem a Brian mi ležel na klíně tak jako pokaždé.
,, Kde je ten tvůj? '' ,, Susan on není můj a já nebudu jeho. Nic mezi námi není a jestli tě to zajímá tak je mi jedno kde je. '' Susan mi přikývla a usmála se.
Louis pak stejně přišel a měl v rukou hrnečky s kafem. Tak snad ne nějaká blbost.
,, Čokoládové cappuccino. '' ,, Louisi kdybych chtěl tak si pro něj dojdu. '' ,, Nečerti se prcku. '' ,, Nevím kdo z nás je tady prcek. '' Susan se zasmála a odešla pryč takže mě v tom teď nechala.
Nesnáším ji.,, To nebylo hezký. '' ,, To ani nemělo být. Jinak ten štěněcí pohled na mě neplatí. '' ,, Co na tebe platí? '' ,, To budeš muset zjistit sám. '' ,, Ale nebudeš se mi bránit. '' ,, Dobře. '' usmál se a já se postavil aby to měl jednodušší.
Tím pádem tady Brian bude běhat a nebo bude spát pod stolem.Louis byl dost chytrý protože šel rovnou přes krk kde mi vytvořil pár malých znamínek.
Když jsem mu řekl, že tohle taky ne normálně mě políbil a rukama mi držel boky ze kterých mi sjel na zadek takže jsem ho trochu kousl do rtu.,, Takže tohle.. Dobrá budu si to pamatovat. Teď pojď ještě ke mě.. Zamiloval jsem si tvoje rty. '' nešel jsem takže Louis udělal pár kroků aby u mě byl blíž jenže já nechtěl.
Co mám teď jako dělat? Nemůžu přeci utéct jen tak.
Něco vymyslím jak se znám a snad to bude v pohodě.