Podíval jsem se na něj a vážně koukal mým směrem.,, Jenže já nechci. '' ,, Stalo se něco H? Jestli ti něco není příjemné tak mi to řekni a přestanu. " ,, Ne to ne.. Tohle všechno mi je příjemný.. Jen se nechci znovu spálit. Nikdo se mnou předtím nebyl kvůli mě nebo kvůli tomu jak se cítím.. Chtěli jenom jedno a já jim pokaždé uvěřil, že ke mě něco cítí.. Nikdy jsem neměl hezký a dlouhý vztah který jsem chtěl. Proto jsem tak moc opatrný.. Ale zjistil jsem, že ty tvoje doteky mi nevadí. Toužím po nich a chci je.. Je to pro mě zvláštní. Ale taky nějakým způsobem cítím, že já se dotýkat nemám.. '' ,, Chápu tě.. Jinak rád bych aby jsi se mě dotýkal jenže nemohu tě do toho nutit. Nerad bych aby jsi se bál. '' ,, V pohodě. Je to jen chtíč z mojí strany. '' ,, Z obou stran H. Ale teď už to neřešme. Pojďme se normálně bavit. '' takže on chce taky? Chce cítit moje doteky a přitom dokáže být tak klidný. Mě stačí když se mě dotkne kdekoliv a mám pocit jakobych se měl složit jak domeček z karet.
,, Harry co kdyby jsme pak ještě nějak šli? '' ,, Kam? " ,, Například se projít večerním Londýnem.. Sami s Brianem. " Zdůraznil to sami a usmál se jen netuším proč.
,, Děsíš mě. Hlavně nevím jestli je to dobrý nápad. '' ,, Proč by neměl být? Rád s tebou jsem sám a mám rád když jsi sám sebou. Tak jako teď. '' ,, Není to dobrý nápad protože mám určitý denní rytmus a když ho poruším tak jsem zcela zmatený, nevím co se se mnou pak děje a občas mám i panický záchvat.. Nerad tenhle můj osobní chod dne nějak měním. '' ,, Dobře. Tak ho nebudeme úplně měnit, ale společně ho poupravit můžeme ne? '' zbláznil se snad? To není možné tohle.
,, Asi by to šlo. '' ,, Samozřejmě je to na tobě. Nebudu tě nutit. Rád bych aby jsi to všechno postupoval zcela dobrovolně. '' ,, Dobře. '' chápal mě a já jeho. Nechce abych na sebe byl přísný nebo podobně, ale chce abych z toho měl dobrý pocit.
Vypili jsme naše Latte které bylo dobré a chutnalo mi. Vážně hodně.
,, Dobře. Slečno mohla by jste? '' ta blondýna k nám přišla a zcela nechutně se na Louise podívala. Jako pro mě nechutně protože na něm mohla nechat celou její rtěnku a taky její šeredně obrovské tmavé stíny a řasy až ke stropu.
,, Ještě něco si budete přát? '' ,, Už ne. S přítelem ještě máme jiné plány. '' znovu mě tak nazval.
,, Aha. '' podívala se na mě a vypadala jakoby mě chtěla vidět trpět a myslím, že kdyby něco měla po ruce tak mě zabije na místě.
,, Nebudu vás rušit. '' ,, V nic jiného nedoufám. '' Louis se na ní usmál a naštvaně odešla.
,, Tak to bychom měli. Teď půjdeme abychom nenarušili ten tvůj stereotyp. '' podal mi ruku kterou jsem přijal a vážně jsme šli.
Dojeli jsme do parku u mého baráku proto jsem nechal Briana běhat a Louis mě objímal kolem ramen a bylo mi to příjemné.
Mám pocit jakoby to Louis věděl a proto to dělá jenže si to můžu jen myslet.,, Harry potřebuju něco vědět. Ale nech si čas než mi odpovíš nechci aby jsi na sebe spěchal. '' ,, Co to je? '' ,, Rozhodně si tohle přeje hodně lidí a všem záporně odpovíš, ale chci aby jsi si nechal čas.. Aby jsi to zhodnotil podle sebe, aby jsi našel ty klady, ale i zápory.. Můžeš mi to pak říct venku, v práci.. Mám tě rád Harry a Briana taky.. Taky chci aby jsi se cítil dobře. Vím, že to zbytečně okecávám tak jako pokaždé. Harry budeš můj přítel? ''