Neměl náhodou přijít až zítra?,, Já myslel, že až zítra. " ,, Vážně? Tak jsem tady dřív.. To přeci nevadí ne? " Šel jsem si sednout a Brian mi ležel v klíně tak snad nebudou nějaké řeči.
,, Krásný pes. Border kolie a řekl bych dlouhosrstá, je tomu tak? " ,, Ano. Jmenuje se Brian.. " ,, Nerad bych teď řekl blbost, ale Paul Walker z rychle a zběsile? Brian O'Conner? " ,, Jo.. Jdeme tedy fotit když už jste tady? " ,, Samozřejmě. " Susan ke mě přišla a smála se takže mě bude navádět co mám dělat.
,, Susan ty mi tam můžeš dát mramorový plátno i na zem a přines mi tam židli.. Nějak do středu. " Přikývla a zmizela pryč takže to udělá.
Za chvíli jsem měl všechno připravené a Louis vyšel v modrých teplákách a v bílém tričku a měl bílé vysoké adisasky na nohou.
Když viděl tu židli tak si na ní rovnou sedl a tomu jsem se usmál.,, Tak mi řekni co mám dělat. Povedu se tvými příkazy. " ,, Dobře.. Kolena od sebe a od kolen dolů mějte nohy normálně natažené.. Promněte ruce v klíně a vážný skoro až pohrdavý výraz na mě. " ,, Dobře.. Tykej mi půjde to líp. Nejsem o moc starší než ty. " Přikývl jsem a když to udělal tak vznikla první fotka.
,, Dobře. Ta další bude spíš na horní část těla takže tvář doprava s jakýmkoliv výrazem, ruce stejně jako předtím jen si je opři o kolena. " Udělal to a zatvářil se řekl bych smutně, ale přesto to vypadalo hezky.,, Takhle může být? " ,, Ano. "
Fotka se kterou mám trochu jiný plán.,, Teď se běž převlíct a budeme pokračovat. " Přikývl a zmizel pryč.
Vrátil se ve světlých džínách a řekl bych v lehké bundě. Měl i jiné boty tak jsem se pro sebe usmál.
Židli jsem taky udělal trochu jinak takže by to mělo být fajn.,, Jen tak mezi námi. Nemáš náhodou úchylku na židle? " ,, Nemám. Měl bych mít? " ,, Jen se ptám protože mi to tak přijde. Obvykle jen stojím a dneska budu mít prosezený zadek. " ,, Tss.. Sedni si obráceně.. Tak přesně, pravou ruku si opři a levou se chytni u loktu. Vážný výraz na mě. " Znovu to udělal tak jak jsem chtěl a tak byla na světě další fotka.
Na tu další fotku jsem musel vstát, ale nějak extrémně mi to nevadí. Brian totiž spal pod stolem takže jsem ho ani nemusel budit.
,, Zůstaň sedět stejně a opři se lokty, dlaně promni a výraz typu jsem tady alfa.. " ,, Nechápu výraz. " ,, Pohrdavý a vážný jakoby ti všechno patřilo. " Znovu to udělal tak jak měl. Takže další fotka se kterou mám jiný plán.
,, Teď už budeš stát. Přirozeně a pravou ruku sevři v pěst a tou levou to jakoby schovej. Vážný výraz. " Vyfotil jsem to zespoda takže vypadá větší a líbila se mi. Snad nejvíc z těch pěti které dneska vznikly.
,, Takže teď se už můžeš převlíct nebo chceš ještě nějaký? " ,, Stačí zatím. Můžu se pak na ty fotky podívat? " ,, Jasně. " Odešel a já si sedl je stolu abych to měl všechno v laptopu.,, Doufám, že nějaký fotky máš pro mě? " ,, Ano. Plánuju to. " Susan se zasmála a sedla si na mě jako pokaždé takže jsem se usmál. Už jsem si zvykl.
,, Pak si můžeš vybrat. " Přikývla a přišel Louis který si sedl na stůl.
Jaktože je tak drzý jako? Já bych si tohle nedovolil.,, Tak tady. Je jich pět. " Usmál se a podíval se na mě jen netuším proč.
,, Tahle se mi líbí.. Je hodně prožitá. " Koukal na tu s tím smutným výrazem.
Jak jako hodně prožitá?,, Nepochopil jsem. " ,, Dělám na ní to co chci a jde to všechno ze mě samotného. Nepoužívám přetvářku nebo tak. Jsem to já.. Slečno Peterson má dnes Harry ještě nějaké plány s focením? " ,, Ne. Je volný. " ,, Výborně. Hodím tě domu. " Zasekl jsem se protože mě nikdo nebude házet domu.
,, Nevěřím, že někdo dohodí dva bloky. " Všichni jsme se zasmáli a pak jsem se jen usmál.
,, Odvezu. " ,, Já vím došlo mi to. " Louis odešel a tak jsem jen seděl.
Doufám, že si to rozmyslel.,, Pošli mi pak nějaký ty fotky ano? " ,, Neboj. " Šel jsem a dost jsem se bál tak jako pokaždé.