Vážně to pak bylo fajn a já nakonec šel domu dřív protože Luke nakonec přijde až jindy protože musel někam pryč proto je to jindy. Dost by mě zajímalo kdy bude chtít přijít, ale nevadí mi to.
Šel jsem pak za Jakobem který ode mě něco chtěl a dost mě zajímá co. Snad ne nic vážného protože si nechci zkazit celý den.
,, Co se stalo? '' ,, Chtěl jsem s tebou mluvit.. Tenhle týden přijde náš sponzor. Potřebuju aby jsi ho fotil ty protože chce našeho nejlepšího fotografa a nemám nikoho lepšího než jsi ty.. Nevím v kolik ani kdy proto by bylo dobré aby jsi za mnou třeba zítra přišel a já od něj zkusím zjistit kdy přijde. Tady máš jeho desky podívej se do nich. '' přikývl jsem a odešel jsem.
,, Jo a Harry... Ten den se chovej tak jak se chováš každý den a ne jinak jasné? To štěně necháš doma protože ten den chci mít všechno tak jak má být. '' ,, Kam ho mám jako dát? Nemám takový štěstí na přátele jako lidi kolem mě. Nemám ho kam dát a doma ho nemůžu nechat celý den samotného. On se nezblázní když tady bude běhat štěně. '' ,, On sice ne, ale já jo. Prostě ho necháš doma a konec. '' odfrkl jsem a šel jsem pryč.
Jakobych to nevěděl, že mi zase zkazí celý den.,, Co se stalo Harry? '' ,, Má přijít tenhle namyšlenej vůl a musím kvůli němu nechat Briana doma protože Jakob to chce mít dokonalý. '' Susan se naštvala a někam odešla proto mi to bylo jasné.
Brian vlezl ke mě a olízl mi dlaň proto jsem se usmál.,, Ty ses na mě taky přišel podívat jo? Pojď jdeme si házet. '' vzal jsem tenisák ze stolu a šel jsem s ním ven aby se proběhl venku.
Venku jsem s ním byl asi hodinu než jsem šel zpátky do ateliéru a Brian si na mě lehl jenže netuším proč, ale asi protože je dost unavený, ale jsem rád, že je v klidu.
,, Harry myslím, že pak Briana klidně můžeš vzít sem. Jakob s tím nemá problém. '' ,, Susan nechám ho doma. Nebudu ho zbytečně provokovat když nás sponzoruje.. Bude tady hledat jakoukoliv chybu a ta chyba by mohl být právě Brian.. Nechci to nikomu zavařit. '' ,, Zase kecáš. Vsadím se, že ten sponzor miluje zvířata a Brian je hodně roztomilý proto by nemusel být zrovna ta chyba.. Koukni se na něj jak moc je roztomilý.. Vsadím se, že i jeho srdce trochu povolí a bude to okay. Prostě ho vezmeš a nechci nic slyšet jasné? Kdo to vlastně je? '' Upřímně já osobně nevěděl protože se nám nedávno měnili sponzoři a nevím kdo nás teď sponzoruje a tak jsem ty desky otevřel a Susan se zasekl dech.
,, Louis Tomlinson... Neznám ho. '' ,, Je sakra moc hezký. Zkusíš na něj něco a uvidíš protože bude můj. '' zasmál jsem se protože takovou Susan neznám a dost mě zajímá co se v ní teď přeplo.
,, Myslel jsem, že máš přítele. '' ,, Už asi týden jsem single... Pohádali jsme se a tak jsem se s ním rozešla. '' ,, To jsem nevěděl. " ,, V pohodě. Nijak extra mě to netrápí. " ,, Kdyby tě slyšel tak by nebyl moc rád. " ,, Hmm.. Ale ten Louis vážně není špatná partie.. Asi to na něj zkusím. " Znovu jsem se jen zasmál a nechal jsem Susan být.
,, Dneska už nikdo nepřijde? " ,, Ne prcku. Můžeš jít klidně domu. " ,, Nejsem prcek. " ,, Já vím. " Usmál jsem se a vzal jsem Briana abych mohl jít domů.
Doma jsem se docela nudil, ale pustil jsem si film takže by to nemuselo být tak hrozné.
Jenže když jsem se zabral do filmu tak mi začal zvonit telefon. Netuším kdo to je tak snad se mi představí někdo koho znám.,, Harry Styles? " Pisklavý a zároveň mužský hlas, který neznám.
,, Ano.. S kým mluvím? " ,, Vidíš na to bych zapomněl... Jsem Louis Tomlinson. "