(Boy)Friend? .. Sure

85 4 0
                                    


Znovu Jakob. Co chce tentokrát by mě zajímalo.

,, Tady jsi. Ještě jsme nedomluvili. '' ,, Domluvili. '' bral jsem si věci a už jsem Jakoba nevnímal takže mohl říkat co chce jenže nemělo to cenu protože mu stejně neodpovím.

,, Mluvím na tebe štětko. '' ,, Měl jsem i horší titul, ale musí se nechat, že kdybych nevěděl co všechno děláš ty tak by mě to urazilo, ale když si uvědomím, že vlastně ty jsi mě tady zaučil tak si říkám.. Jaký učitel takový žák ne? '' Louis se na mě podíval a usmál se než ke mě vstal.

Doufám, že Louis neudělá nějakou blbost. No jako objal mě kolem pasu takže udělá. 

,, Nedělej to.. '' ,, Teď si vem věci a půjdeme. '' ,, Chci zůstat v týhle chvíli. '' ,, Já taky, ale vážně si vem věci aby jsme zmizeli pryč. '' ,, Dneska jdeme na to kafe přeci. '' přikývl a sedl si zpátky na židli.
Já si vzal svoje věci a mohli jsme jít pryč tak snad půjdeme hodně brzo.

,, Už můžeme. Kam chceme jít na kafe? '' ,, Beachwood Caffé? '' ,, Tam jsem ještě nebyl. '' ,, To se musí napravit. '' šli jsme i s Brianem a překvapilo mě, že jsem se nechal držet kolem pasu a nevadilo mi to. To je dost zvláštní. 

,, Tak tohle je hodně divný. '' ,, Co? Jo jasně promiň. '' ,, Tohle ne. Ale myslím celkově. Jakob býval v pohodě než se něco stalo a začal mě urážet.. Nechápu co se s ním stalo. '' ,, To nevím, ale uvidíš, že teď už to bude jen lepší. '' ,, To docela doufám. Nerad bych aby se dělo to samé. '' ,, Nebude. Bude to lepší a ne jen kvůli tomu, že jsem ti koukal do papírů protože jsem chtěl vědět kam jdeš a protože v té druhé firmě jsem něco jako vedoucí.. Jsem na části kam jdeš ty proto doufám, že se tohle už dít nebude. '' ,, Dokážeš potěšit a zároveň naštvat. '' ,, To já vím.. To je moje dobrá vlastnost  '' šli jsme do auta a jeli jsme někam pryč tak snad to nebude daleko.

,, Máš nějaký plán do budoucna? '' ,, Papíry na motorku. '' ,, Hezký plán. Budeš chtít pak nějak pomoct? Třeba jízdy nebo tak? '' ,, Ty je snad máš? '' ,, Ano. Mám papíry snad na všechno možné.. Jen na letadlo ještě nemám. '' ,, Na koloběžku? '' ,, Ten mám taky. '' zasmál se a soustředil se na cestu před námi.

Nevím za jak dlouho jsme tam dojeli, ale ta kavárna z venku vypadala vážně hezky a dost jsem se těšil až budu vevnitř. 
Vlastně skoro přes celou stěnu bylo okno a vypadalo to i z venku útulně. 

Ovšem, že vevnitř byla mnohem hezčí a útulná. Na podlaze byli udělané jakoby kameny různých velikostí a ty kameny pokračovali kousek i po stěně než tam bylo okno. Stoly byli dané do podkovy a celkově to tady vypadalo dobře. Sice nemusím tmavé a bílé barvy v kombinaci, mám radši jenom tmavou nebo světlou, ale líbilo se mi to. Podlaha totiž byla krémová a nábytek byl naopak tmavý. 

,, Zavři nebo ti tam něco vletí. '' ,, Vím co by mi tam vletět mohlo a ani by mi to nevadilo. To bych si totiž užil. '' ,, Takže tak.. '' ,, Pánové co si dáte? '' Louis se na mě podíval a usmál se.
Čemu jako?

,, Latté.. Dvakrát prosím. '' ta servírka odešla a tak mě Louis pohladil po stehně proto mě lákalo si na něj tu nohu natáhnout.

,, Nebraň se tomu. ''

𝕯𝖊𝖛𝖆𝖘𝖙𝖆𝖙𝖊𝖉 / 𝘓𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘪𝘯𝘴𝘰𝘯 𝘊𝘡Kde žijí příběhy. Začni objevovat