Cože to?,, Mám k tobě jít na focení pozítří tak pevně doufám, že budeš mít čas. " ,, Už? " ,, Ano. Jackob ti to neřekl snad? " ,, Řekl tenhle týden. " ,, Tak pozítří. Tohle číslo si ulož protože ti budu volat mnohem častěji. " Vypl mi to a já zůstal stát jako opařený.
Jeho hlas na mě působil zvláštně protože mi přišlo jako bych ho měl poslechnout.,, Slyšel jsi to Briane? Je tak hnusně namyšlený až mi z toho je špatně. " Brian jen zvedl hlavu a dál mě ignoroval. Tak jako pokaždé.
,, Neignoruj mě ti říkám. Mluvím s tebou fleku.. Fajn tak teď si povídám sám se sebou. Děkuju. Harry ty seš trotl. " Šel jsem dokoukat film a lehl jsem si k tomu tak snad neusnu.
Samozřejmě se mi povedlo to co jsem nechtěl takže jsem usnul u filmu a vzbudil jsem se až ráno.
Spíš mě budil Brian takže jsem se ani nevzbudil sám.,, Ahoj chlape. Ona je středa takže pán musí do práce. Ať už je víkend aby jsme se mohli oba válet, že? Pojď. " Vylezli jsme z postele protože moje zlatíčko nemůže spát na zemi a tak spí Brian se mnou v posteli.
Nasnídali jsme se a šlo se do práce tak jako každý den.
Je to možná stereotyp, ale jsem na něj tak extrémně navyklý, že ho nechci měnit a kdyby ho někdo chtěl změnit tak by si musel dát hrozně moc práce.
Doslova by mi musel zruinovat celý život a zruinovat mě samého a o to nemám nijak extra zájem.V práci jsem šel rovnou k sobě a sedl jsem si za stůl abych se podíval do Lukase desek.
Jsem si jistý, že dneska přijde takže to je pochopitelné.
Susan ke mě pak přišla a smála se takže nevím čemu nebo proč.,, Dobrý ráno chlapci. Dneska ti přijde tedy Luke Evans ano? " ,, Vím. Požadavek? " ,, Nakonec to je bez kostýmu H. " ,, Dobře. " ,, Bude tady za deset až dvacet minut. " ,, Dobře. " Zasmál jsem se a Brian někam běžel takže jsem ho nechal.
Luke pak vážně přišel a tak jsem se zasmál a povídal jsem si s ním.
,, Vidím, že těch fotek moc nepotřebuješ.. Jen dvě je to tak? " ,, Jo.. Manažer jich moc nechce. " ,, Dobře. Je dobré jak máš dlouhé vlasy protože pak je víc možností. Teď si běž dozadu vzít černé oblečení a řekni Kate o koženou bundu s černým páskem. " ,, Dobře. " Odešel a já si nastavil pozadí a připravil jsem si i foťák.
,, Tak jdeme.. Levou ruku si dej do vlasů a podívej se napravo... Tu bundu si rozepni kousek nad břicho. Tvař se jak chceš. " ,, Dobře. " Usmál jsem se a když udělal pózu tak jsem ho vyfotil.
,, Druhou fotku udělám černobílou ? " ,, Klidně. " ,, Fajn.. Ruce si dej do zadních kapes, koukej mým směrem jakoby jsi každým pohrdal. Trochu zakloň a tvař se vážně. " Usmál se a udělal to takže jsem ho za chvíli vyfotil.
,, Ta vypadá dobře.. Fajn to je všechno takže už se můžeš jít převlíct jak chceš ty. " ,, Fajn. Ty fotky uprav jak chceš a ať je Jakob pošle manažerovi. Dík Harry. " Usmál jsem se a ty fotky jsem poupravil minimálně než jsem je skutečně poslal Jakobovi.Pak jsem šel s Brianem ven aby se proběhl a za chvíli za mnou přiběhla Susan která byla zděšená a nemám tucha proč.
,, Harry musíš jít dovnitř. Změnil se termín příchodu toho Tomlinsona a je tady dneska.. " ,, Počkej. Jak jako? " ,, Takto. Tomlinson. Šup. " Šel jsem za ní a nevěděl jsem co s Brianem.
,, Já nemůžu.. Co Brian? " ,, Harry kašli na to a běž. Dělej a vem Briana. " Šel jsem a Briana jsem měl v rukou jenže strach ve mě působil tak jak chtěl. Klepali se mi ruce a potili se mi dlaně takže jsem se bál aby mi Brian nespadl.
U mě v ateliéru stál fakt nějaký chlap který byl malý a vypadal hodně mladě.
,, Ty budeš Harry. Máš štěstí, že jsem tady poprvé protože nesnáším když musím čekat. " Zasekl jsem se a dost mě to zajímá. Jsem zvědavý jak to zvládnu.