Pro změnu nepřišel jen Louis, ale byl s ním Jakob který mu ukazoval prostory které tady máme.,, Tohle je Harry a jeho asistentka. '' ,, Já vím. My tři se známe.. '' Jakob se podíval na Briana a já věděl, že mám problém.
,, Harry rád bych si s tebou potom promluvil u mě v kanceláři. '' ,, Jakobe pomalu. Jestli je to kvůli prckovi tak jsem Harrymu osobně řekl ať si ho s sebou vezme. Nechápu jediný důvod proč by měl takhle malé štěně nechávat celý den samotné doma. '' ,, Ne kvůli tomu ne. '' zajímá mě co po mě bude chtít a znovu se bojím.
Když s Louisem odešli tak jsem si k sobě zavolal Briana který přiběhl a začal se ke mě lísat proto jsem se usmál a Susan mě pohladila po zádech i když nevím proč. Možná aby mi dodala odvahu kterou budu potřebovat.
Šel jsem pak vážně za Jakobem který seděl za stolem a koukal na mě jako na nějaké zjevení.
,, Zavři a pojď si sednout. '' tak to bude na dlouho.
,, Máš štěstí, že to Louis chtěl. Chtěl aby jsi sem vzal to štěně.. Taky koukám, že máš ozdobený krk.. '' ,, Asi mám no. '' ,, Dal jsi mu včera nebo dneska ráno? '' ,, Ani jedno ani druhý. '' ,, Nemusíš mi lhát. Vidím to. Louis na tebe kouká jinak než na ostatní. Určitě jsi s ním strávil noc a určitě jste šukali. Přiznej to. '' zasmál jsem se a tím jsem ho vyprovokoval proto ke mě skočil bych řekl a hnusně se usmál.
,, Tím pádem můžeš dát i mě ne? '' ,, No to teda nemůžu když jsem nedal ani jemu. '' vtiskl jsem mu do ruky smlouvu kterou jsem mu ještě ani nepodepsal a tak to zůstane.
,, Co to je? '' ,, Vzali mě u jiný firmy proto jdu tam. Nehodlám dál snášet narážky a urážky na mojí osobu proto mě tady už neuvidíš. Najdi si místo mě koho chceš. Nastupuju už zítra. Ahoj. '' koukal na mě jestli to myslím vážně a tak jsem přikývl než jsem odešel pryč.
,, Tak co? '' Susan čekala kousek od mého ateliéru a Louis tam čekal s ní takže jsem se usmál.
,, Končím tady. Jdu jinam. '' ,, Proč? Co se stalo? '' ,, Něco jsem si uvědomil a jsem za to rád. '' Louis zbystřel a je mi jasné, že doslova četl mezi řádky.
,, Nechtěl aby jsi s ním spal doufám. '' ,, Ne, ale už mě to nebavilo. Nenechám se od něj urážet nebo podobně.. Jo bylo to tady hezký, ale začínal to přehánět.. Myslel si, že bych to dal jenže nedal. '' ,, To snad nemyslíš vážně? To jenom kvůli tomu krku určitě. '' ,, Řekl, že jsem dal někomu něco co jsem neměl a chtěl to taky.. Nikdo to nedostal. '' Susan byla vyplašená a koukala na mě jako kdybych tam nestál já, ale někdo jiný.
,, Kde je? ''